Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Seizoen 3 Ajax:

GK: Stekelenburg, Fiorillo

RB: Ranfinha, Santon

LB: Emanuelson, Molinaro

CB: Garay, Miranda

CB: Marcellis, Vermaelen

MR: Marquinhos, Afellay

ML: Aissati, Rakitic

MC: Nigel de Jong, Diego

MC: Gago, Vertonghen

AC: Bojan, Laurito

AC: Saivet, Lewandowski

Cardozo mag weg. Vd Wiel en Sneijder krijgen geregeld speeltijd.

CL, kampioen, beker en Wereldbeker gewonnen.

Rate it please!

EDIT: Gonzalo Rodrigues komt het team volgend seizoen versterken!

Geplaatst

Ajax seizoen 1

Doelstelling: Buitenlanders eruit, een 'Nederlands' Ajax

Buitenlanders voor mooie bedragen kunnen verkopen

23rlv9w.jpg

Geplaatst

Waar zijn je "ster"spelers.. Suarez, Cvitanich en Sulejmani.. als voorbeeld, kan best begrijpen dat je ze er uit hebt gegooid, maar in het eerste seizoen:cab:.. En je vervangers vind ik niet echt ajax waardig.. 6.5

Geplaatst

Een eredivisiewaardig team waar je opzoek moet naar een betere spits, verder ziet het elftal er opzich wel goed uit, een 7,5

Geplaatst

Vernederlandsen kun je beter geleidelijk doen. In het eerste seizoen zijn er nauwelijks fatsoenlijke alternatieven voor alle buitenlandse spelers bij Ajax (of bij welk team dan ook). Een 7,5 voor het initiatief though :thumb:

Geplaatst
Vernederlandsen kun je beter geleidelijk doen. In het eerste seizoen zijn er nauwelijks fatsoenlijke alternatieven voor alle buitenlandse spelers bij Ajax (of bij welk team dan ook). Een 7,5 voor het initiatief though :thumb:

idd, wat heb je er nu mee bereikt om een hele nederlandse selectie te hebben ?je team is zo goed als niks meer waard zoals ik het nu zie, dan mag je wel je heel teampje met hollanders hebben, maar presteren doe je niks meer. goed bezig :)

Geplaatst
Ajax seizoen 1

23rlv9w.jpg

Leuk alleen maar Nederlanders! Was V/d Vaart nog niet beschikbaar? En hoe zijn de resultaten?

Geplaatst

alleen maar nederlanders kopen is helemaal niet moeilijk, dat kan iedereen.

je moet vooral kunnen presteren en goeie prestaties kunnen leveren met je team, dat is het belangrijkste. om alleen een ploeg vol nederlanders te hebben, heb je niet veel aan

Geplaatst

Zie het niet zomaar gebeuren met dit team, wel leuk dat je veel Nederlanders hebt maar ik vind je team een 6.8

Geplaatst

je moet vooral kunnen presteren en goeie prestaties kunnen leveren met je team, dat is het belangrijkste. om alleen een ploeg vol nederlanders te hebben, heb je niet veel aan

Kan jij mischien 1 keer proberen niet iedereen de grond in te trappen met jou zogenaamde logica ;e. Tering hé, laat die jongen lekker spelen met z'n nederlandse spelers. Ookal wint ie niks is dat nog niet jou probleem. En daarnaast wint hij mischien wel alles. Maar dat wist je natuurlijk allemaal al _O_.

Geplaatst
Kan jij mischien 1 keer proberen niet iedereen de grond in te trappen met jou zogenaamde logica ;e. Tering hé, laat die jongen lekker spelen met z'n nederlandse spelers. Ookal wint ie niks is dat nog niet jou probleem. En daarnaast wint hij mischien wel alles. Maar dat wist je natuurlijk allemaal al _O_.

Amen_O_

Geplaatst

Gelukkig heet dit topic "Rate my team" en niet "Rate my prestaties" (y)

Geplaatst

Je moet helemaal niks ;). Als die jongen zo fm wil spelen laat hem dan gewoon op deze manier spelen. Niet iedereen hoeft fm op dezelfde manier te spelen, dus zeg van: ''Je moet dit en je moet dat''.

Geplaatst

Nou hier komt mijn team, het is het jaar 2011. Ik speel met FC Groningen de voorbereidingen op het nieuwe seizoen.

fcgroningen2011.jpg

Screens op aanvraag

Geplaatst
Ajax seizoen 1

23rlv9w.jpg

Mooi dat je nigel de jong hebt gehaald :) Maar sommige spelers zoals Kai van Hese wint ik niet Ajax waardig

Geplaatst
Roma seizoen 2

roma1mm4.jpg

Zeker mooi team! Ik vraag me 1 ding af: hoe kun je die spelers kopen? Ik ben namelijk ook AS Roma en ik heb maar 4,9 miljoen te besteden...

Geplaatst

goed team dat as roma, een 8. Ben wel benieuwt hoe goed romero na 1 seizoen is.

en roeland psv, misschien is hij wel kampioen geworden en heeft hij de cl gewonnen. Dan krijg je toch gelijk een aardige zak met geld... het is seizoen 2 he;)