Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
young en bentley zijn belangrijke schakels in het eerste, en als je het geld hebt, zou jij het dan niet besteden?

Met Fiorentina heb ik ook al boven de 150 miljoen budget gehad, toch lette ik nog altijd goed op men geld, dat ik zeker niet werd afgezet door sommige clubs. dan ben jij blijkbaar wel geweest.

een club die veel geld heeft Zoals City. daarvan probeer je altijd zoveel mogelijk te vragen, en het is hun blijkbaar gelukt.

imijn Budget is op dit moment 95 miljoen ongeveer .. daarvan kan ik makkelijke spelers halen zoals C. Ronaldo of Silva ofzo .. maar dat doe ik gewoon niet, omdat ik 1: hem niet nodig heb .. en 2: als ik hun koop bv, is al mn geld al weer op, dus zo stom ben ik ook weer niet om zoveel geld uit te gaan geven voor 1 speler. ook al had ik hun nodig ofzo, deed ik het nog niet

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

snap je het nu nog niet?

Ik speel enkel met engelse spelers, en ik had versterkingen nodig.

Bentley en young waren zeker niet voor 45M weg gegaan, en ik vind het een beldiging om te denken dat ik dat niet testte.

Geplaatst
@ Parma: Mooi team, een 7,5.

@ Man City: Ik snap dat je probeert te 'verengelsen', maar je moet niet overdrijven. Wat heb je met Man City nu aan Darren Bent en Ben Alnwick.:cab: Barry en Young zijn wel mooie aankopen, net als Vaughan en Downing. Een 8!

bent heeft er veel gemaakt in het eerste seizoen, en alnwick was een beetje een paniekaankoop omdat ik in seizoen 1 snel een reservedoelman nodg had.

Geplaatst

@Selezynov. Zeer mooi team hoor, alleen maar engelsen met kwaliteit, wel veel betaald voor Bentley en Young achja met City kan dat. 8

Geplaatst

Team: Valencia CF

Seizoen: 2

Screen: Voila

2lxbeo9.jpg

Ben benieuwd wat jullie van mijn team vinden:). Kritiek en suggesties is altijd welkom;).

Geplaatst

leuk team .. maar ik zie niet echt veranderingen.

8

je Keirrison zit nochtans op de bank :) als hij zo goed is als je laat blijken, waarom zet je hem dan niet in de basis

Geplaatst

Hey Villa is Villa hea;). Al heeft Keirrison er meer in gelegd dan Villa op het moment. Maar ik laat Keirrison vooralsnog opdraven bij de mindere wedstrijden. En een echte Valencianista gaat zijn team niet drastisch veranderen toch? Of doe jij dat wel met Milan?

Maar goed toch bedankt voor je reactie;)..

Geplaatst

ik wissel men spelers meestal af, bij mij is eigenlijk niemand echt zeker van een basisplaats, zolang ik zie dat ze heel goed presteren.

en als je je team niet drastisch wil veranderen. dan zou je dus ook geen aankopen moeten doen, toch :)

Geplaatst

Nouja geen aankopen. Ik heb Camacho (Atletico) voor 6,5 weten vast te leggen voor het nieuwe seizoen;). Gewoon belangrijke Spaanse aankopen vind ik prima.

Geplaatst
Hey Villa is Villa hea;). Al heeft Keirrison er meer in gelegd dan Villa op het moment. Maar ik laat Keirrison vooralsnog opdraven bij de mindere wedstrijden. En een echte Valencianista gaat zijn team niet drastisch veranderen toch? Of doe jij dat wel met Milan?

Maar goed toch bedankt voor je reactie;)..

Ik heb wel 8 dezelfde spelers met mijn Valencia in september 2009;e:

Alexis, Albiol, Silva, Villa, Baraja, Mascio, Banega, Keirrison(bij mij overigens wel basis speler):D

Geplaatst

Mooi team Cris, geen drastische veranderingen. Gewoon een aankoop waar het nodig is, kortom een 8,5

Geplaatst

Gewoon een mooi team, een 8 van mijn zijde. Btw waarom moet je (lees: MilanFan) heel de tijd zo hatelijk doen?

Geplaatst

Gewoon een erg mooi team. Begrijp dat je Villa er gewoon in laat staan. Leuke aankopen gedaan. Een 8!

Geplaatst

Dank jullie:). Ik vind een 8 tot 8,5 een mooi cijfer voor mijn Valencia in seizoen 2:). Heb al wat aankopen voor volgend seizoen, maar ik laat dan nog wel een keer mijn team zien;). Dank jullie

Geplaatst

Seizoen vijf, met FC Groningen.

Afbeelding9.png

+ een aantal spelers.

[spoiler=Picot]Afbeelding8.png

[spoiler=Jorge Luiz]Afbeelding6.png

[spoiler=Langeveld ]Afbeelding5.png

[spoiler=Albert]Afbeelding4.png

Geplaatst

Even voor Cris, mijn Valencia seizoen 2:

[spoiler=Valencia 2009]]2wfk2hk.png

Mavuba was gratis, net als Owen en Leo Franco;)

Lass speelde met deze update nog in Engeland;)

Heerlijk dat er zo goed te verkopen valt met die ouwe update:D

Geplaatst

@ FC Groningen ; Heerlijke team met leuke lekkere aankopen zoals Zoran Tosic en die regens. van mij krijg je een 8.3

Geplaatst

Inderdaad, fijn team. Ook een 8,3. Maar is die Metaj bij jou nog goed geworden dan? Heb ook wel es een game met Groningen gedaan en daar was Metaj vrij matig. Verder goeie aankopen, kerlon, goossens, tosic en da costa, erg leuke spelers voor de FC.

Geplaatst
Inderdaad, fijn team. Ook een 8,3. Maar is die Metaj bij jou nog goed geworden dan? Heb ook wel es een game met Groningen gedaan en daar was Metaj vrij matig. Verder goeie aankopen, kerlon, goossens, tosic en da costa, erg leuke spelers voor de FC.

Metaj is qua stats redelijk, springt er niet bovenuit, maar hij speelt zo erg goed in me team. Al een paar seizoenen een gemiddelde van 7,6 of hoger en is op beslissende momenten belangrijk. Kerlon mag overgens vertrekken. Had hem voor 700 K opgepikt bij inter en heeft nu een waarde van 2,3 miljoen. Hij kan alleen geen indruk maken. In 19 duels nog maar vier keer gescoort.