Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hmm, dan nog de overige namen beetje erg raar. En zoals ik al zei elk jaar 3 a 4 toppers is een beetje veel, Nog niet gezien ook eigenlijk. En het lijkt inderdaad net alsof je Jordy beschermt, maar dat zal dan wel. Over de regensnamen. Belgische namen hoeven het ook niet te zijn. In frankrijk waar ik nu speel het je veel: Lopez, Fernandez, Simon en Bonnet. Met nog wat namen. Bij hem vind ik ze allemaal net wat te "apart" voor Regens. Snap je?

Maar we wachten op de screens. Mochten die anders aanduiden ben ik de eerste om de beschuldigingen in te trekken!

Over Frankrijk heb je gelijk, ik speelde ook daar, viel me echt op allemaal dezelfde namen. Nu speel ik in België, daar heb je veel verschillende namen. Maar sommige namen zijn ook bijnamen he, voor als dat niet wist, maar Furlanaldo ofzo dat zie ik ook niet voorkomen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ehm, Jordy met de historie bedoelde ik de trainings-historie. Dus als je op een cijfertje klikt kan je zien hoe deze is ontwikkeld. Gewoon de meest relevante stats aanklikken. Je kan er 4 of 5 geloof ik. Die zou ik graag zien!

En van de gewone transfers! Voor de rest ziet het er prima uit. Al zou ik mijn goed niet weten waarom die spelers zoveel waar worden in een nietige competitie als Belgie. Hoe speelde dufour als ie voor 25 mil werd verkocht? Ook een screentje van zijn historie?

Geplaatst

Jordy cheat niet, waarom niet, omdat ik en heel wat andere MUers dan ook zouden moeten cheaten. Dit is nog niks, en ik merk aan de posts dat het vooral uit jaloezie bestaat. DUS KAP ERMEE!

Geplaatst

Wat een gezeik zeg om het team van Jordy. Het is allang duidelijk dat Jordy een goed FM-er is en dat hij elk jaar gewoon goede resultaten + teams weet op te bouwen. Wij hebben geen reden om daaraan te twijfelen aangezien, zoals hij jullie al liet weten, altijd bereid is screens te laten zien. Ook heeft vaak goede taktieken waardoor spelers maximaal presteren en automatisch meer geld waard worden. Bovendien zijn sommige spelers uit zijn team, zoals eerder gemeld, geen wereldtop of zelfs CL-waardig. Hij gaat puur voor de Belgen en daardoor zijn het niet allemaal toppers. Ik zit nu zelf in het jaar 2012 en als ik wil kan ik zo een goed team met Nederlandse regens opstellen. Jordy heeft hier zelfs nog twee jaar meer de tijd voor gehad. Eindconclusie: kappen met die zinloze beschuldigingen..

Ps. rating voor Jordy zn team een 9.

EDIT: Sorry Lange, ik was bezig met typen voor je post.

EDIT2: Spelers worden meer waard naar gelang ze beter presteren en dat doe je volgens mij toch echt met een goede taktiek.

Geplaatst

:'), Waarom kappen. Hij laat het zien en bewijst ons ons ongelijk. Het is allemaal voor mij igg. (Fm spelend vanaf Cm 4) raar om te zien. Geen enkele speler boven de 10 miljoen en dan opeens 3 a 4 super spelers die 40 miljoen + waard zijn. Als iemand anders het zou posten zou iedereen er ook op vliegen.

@ Lange. Bescherming van een vriendje? Laat Jordy het toch uitleggen man. Ik zie Masterhh ook niet gelijk in de verdediging vliegen? Als het zo is moet het makkelijk te bewijzen zijn.

@Djorison, Spelers worden niet meer waard door een goede tactiek, en discutabele dingen zijn er altijd om na tevragen. Iedereen kan cheaten, dus ook jordy, lange of weet ik veel wie. Ik heb het gewoon nog nooit gezien, en angezien jordy's reputatie van altijd alles net iets beter als een ander vroeg ik het me gewoon af.

Geplaatst

Ik snap dat je boos bent vanwege de ontwikkelingen op het echte voetbalveld, maar als ik zeg genoeg, dan is het gewoon genoeg. Het lijkt me geen slim plan om lekker er tegen in te gaan om je gelijk te halen. Want geloof me, winnen doe ik het toch wel. En nu heb ik genoeg gehad van de discussie, dus de volgende post is van een users die een team gerate wil hebben, niet meer, niet minder.

Geplaatst
Ik geef een voorbeeld, koop Tiago Carleto van Valencia C en zet hem bij ManUtd op de linksback, en laat hem daar een seizoen spelen en post hier de resultaten. Dan zou je mijn tip wel begrijpen

Daar heb ik dus geen zin in maar goed dat ligt aan mij.

Maar ik heb wel even 'research' gedaan, de editor verteld mij dat deze Thiago Carleto beschikt over 117 CA en maar liefst -8 PA dus dat wil zeggen dat hij zeker goed kan worden als je die seizoentje laat spelen bij Man utd.

Misschien wil jij wel iets proberen, Koop Lasse Alexandersen van Kolsvorr met elk team dat jij wilt, en post de resultaten.

Ik kan je nu al zeggen om je enige moeite te besparen deze man zal nooit een sterspeler worden aangezien hij 60CA en 70PA heeft.

Daar gaat het om, daar zit dus geen groei in.

Let wel, ik doe dit dus normaal gesproken niet he (in de editor kijken wat de PA en CA zijn van spelers) voordat ik zelf uitgemaakt wordt voor cheater.

@Lange:

Dat is natuurlijk een fantastische beredering, maar toch wat te simpel if u ask me. En voor zover ik weet staan er alleen maar netjes gestelde vragen, en vragen stel je als je twijfelt en dat doe ik, niks fout aan toch?

Geplaatst

Dat zegt niemand, jij zegt het over jezelf. Maar in welk competitie speelt die pappie die je opnoemde, zal hem halen bij mijn volgende game.

Geplaatst

Het is een nutteloze discussie waarin je een nutteloos gelijk wilt halen, omdat jullie simpelweg niet zulke goede spelers of what so ever binnen halen. Geloof me, wat Jordy jullie laat zien is peanuts vergleken met wat ik mensen in FM heb zien doen hoor. Waarom die afgunst als er iemand is die beter dan je is, ik heb een hekel aan Jordy op FM gebied, maar ik weet wel dat hij beter dan mij is. Hij heeft altijd de betere spelers, sneller prijzen en duurdere ver en aankopen. Waarom zou ik jaloers worden, want Jordy is wel altijd zo relaxed om users die er vragen over hebben om er zelf beter van te worden te helpen.

Geplaatst

Ach, het blijkt maar weer dat er tegen sommige schenen niet geschopt mag worden. maar meneer Lange is de Admin die de discussie bevorderd en daarmee gerechtigheid en duidelijkheid brengt. Naast het nodige gedrijg natuurlijk! Top!

//edit dan ook nog maar mijn team om gerate te worden:

302nznc.jpg

Mios, nu 1e na 5 wedstrijden in de Ligue 1, seizoen 2013 / 2014 . Zelf gemaakte club met enkel vrije spelers aan het begin.

Geplaatst
Amen lange, Amen.

Ja hoor, Leroy ;e

Normale discussie mogen dus niet, maar ik zou graag iets meer van de desbetreffende persoon horen. Jordy...

Desnoods in PM, als er niet gediscussieerd maar worden op een forum.

Dat was het Lange, maak je geen zorgen.:thumb:

Geplaatst
Het is een nutteloze discussie waarin je een nutteloos gelijk wilt halen, omdat jullie simpelweg niet zulke goede spelers of what so ever binnen halen. Geloof me, wat Jordy jullie laat zien is peanuts vergleken met wat ik mensen in FM heb zien doen hoor. Waarom die afgunst als er iemand is die beter dan je is, ik heb een hekel aan Jordy op FM gebied, maar ik weet wel dat hij beter dan mij is. Hij heeft altijd de betere spelers, sneller prijzen en duurdere ver en aankopen. Waarom zou ik jaloers worden, want Jordy is wel altijd zo relaxed om users die er vragen over hebben om er zelf beter van te worden te helpen.

Ugh, een goede speler halen in fm is helemaal niet zo moeilijk. Mijn team is kwalitatief beter als het zijn. Het fmen zal het niet aan liggen. Het enkel zoals jij al zegt "Hij heeft altijd de betere spelers, sneller prijzen en duurdere ver en aankopen." Dat heeft hij altijd. De puri's bijvoorbeeld? In Fm08 dan, sja ik kan daar aan twijfelen :m:. Ook nu weer trouwens zoals je in zijn verkoop topic kon zien. Mja en als ik dat dan vraag gaat het niet om gelijk. Ik vraag wat omdat het mij niet lukt. Zeker niet om mensen zomaar uit het niks boven de 40 miljoen waard te laten worden. Maar ook niet om speler van een waarde van 500k voor 8 miljoen te verkopen. Vandaar de vragen. Dat jij dan overkomt als iemand die Jordy wil beschermen voor het tonen van zijn screentje zal wel aan mij liggen. Want ook mensen zoals Leroy en Villa zijn er van overtuigd dat het allemaal klopt.

@ Villa haal jij die speler maar. Ik ben zwaar benieuwd hoe goed ie word bij Man utd....

Geplaatst

tis hier toch altijd hetzelfde :) heb ik zelf al vaak genoeg meegemaakt .. als er iemand van de staf in een discussie komt en paar mensen tegen zich heeft en vragen steld, komt er een andere admin te hulp die het discussieren meteen wil stoppen. ga maar is kijken op andere forums wat er daar soms geduscussieerd word.. soms 10 pagina's lang, en als je hier in disccusie gaat met iemand van de staf of een User met 5 sterren word je onmiddelijk het zwijgen opgelegd.

Geplaatst
tis hier toch altijd hetzelfde :) heb ik zelf al vaak genoeg meegemaakt .. als er iemand van de staf in een discussie komt en paar mensen tegen zich heeft en vragen steld, komt er een andere admin te hulp die het discussieren meteen wil stoppen. ga maar is kijken op andere forums wat er daar soms geduscussieerd word.. soms 10 pagina's lang, en als je hier in disccusie gaat met iemand van de staf, word je onmiddelijk het zwijgen opgelegd.

Ja, altijd hetzelfde, altijd ben je één van de personen die iemand (3/4 van de gevallen Jordy) beschuldigd van cheaten.

Ugh, een goede speler halen in fm is helemaal niet zo moeilijk. Mijn team is kwalitatief beter als het zijn. Het fmen zal het niet aan liggen. Het enkel zoals jij al zegt "Hij heeft altijd de betere spelers, sneller prijzen en duurdere ver en aankopen." Dat heeft hij altijd. De puri's bijvoorbeeld? In Fm08 dan, sja ik kan daar aan twijfelen :m:. Ook nu weer trouwens zoals je in zijn verkoop topic kon zien. Mja en als ik dat dan vraag gaat het niet om gelijk. Ik vraag wat omdat het mij niet lukt. Zeker niet om mensen zomaar uit het niks boven de 40 miljoen waard te laten worden. Maar ook niet om speler van een waarde van 500k voor 8 miljoen te verkopen. Vandaar de vragen. Dat jij dan overkomt als iemand die Jordy wil beschermen voor het tonen van zijn screentje zal wel aan mij liggen. Want ook mensen zoals Leroy en Villa zijn er van overtuigd dat het allemaal klopt.

Puri niet kunnen verkopen voor veel geld? Nou ik heb een game met FC Levadia, daar verkocht ik ze (weliswaar na 3 seizoenen Champions League voetbal enzo) voor respectievelijk 15 en 10 miljoen (dacht ik). Oke, het is wat minder, maar dat het niet kan is gewoon niet waar.

Geplaatst

ik ? ik hem hem helemaal niet beschuldigd .. ik ben hier gewoon altijd de Boeman. omdat ik vaak in discussies ga met staffleden of leden met 5 sterren

Geplaatst

Waarom moet deze discussie zolang doorgaan? Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien maar Jordy heeft met screens laten zien dat hij niet cheat en daarmee basta.

Ontopic mensen..

Geplaatst

oke .. ik beschuldige hem trouwens niet, tis toch normaal dat mensen zich vragen stellen over zijn team, dat is niet meer dan normaal, dan moeten sommige staffleden ook niet zo'n drama erover maken

en hij zal idd ook wel niet cheaten want daar kloot je alleen je eigen mee, en in zo'n game moet je wel heel laag gevallen zijn om daar te gaan cheaten.

Geplaatst
Puri niet kunnen verkopen voor veel geld? Nou ik heb een game met FC Levadia, daar verkocht ik ze (weliswaar na 3 seizoenen Champions League voetbal enzo) voor respectievelijk 15 en 10 miljoen (dacht ik). Oke, het is wat minder, maar dat het niet kan is gewoon niet waar.

Dan zou het inderdaad prima kunnen. Maar in de championship? Dat zijn gewoon dingen die bij mij soms een belletje doen rinkelen. En als je dan wat vraagt en er komen gelijk admins de discussie het zwijgen op leggen lijkt dat mischien wat verdacht? :cab:. Overgens het laatste screentje wat ik vroeg nog niet gehad? En m'n team is ook nog niet gerate :-D.

Geplaatst
Ach, het blijkt maar weer dat er tegen sommige schenen niet geschopt mag worden. maar meneer Lange is de Admin die de discussie bevorderd en daarmee gerechtigheid en duidelijkheid brengt. Naast het nodige gedrijg natuurlijk! Top!

//edit dan ook nog maar mijn team om gerate te worden:

302nznc.jpg

Mios, nu 1e na 5 wedstrijden in de Ligue 1, seizoen 2013 / 2014 . Zelf gemaakte club met enkel vrije spelers aan het begin.

Een 10