Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In de vorige FM kreeg ik na 1 seizoen een melding dat de voorzitter ging investeren. Ik eindigde dat seizoen met rond de 20 miljoen, en begon het seizoen met ruim 70 miljoen. Dus misschien is dat in deze FM ook zo;). En krijg jij dat ook..

Overigens is dit wel een erg mooi team hoor. Met Lavezzi en Veloso heb je 2 goede realistische transfers. Romero en Lukovic ken ik niet goed genoeg, en Zapata is een ook een aardige aankoop.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn elftal van Wigan Athletic, zit nu op 1 februari en sta gedeeld 3e met Arsenal achter Man Utd en Chelsea. Dit is na 24 competitiewedstrijden voor de duidelijkheid, rate it!!!

Figueroa was de eerste helft gehuurd en speelde de hele tijd linksback voor Edman, voor de duidelijkheid is hij nu definitief overgenomen

24et3l2.png

Geplaatst

Celtic F.C.

Mijn team met Celtic aan het begin van het 2e seizoen.

Oranje: Basisspeler

Geel: Wissel

Groene rand: Aankopen

2s69549.jpg

Geplaatst

Hoe krijg je in godsnaam van nistelrooy ik win de CL met AS Roma 1e seizoen en hij wil al niet eens naar mij?

+ Celtic heeft volgens mij echt niet het budget om Van Nistelrooy zijn salaris te geven dat hij wilt.

Geplaatst

z'n contract loopt af volgens mij na 1 seizoen dus met een beetje mazzel ( ongelukkig + geen basisplaats + tl ) kan je hem wel krijgen.

Geplaatst
Hoe krijg je in godsnaam van nistelrooy ik win de CL met AS Roma 1e seizoen en hij wil al niet eens naar mij?

+ Celtic heeft volgens mij echt niet het budget om Van Nistelrooy zijn salaris te geven dat hij wilt.

Ik zal zo even een screentje maken over zijn transfer vind het wel een beetje onrealistisch maar niet erg;sm;.

Ik werd nog niet eens kampioen:oops:.

Geplaatst

Geen kampioen in Schotland.. Schaam je!

Maar goed team zeker met de transfers 8!

Geplaatst
Oorspronkelijk geplaatst door TommyCipriani

Geen kampioen in Schotland.. Schaam je!

Maar goed team zeker met de transfers 8!

Ik weet het.....een echte schande!:oops:

dit jaar moet het lukken:m:

hier nog even een screentje van van Nistelrooij.

Hij verdient dus € 74.000 per week en heeft me € 3.700.000 gekost. Verder zit ik iets boven mijn loonbudget.

2ep7bwm.jpg

Geplaatst
Van der Vaart wat heb je daarvoor betaald?

€ 12.750.000 verdeeld over 12 maanden

Geplaatst
@ Seleznyov ; Hoeveel games heb je wel niet ;e ?

veel, ik wissel ook vaak af, ik ben nu weer bezig met me mancity game:d

Geplaatst

Mooi verengelst elftal dat mee kan doen in de subtop, sommige talenten zou ik nog verhuren maar ziet er goed uit. Van mij krijg je een ruime voldoende dus een 7,0

Geplaatst

@FMJoery, een 8. Knap team samengesteld, vooral de verdediging lekker Italiaans.

Geplaatst

@Sportivo; er bestaat een edit-knop ;)

Mooi team hoor Joery, laat de tijden weer terug bezorgen toen Parma Gilardino, Mutu en Adriano nog had. Team ziet er goed uit. Van mij krijg je een 8,0 want het lijkt me een leuk team om mee te spelen

Geplaatst
@FMJoery, een 8. Knap team samengesteld, vooral de verdediging lekker Italiaans.

Dankje :)

@Sportivo; er bestaat een edit-knop ;)

Mooi team hoor Joery, laat de tijden weer terug bezorgen toen Parma Gilardino, Mutu en Adriano nog had. Team ziet er goed uit. Van mij krijg je een 8,0 want het lijkt me een leuk team om mee te spelen

Jij ook bedankt :)

Ben het 1e seizoen kampioen in serie B geworden, en 2e seizoen 6e in serie A , das al goed op weg of nie :checkit:

Geplaatst
Mooi verengelst elftal dat mee kan doen in de subtop, sommige talenten zou ik nog verhuren maar ziet er goed uit. Van mij krijg je een ruime voldoende dus een 7,0

TYVM!

Geplaatst

@ Man City, héél mooi team, het is niet alleen engels er zit ook nog eens echt kwaliteit in. Een 8.5!

@Parma, mooi team, je hebt 2 cultheldjes in potentie met Paloschi en Jankovic! Een 8!

Geplaatst

@ Man City: samen 100 miljoen betaald voor Ashley Young en David Bentley :? nouzeg .. voel jij je wel helemaal lekker?

verder wel een aardig team hoor. alleen vind ik persoonlijk dat er niet echt veel kwaliteit meer over is.

7.5

Geplaatst
@ Man City: samen 100 miljoen betaald voor Ashley Young en David Bentley :? nouzeg .. voel jij je wel helemaal lekker?

verder wel een aardig team hoor. alleen vind ik persoonlijk dat er niet echt veel kwaliteit meer over is.

7.5

young en bentley zijn belangrijke schakels in het eerste, en als je het geld hebt, zou jij het dan niet besteden?

Geplaatst

@ Parma: Mooi team, een 7,5.

@ Man City: Ik snap dat je probeert te 'verengelsen', maar je moet niet overdrijven. Wat heb je met Man City nu aan Darren Bent en Ben Alnwick.:cab: Barry en Young zijn wel mooie aankopen, net als Vaughan en Downing. Een 8!