Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Goed team Juiceman! Mag ik misschien een screentje van Aquino? Een 8,4 krijg je trouwens van mij ;)

Geplaatst

@ Seleznyov: Knap dat je allemaal Nederlanders hebt. 8,5 vooral vanwege de Nederlanders en omdat het toch best aardige spelers zijn.

@ Juicemen: Mooi team, je krijgt van mij een 8,0. Jammer dat je niet zoveel heel veel Nederlanders hebt.

Geplaatst

@ Seleznyov 6, een deel van de spelers die je hebt gekocht horen niet bij psv thuis, je koopt toch geen tiendalli en Jong-A-Pin omdat ze leuke vlaggetjes hebben? Elia en Jan zijn zeer goede, realistische aankopen, maar in mijn opinie overdrijf je een beetje met nationaliseren om ook Salcido te verkopen en Vermeer nu al als eerste keeper te nemen en tiendalli en jong-a-pin te kopen.

@Juiceman 7,5

Geplaatst
@ Seleznyov 6, een deel van de spelers die je hebt gekocht horen niet bij psv thuis, je koopt toch geen tiendalli en Jong-A-Pin omdat ze leuke vlaggetjes hebben? Elia en Jan zijn zeer goede, realistische aankopen, maar in mijn opinie overdrijf je een beetje met nationaliseren om ook Salcido te verkopen en Vermeer nu al als eerste keeper te nemen en tiendalli en jong-a-pin te kopen.

Die speelde bij mij jarenlang aardig mee op CL-niveau hoor, het is helemaal geen slechte back hoor.

Geplaatst

Jong-a-pin wordt anders ook echt wel goed genoeg voor PSV hoor. En waarom zou je Vermeer nog niet als 1e keeper kunnen nemen? Hij is een held.

Geplaatst

Ow mijn excuses dan voor tiendalli want die heb ik nooit gezien, maar met jong-a-pin heb ik geen goede ervaring mee in een oude heerenveengame en vermeer vind ik nog iets te jong en nog net niet goed genoeg voor psv

Geplaatst

Jong A Pin word geen haar beter dan dat hij nu is, al hoewel, mischien 1 kort schaamhaartje, maar meer ook niet. Wel leuke en orginele back-up dan weer =)

Geplaatst
Goed team Juiceman! Mag ik misschien een screentje van Aquino? Een 8,4 krijg je trouwens van mij ;)

[spoiler=aquino]aquino.png

Screens van regens zijn inmiddels aangepast

Geplaatst

@Juiceman 7,5

luirink is minstens zo goed als salcido en ik kocht hem voor 4,6 miljoen nadat ik salcido voor 6 verkocht.

Geplaatst

Marseille in 2011-2012:

zz68.jpg

De rode stipjes zijn regens, screens in de spoilers ;)

[spoiler=Muller]zz74.jpg

[spoiler=Delamare]zz75.jpg

[spoiler=Alex Da Silva]zz76.jpg

Geplaatst

Charleroi begin seizoen 2

24wx1t1.png

Geplaatst

Net team, zeker voorin kom je niks tekort..

Heb je een screen van je tweede keeper.. (vermoedt een regen;))

Geplaatst

Ik heb FM nu ff niet aan, maar post straks wel ff die screen;)!

En ja is een regen. Niet zo spectaculair, maar kan volgens mijn scout zo goed als Bolat worden. :)

EDIT: hier de screen

4jlvmg.png