Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Seizoen 3, atletico madrid.

Nadat ik het eerste seizoen een aantal belangrijke spelers had verkocht (waaronder aguero) en het een enorm slecht seizoen werd, besloot ik het gehele team om te gooien..letterlijk het gehele team. Heb zo'n 15 spelers gekocht voor het grove geld dat ik ving voor mijn selectie, en heb nu het idee dat ik één van de best mogelijke samenstellingen van het spel heb. In ieder geval qua talent:

GK- Asenjo

DL- Guardado (omgetraind tot volwaardig linksback ipv linkshalf)

DR- Lassana Diarra

DC- Fazio

DC- Chiellini

MC- Veloso

ML- Matias Fernandez

MR- Giovinco (omgetraind tot MR)

AMC- Balotelli

SC- Laurito

SC- Huntelaar

Subs:

Di Maria

Aissati

Sidnei

Breno

Davide Santon (aanrader!)

Enoh

lekker team hoor, 9:

voor hoeveel heb je davide santon en chiellini gehaald? of weet iemand anders dat toevallig?

Geplaatst

halverwege 2e seizoen met Ajax

DM: Stekelenburg

VL: Emanuelson

VC: Vermealen

VC: Sidnei

VR: Rafinha

MC: v/d Vaart

MC: Ramires

AML: Aquino

AMR: Suarez

AC: Keirrison

AC: Stancu

voor het volgende seizoen wil ik stancu en emanuelson gaan vervangen. deze zijn toch egt te zwak:P

Geplaatst

Mancity

Mijn team man city Februari 2010

Basis

keeper: Joe Hart

Verdediging: Bale, Richards, Dunne, Marcellis

Middelveld: Veloso, Moutinho, Aquino, vd Vaart, Robinho

Voorin: Adriano

Reserves:

Keeper: Schmeichel

Verdediging: de Cler, Kompany

Middenveld: Wright Phillips, Arshavin, Tymoschuk, Elano, Wijnaldum, R. Sneijder,

Voorin: Rodrigo

Dit heb ik nog aangevuld met jonge talentjes

Geplaatst

zsvksi.jpg

Ajax 2010

Ik heb omdat er geen noodzaak was aan nieuwe basisspelers dit jaar geen echt grote aankopen gedaan, ik heb me vooral gericht op talenten en als gevolg daarvan heb ik gekocht:

Óscar

Aquino

Taarabt

Kortina(ik weet niet of het een regen is)

Galvan

Torje

Verder kreeg ik zowel Van der Vaart als Nelson Rivas aangeboden voor 4 miljoen, beiden heb ik dan ook, alleen staat Rivas niet op de screen omdat hij geblesseerd is.

En ik kon het niet laten om Kluivert 15 jaar jonger te maken, maar zijn talent komt er niet uit:( dus eigenlijk heeft het weinig zin gehad.

Geplaatst

Vind je team niet zo. Sulejmani verkopen, Huntelaar verkopen(of heb je hem naar Real geupate). Van der Vaart terug halen is dan wel weer held.

een 6

Geplaatst

Van der Vaart , Cavani ,Giovinco _O_

Aquino vind ik zo standard.

Zonder Aquino :8

Met Aquino : 7.5

Geplaatst
Vind je team niet zo. Sulejmani verkopen, Huntelaar verkopen(of heb je hem naar Real geupate). Van der Vaart terug halen is dan wel weer held.

een 6

Naja voor 35 miljoen verkopen terwijl hij niet zo bijzonder speelde (11 goals in 30 wedstrijden) vind ik niet zo gek, Cavani doet het erg goed.

Sulejmani werd een beetje de dupe van een goede Aissati, Suarez en de teruggehaalde Seedorf, hij onderscheidde zich niet echt, en heb hem voor 20 miljoen aan Bayern verkocht met een flinke doorverkoopclausule.

Geplaatst
Van der Vaart , Cavani ,Giovinco _O_

Aquino vind ik zo standard.

Zonder Aquino :8

Met Aquino : 7.5

Ja, maar eigenlijk is het de eerste keer dat ik hem eigenlijk met alle Fm's koop:oops: Dus voor mij eigenlijk niet zo standaard;e

Geplaatst

seizoen 2 ajax,

ajalc1.jpg

Sujlemani en Suarez maken de complete verdediging altijd gek doordat ze een vrije rol en stwichen, en zo kunnen aissati en witsel vaak in de openingen duiken. werkt zeer goed.

Geplaatst

een 6

Sulejmani is gewoon slecht in FM, dus logisch dat die hem verkoopt. En voor Huntelaar kun je gewoon veel voor krijgen, dus niet meer dan logisch als je hem ook weg doet.

Geplaatst
Sulejmani is gewoon slecht in FM, dus logisch dat die hem verkoopt. En voor Huntelaar kun je gewoon veel voor krijgen, dus niet meer dan logisch als je hem ook weg doet.

Bij mij doet Sulejmani het wel goed achter de spitsen :banana:

Geplaatst

Mijn Nac Breda begin seizoen 2:

25gdq3q.jpg

Geplaatst

Jammer dat je maar 2 Nederlanders heb in je basis elftal.

Een 7

Geplaatst

Maar nederlanders zijn duur en eerst proberen goede elftal op te bouwen en een goede balans hebben en dan begin ik met vernederlandsen ik heb nu maar een balans van 5mil

Geplaatst
Mijn Nac Breda begin seizoen 2:

25gdq3q.jpg

Wat een vreemdelingenlegioen zeg :banana:

ziet er wel talentvol uit..

Die Peter Masilela is trouwens wel een goede back voor een team als nac, bij mij heeft Strasbourg hem voor Januari vastgelegd voor maar ong. 325K, dat is hij zeker dik en dubbel waard!

Bij zijn huidige club Macabi Haifa in eerste seizoen na 10 wedstrijden: 2 goals, 6 assist, 2x MvW en gemiddelde vn 8.25!

Verdedigend misschien iets minder gezien zijn stats voor tackelen (12) en mandekken (11), maar door zijn techniek (17), dribbelkwaliteiten (16) en zijn snelle loopvermogen is hij een perfecte opkomende linkerback voor clubs als nac, heerenveen, twente, en diverse clubs uit de grotere competities.

Geplaatst

Ajax 2010 :

GK - Asenjo

VR - Davide Santon / Nicolas N'Koulou

VC - Henrique / Mamadou Sakho / Nicolas N'Koulou

VL - Jeremy Mathieu / Timothée Kolodziecziak

VMC - Miguel Veloso

MC - Javi Martinez / Mascio / Eduardo / Adrien

AMC - Juan Manuel Mata / Rafael VDV / Pablo Piatti

S - Saivet / Prudnikov / Hugo Almeida / Batuhan Karadeniz

Eerste seizoen kampioen + Uefa Cup gewonnen

Tweede seizoen kampioen + beker