Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toch 5spelers gekocht die ik normaal nooit haal, dus voor mij niet echt standaard;c

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

jpzayu.jpg

PSV einde van seizoen 3,,

Jullie zullen wel denken wat moet hij met v.Nistelrooij vandaar dat ik even zijn resultaten erbij heb geplakt. Heb hem gekocht op de helft van het seizoen.

Geplaatst

@ Daan: Erg mooi team hoor:). Je hebt wel goeie aanvallers zeg:O. Je krijgt een 9 voor een super team in Nederland:). Europees gezien moet je ook wel redelijk mee kunnen komen toch?

Geplaatst

ja erg leuk team .. alleen vind ik je spitsencombinatie niet echt zo geschikt, zijn wel goeie spitsen, maar kunnen ze ook goed samenspelen .. en je kan beter Van Nistelrooy centraal voorin zitten, en dan 2 snelle spitsen ernaast

Geplaatst
ja erg leuk team .. alleen vind ik je spitsencombinatie niet echt zo geschikt, zijn wel goeie spitsen, maar kunnen ze ook goed samenspelen .. en je kan beter Van Nistelrooy centraal voorin zitten, en dan 2 snelle spitsen ernaast

Ja ik heb ingesteld dat ze tijdens de wedstrijd met elkaar van positie wisselen

Geplaatst

@ psv

vind het niet zo'n leuk team, ik geef je een 7.5 ;)

Geplaatst

@ conqueror42: Mha lijkt me erg veel regens, dus kan je niet zo goed over ordelen vind ik.

@ daanpsv: Heerlijk team, maar denk toch dat je beter Van Nistelrooy in het centrum kunt zetten en balletjes doorkoppen op de razendsnelle Martins en Saviola en evt. ook nog Manco.

Geplaatst

Feyenoord seizoen 1.

2yovn9h.png

De ouderlingen weg en dan jongeren erin en kopen:)

Nieveld, Ramsteijn en Leerdam zitten in het 2e maar zullen af en toe ook met het 1e meegaan. Hetzelfde geld eigenlijk ook voor Waisapy en Janota.

Geplaatst

Ik ook niet, maar het is in fm wel een goede spits, en omdat makaay en tomasson weg zijn wil er ik graag wel 2 weer bij.

Geplaatst

Real Betis, 2009/2010

2w3dixt.png

[spoiler=uitleg]

Keepers: Geen uitleg. Leo eerste doelman.

Verdedigers: De centrale verdedigers zijn de talentvolle N'Koulou en Rivas. Rechtsback Zuiverloon en linksback Atouba.

Middenvelders: Centraal op het middenveld staan Meireles en Aurélio. Vleugelspelers zijn Aquino links en rechts Sergio Garcia. Mata komt achter de spits te spelen. Op de laatste dag van de transfermarkt kwam ik erachter dat ik nog geen back-up voor Sergio Garcia had, dus besloot ik een speler van de TL te halen. Uiteindelijk kwam ik terecht bij Rigters die gelijk aan de bak moet omdat Sergio geblesseerd is.

Spits: Onze eerste spits is natuurlijk André-Pierre Gignac. Laurito is de tweede man en Xisco en Aquino kunnen ook in de aanval, dan schuift Mata naar de linkerkant en speelt Emana achter de spits.

Geplaatst

Mijn bedoeling is om een team te creeeren met Zweedse Voetballers van Nederlandse Competitie of Ex Spelers uit de Nederlands competitie

Met als 2e DoelGroep Suri's en Anti's met dreads / vlechten

fthfsi2.png

De volgende namen staan nog op mijn lijstje:

Lasse Nilsson

Allback

Isaksson

Bakircioglu

Granqvist

Hansson

V. Elm

Nelisse

Sno

Emnes

Greene

Douglas

Burgzoon

Drenthe

Martina

Overigens komen de volgende spelers nog binnen per 1 januri:

Valentijn

Slijngard

Meulens

Dissels

Wijks

Geplaatst
@ conqueror42: Mha lijkt me erg veel regens, dus kan je niet zo goed over ordelen vind ik.

ik heb maar 4 regens in mn team:thumb:

Geplaatst

om eerlijk te zijn snap ik dat ook niet zo .. en aan je stand te zien blijkt dat je niet goed bezig bent

Geplaatst
Mijn bedoeling is om een team te creeeren met Zweedse Voetballers van Nederlandse Competitie of Ex Spelers uit de Nederlands competitie

Met als 2e DoelGroep Suri's en Anti's met dreads / vlechten

fthfsi2.png

De volgende namen staan nog op mijn lijstje:

Lasse Nilsson

Allback

Isaksson

Bakircioglu

Granqvist

Hansson

V. Elm

Nelisse

Sno