Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Feyenoord 27 september 2016. Om een indicatie te geven: C. Ronaldo is 31, Messi is 29.

screenshot198yg6.jpg

[spoiler=Basis regens]

screenshot199qy3.jpg

screenshot200rj1.jpg

screenshot201qe4.jpg

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Geweldig team, bijna alle wereldtoppers in huis. Een 9,5 van mij!

Geplaatst

leedsteammwdd3.png

Mijn Leeds United aan het begin van het 5de seizoen. In het eerste seizoen promoveerde ik gelijk naar de Championship, daar werd ik in het eerste seizoen 8ste(dus geen play-offs) het 2de seizoen ging veel beter, ik had een aantal goede aankopen gedaan, en Leeds werd 2de achter Middlesbrough. Het eerste seizoen in de Premier League ging ver boven verwachting, de prognose was 20ste, maar door een goede teamgeest en het koningskoppel voorin: Lewandowski en Aquino en mijn FM-Held Dusan Kuciak die de beste keeper werd in Premier League met een gemiddelde van 7.43, sloot ik het seizoen af op een nette 10de plek. De prognose voor het komende seizoen is 13de, moet haalbaar zijn!

* Tim Schaafsma is een wonderkind, kocht hem vorig seizoen over van Schalke

Geplaatst

Hier mijn team begin seizoen 3 met de graasfschap.heb wel paar redelijke regens maar zitten bij de reserves.;)

2usd5qo.jpg

Geplaatst
leedsteammwdd3.png

Mijn Leeds United aan het begin van het 5de seizoen. In het eerste seizoen promoveerde ik gelijk naar de Championship, daar werd ik in het eerste seizoen 8ste(dus geen play-offs) het 2de seizoen ging veel beter, ik had een aantal goede aankopen gedaan, en Leeds werd 2de achter Middlesbrough. Het eerste seizoen in de Premier League ging ver boven verwachting, de prognose was 20ste, maar door een goede teamgeest en het koningskoppel voorin: Lewandowski en Aquino en mijn FM-Held Dusan Kuciak die de beste keeper werd in Premier League met een gemiddelde van 7.43, sloot ik het seizoen af op een nette 10de plek. De prognose voor het komende seizoen is 13de, moet haalbaar zijn!

* Tim Schaafsma is een wonderkind, kocht hem vorig seizoen over van Schalke

scrrentje van je tactiek, delph en hoyte?

Geplaatst

Hoe heb je Ben Sahar binnen gehaald Tell Me, ben nu ook de graafschap en het gaat uitstekend met hem zou fijn zijn of ik hem kon kopen!

Geplaatst
Hoe heb je Ben Sahar binnen gehaald Tell Me, ben nu ook de graafschap en het gaat uitstekend met hem zou fijn zijn of ik hem kon kopen!

Ik weet ook niet precies :oops:

Want iemand anders zei dat laatst ook al dat ie hem niet kon krijgen.

mischien omdat die mij bij favrietie personeel heeft en ik heb de engelse competitie vergeten aan te vinken :S ik heb hem eerste 2 jaar gehuurd. toen 4e geworden en hij wou naar mij toe _O_

Geplaatst

@Sirkeith: Heerlijk team, Alle wereldtoppers zowat in huis!:) Een dikke 10 krijg je van mij!:)

@Superboeren: Goed team met De Graafschap met Sahar en El Hamdaoui! Een 8!:)

@Matti21: Lekker team met Leeds met spelers als Lewandowski/Aquino/Di Maria en Buanonotte! Een 8.3 krijg je van mij!:)

Geplaatst

aardig teampje .. alleen die spitsen lijken me wel erg matig, en voor je verdediging had je misschien ook wat andere spelers kunnen halen.

7

Geplaatst

ohja das waar ook .. je hebt 10 engelsen. dus ik verander mn scoren naar een 8.5 ;) lol

volgende keer ga ik is met een team beginnen, en dan allemaal onbekende Italiaanse of Spaanse spelers halen ofzo, dan is kijken welke scoren ik krijg :)

Geplaatst
ohja das waar ook .. je hebt 10 engelsen. dus ik verander mn scoren naar een 8.5 ;) lol

volgende keer ga ik is met een team beginnen, en dan allemaal onbekende Italiaanse of Spaanse spelers halen ofzo, dan is kijken welke scoren ik krijg :)

kerel check dat team dan? gruwelijk toch, een 8,5 is hier sowieso op z'n plaats

Geplaatst

Gruwelijk ? .. de helft van zn spelers ken ik niet eens, en dan mogen ze wel engels zijn, dat doet er niet echt toe

Geplaatst
Gruwelijk ? .. de helft van zn spelers ken ik niet eens, en dan mogen ze wel engels zijn, dat doet er niet echt toe

Jouw negatieve benadering begint stilaan mijn keel uit te hangen.

Omdat jij spelers niet kent, zijn ze toch niet slecht? Vraag dan gauw screentjes.

Geplaatst

Doe normaal joh :? als ik mijn mening niet eens mag zeggen over jou teampje. als je niet tegen Negatieve beoordelingen kunt, moet je jou teampje hier ook niet posten kereltje.

Geplaatst

Als je hier de helft niet van kent heb je niet zoveel kennis van spelers lijkt me.

Geplaatst
Doe normaal joh :? als ik mijn mening niet eens mag zeggen over jou teampje. als je niet tegen Negatieve beoordelingen kunt, moet je jou teampje hier ook niet posten kereltje.

Heb je niet door dat echt iedereen iets over je negatieve gepost zegt? Mischien moet je het is bij jezelf gaan zoeken en niet steeds wat over anderen zeggen

Geplaatst

ga dan is vragen aan de algemene voetballiefhebbers op straat of ergens. of ze spelers als .. Bikey, Shawcross, Huntington, Sheehan, Prutton, Delph, mizuno kennen? dan ben ik is benieuwd. de opdracht is niet alleen spelers van je zelfde land halen, om een goed team te hebben.

Heb je niet door dat iedereen iets over je negatieve gepost zegt? Mischien ligt het dan wel aan jezelf ipv van aan ons?

weet je nou nog altijd niet dat wat jullie over me denken, me geen ene KLOTE interesseerd, denk je dat ik dan ga huilen ofzo ?

Geplaatst

Misschien on-topic gaan nu ? Dit wordt toch een kansloze discussie.

On-topic:

Wel relax teampje rik een 8

Geplaatst
aardig teampje .. alleen die spitsen lijken me wel erg matig, en voor je verdediging had je misschien ook wat andere spelers kunnen halen.

7

Derbyshire is een allround spits die goed kan afwerken en redelijk snel is, Beckford maakte vorig jaar 14 goals in de Premier League en dat lijkt me niet slecht voor een degradatie kandidaat.

Mijn verdediging is prima vind ik zelf, Chris Davis speelt sinds zijn 16e bij mij in de basis en is gewild door o.a. Manchester United. Shawcross is een degelijke verdediger die alles kan wat een verdediger nodig heeft. Bikey heb ik dan nog achter de hand. En mijn backs Faubert en Mattock zijn gewoon prima spelers voor de PL

mooi team, veel engelsen, 8.4

Leuk team rik, een 8.

Thanks

kerel check dat team dan? gruwelijk toch, een 8,5 is hier sowieso op z'n plaats

Bedankt :checkit:

ga dan is vragen aan de algemene voetballiefhebbers op straat of ergens. of ze spelers als .. Bikey, Shawcross, Huntington, Sheehan, Prutton, Delph, mizuno kennen? dan ben ik is benieuwd. de opdracht is niet alleen spelers van je zelfde land halen, om een goed team te hebben.

Bikey en Shawcross spelen in het begin bij Reading en Stoke, niet de kleinste clubs dus. Huntington, Sheehan en Prutton speelde in het begin al bij Leeds dus redelijk onbekend maar wel goede reserves. Mizuno heb ik in het begin voor 40k gehaald van Celtic, prima back-up ook met gemiddeld zeker 10 assists per seizoen. Delph is toch een redelijk bekend talent