Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je elke keer goed presteert tegen clubs die veel populariteit genieten(Lees Real Madrid,Barcelona,Manchester AC Milan) , dan zal je reputatie snel groeien hoor.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Als je elke keer goed presteert tegen clubs die veel populariteit genieten(Lees Real Madrid,Barcelona,Manchester AC Milan) , dan zal je reputatie snel groeien hoor.

Het wordt moeilijk presteren zonder goede spelers. ;e

Maar ik snap natuurlijk ook wel dat jullie gelijk hebben hoor, maar als je bedenkt dat teams als Atalanta Bergamo, Feyenoord en Celta de Vigo in FM een hogere reputatie hebben dan Shakhtar, wordt het erg moeilijk om spelers van hoog Europees niveau aan te trekken waardoor het toch ook weer moeilijk wordt om te presteren tegen grote clubs.

Geplaatst

is ook wel waar, maar als Atalanta, Feyenoord, Celta enz zoals je zegt, in die 5 seizoenen tijd nogaltijd een betere reputatie hebben dan jouw ploeg, sorry hoor maar dan ben je werkelijk echt slecht bezig

hoeveelste sta je in de wereldranglijst ?

Geplaatst

Van mij krijg je een 7,5 vanwege Defour en twee heldige talenten uit eigen jeugd. Voor de rest wel weinig Oekrainers, maar goed, ik begrijp dat als je dat moet gaan regelen het nog moeilijker wordt in Europa.

Geplaatst
is ook wel waar, maar als Atalanta, Feyenoord, Celta enz zoals je zegt, in die 5 seizoenen tijd nogaltijd een betere reputatie hebben dan jouw ploeg, sorry hoor maar dan ben je werkelijk echt slecht bezig

Ben ik slecht bezig omdat ik telkens ongunstig loot?

Ik ben in Europa uitgeschakeld door ploegen als Manchester City, Chelsea, AS Roma en Barcelona, terwijl ik ook teams als Fiorentina en Sevilla had kunnen loten. Een team als Sevilla en Bayern München kan ik inmiddels makkelijk aan maar ik loot altijd teams die net een maatje te groot zijn. Ik kan er niet veel aan doen dat ik niet zo ver kom Europees gezien, maar ik kom toch al regelmatig tot aan de kwartfinales van Europese toernooien, dat zie ik in het echt voorlopig nog niet gebeuren met een team als Shakhtar Donetsk.

Ik stra trouwens 34e op de Europese ranglijst (y)

Geplaatst

in het echt zie ik ook niet gebeuren dat Fiorentina championsleague heeft gewonnen en serie A heeft gewonnen en Wereldkampioenschap voor clubs heeft gewonnen etc. :)

maarja, begrijp je wel

Geplaatst

Ajax, begin seizoen 2.

Rotte appels weg gedaan en kwaliteit teruggekocht. Normaal ben ik altijd wel van het nationaliseren, maar daar heb ik bij deze game een keer niet op gelet :)

ajax_1.jpg

Geplaatst

Let al een tijdje op hoe je reageert. Waarom moet je altijd zo negatief reageren tegen andere users op deze forum ?

@ Yitusita ; Och ja dat konden we niet weten hé:). Maar het leuke/moeilijke aan FM is toch juist dat je je tactiek moet instellen naar de kwaliteiten van je spelers. Laten we nu maar weer teams raten;)

@ Karlo ; Een zeer mooie team jongen , een 7 van mij omdat je toch echt te weinig Nederlanders hebt. ;)

Geplaatst
Let al een tijdje op hoe je reageert. Waarom moet je altijd zo negatief reageren tegen andere users op deze forum ?

@ Yitusita ; Och ja dat konden we niet weten hé:). Maar het leuke/moeilijke aan FM is toch juist dat je je tactiek moet instellen naar de kwaliteiten van je spelers. Laten we nu maar weer teams raten;)

@ Karlo ; Een zeer mooie team jongen , een 7 van mij omdat je toch echt te weinig Nederlanders hebt. ;)

Ik neem jullie ook niks kwalijk, jullie hebben namelijk volkomen gelijk ;)

Ik geef ook van harte toe dat ik lang niet zo goed ben in FM als sommige anderen hier :)

Laten we inderdaad maar teams gaan raten.

Ajax: Mooi team hoor, leuke aankopen en enkele bekenden voor mij (Chyzhov, Shust), inderdaad weinig Nederlanders. Ik geef je een 7,6

Geplaatst

Karlo, leuk team hoor, alleen het zou mooier geweest zijn als je meer Nederlanders had, maar alsnog een 7.5

Geplaatst

Toen ik het vroeg of eerder stelde, stopte hij niet meer met reageren :-D dus kijk uit met wat je vraagt :D

Geplaatst

Haha , maar het valt me op dat hij bijna altijd negatief reageert waardoor je een andere user toch kan kwetsen. Maar goed we moesten raten hé:D

Geplaatst

doe eve niet zo kinderachtig. ik weet allang dat ik hier de boeman ben dus .. doe eve volwassen

Geplaatst

Ik ga niet op je in in deze topic , dus als je verder wil kibbelen pm je me maar of voeg je me toe;)

@ FM-Emmeloord ; Leuk team hoor met Merida. Een 7,9 krijg je van mij;)

Geplaatst
Ajax, begin seizoen 2.

Rotte appels weg gedaan en kwaliteit teruggekocht. Normaal ben ik altijd wel van het nationaliseren, maar daar heb ik bij deze game een keer niet op gelet :)

ajax_1.jpg

chyzov+reginiussen+shust+tosic=8, ben alleen niet zo'n fan van denis

xapgye.png

[spoiler=Sercan Hofstra]2hehh07.png

Geplaatst
Ik ga niet op je in in deze topic , dus als je verder wil kibbelen pm je me maar of voeg je me toe;)

@ FM-Emmeloord ; Leuk team hoor met Merida. Een 7,9 krijg je van mij;)

bedankt man :D

Geplaatst

Graag gedaan;)

@ Seleznyov ; Hoe kom je aan Bojan ? Zie de laatste tijd veel users met een Nederlandse team + Bojan :S

Geplaatst
Graag gedaan;)

@ Seleznyov ; Hoe kom je aan Bojan ? Zie de laatste tijd veel users met een Nederlandse team + Bojan :S

ne het eerste seizoen kan je hem 9 van de 10 keren gratis ophalen, als hij niet wil moet je wachten tot hij barcelona verlaten heeft en als je hem dan een dik contract aanbied heb je hem.;)

Geplaatst
Oké ik zal je maar het voordeel van de twijfel geven;).

Niet nodig, is ook een standaardaankoop van mij...

Transfervrij na seizoen 1 in update 9.02

Geplaatst
hij heeft eigenlijk maar 1 echte centrale middenvelder en dat is Montolivo, Mascherano is meer een VM maar kan ook op MC spelen. en voor de rest heeft hij eigenlijk geen middenvelders meer. want kan me niet voorstellen dat hij Cazorla ofzo centraal op het middenveld zet .. wie ga je bv op je middenveld zetten als Montolivo en Mascherano geblesseerd zijn ?

tis natuurlijk wel Leuk team hoor

Ik speel dan ook maar met één centrale middenvelder die met een pijltje naar achteren staat. Ik vind twee middenvelders dan wel voldoende en als er blessures zijn lopen er nog een aantal grote talenten rond in de jeugdteams. ;)

Geplaatst
Als meer mensen dit hebben dan zal ik me twijfels terug nemen;).

Yep, transfervrij na het eerste seizoen. Hij wou destijds alleen niet naar mijn Leeds komen. Geen idee waarom, de CocaCola League 1 is toch een geweldige vooruitgang? :D

Maar het is eigenlijk wel een raar soort van bug inderdaad.