Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zoals jou het niet intresseert wat wij van je vinden, intresseert mij het niet als jij zegt dat we onze mond moeten houden :-D wat denk je wel niet

:cry:

@Kristian: Wat is Walcott weinig waard zeg, bij mij was die 33 miljoen waard aan eind seizoen 1, zelfde geld voor Adebayor. Wel leuke, maar niet echt orginele aankopen, een 7,5 dus

Geplaatst
ga dan is vragen aan de algemene voetballiefhebbers op straat of ergens. of ze spelers als .. Bikey, Shawcross, Huntington, Sheehan, Prutton, Delph, mizuno kennen? dan ben ik is benieuwd. de opdracht is niet alleen spelers van je zelfde land halen, om een goed team te hebben.

Gast het gaat niet om of je deze spelers in IRL kent. Mensen postten hier een Fm team. Dus misschien moet je je eens in FM gaan verdiepen.

Geplaatst

dit vind ik nou best een leuk team. alleen wel al veel spelers gehaald :) .. ik had Rafinha en Sylvestre niet haald, Rafinha omdat je al Srna en Sagna hebt, en Sylvestre niet omdat je veel betere spelers hebt als centrale verdediger en gewoon te oud.

voor de rest wel aardig team..

7.5

Geplaatst
Arsenal seizoen 2:

sey7ft.png

Maar eens kijken wat ik met deze selectie kan.

prachtig team dat de CL kan winnen, enige uitdaging zie ik nog in nationaliseren.een 8

Geplaatst

bedoel ook eigenlijk, dat ik Sylvestre niet in 1ste elftal wou hebben, je had hem misschien kunnen verkopen in je eerste seizoen, want nu heb je er niet veel meer aan.

Geplaatst

Dankje jullie wel.

Silvestre was een goede speler vorig jaar, dit jaar zal hij moeten strijden met Senderos en Criscito. En jij hij is wat aan de oude kant en daarom heb ik Gallas ook weggedaan;) Ik zal eens kijken of ik in de winterstop 2/3 spelers van Engelse nationaliteit kan aantrekken. heb nog zo'n 40 mil dus moet lukken denk ik.

Geplaatst

Marquinhos is een topper voor elke club .. bij mij is die ook echt geweldig .. hij groeit ook heel lekker!

Geplaatst

Je heb een heel goed team :D

maar te weinig Engelsen, maar dat neemt niet weg dat je geen goede selectie heb.

Een 8.5 :thumb:

Geplaatst

jongens, wat hadden jullie dan verwacht? dat hij in seizoen 2 heel zijn team in engeland heeft veranderd ofzo ? komop zeg

ook ff redelijk blijven

Geplaatst

@ Kristian: Mooie naam ook:-D. En je hebt een mooi team:). Volgende stap nationaliseren? Gewoon een paar Engelse erbij en dan is het eigenlijk al voldoende. Je krijgt van mij qua kwaliteit een 8,5. Maar als je naar nationaliteiten kijkt een 7,5.

@ Milanfan: Ik dacht dat je tegen mij zo irritant was, maar je doet het kennelijk tegen iedereen:(. Jammer hoor..

Geplaatst

Niet erg veel Italianen, maar wel een erg tof team! Een 8,8 van mij!