Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik kan me ook niet voorstellen dat je hiermee goed gaat presteren, maargoed. Die van Betis is trouwens wel een heldig team: 8,8!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Even voor de duidelijkheid hé, die gast met Manchester City doet een soort van eigen challenge, ik vind het wel een leuk idee. Dat prestaties dan achterblijven vind ik niet zo raar ;)

Geplaatst

inderdaad vind maar een slecht team,, dan had je net zo goed een team in de Nederlandse Eredivisie kunnen zijn

Geplaatst

Ik vind het wel grappig eigenlijk:-D.

Hier mijn team voor het nieuwe seizoen.

Alleen ben ik zo dom geweest om geen reserve AMR te kopen:cab:

Was te druk bezig met Pjanic die uiteindelijk ook niet gekomen is:-D:wall:..

fye2di.jpg

Geplaatst

2yzg521.jpg

Vitesse aan het begin van seizoen 3, vorig seizoen net Uefa Cup misgelopen na een heel poosje 3de te hebben gestaan, na de winterstop ben ik enkele spelers kwijtgeraakt die belangrijk waren.

Heb trouwens ook nog een paar talentjes uitgeleend aan mijn satellietclub

[spoiler=Van Hoof]2aeqvs7.jpg

[spoiler=Van Hese]1zxb9th.jpg

[spoiler= Nilis]elefdy.jpg

[spoiler=Knoppen]24q0lck.jpg

Ben er zelf erg tevreden mee, laatste aankoop was Wielaert en ben ook bondscoach geworden van Oostenrijk.

Geplaatst

Van Hoof en Knoppen worden superieure vleugelaanvallers, Van Hese heb ik gratis overgenomen en Nilis word ook een goede aanvaller. Ze hebben me trouwens, buiten Nilis, stuk voor stuk niet boven de 100K gekost. En omdat Nederlandse en Belgische top achter Büttner en Van la Parra aanzit heb ik alvast ingekocht om dat op te vangen

Geplaatst

Ik vind het anders wel een tof team, vooral omdat je weinig betaald hebt voor die spelers. Een 8.

Geplaatst
  • Auteur

@Mvv Wel een leuk team, maar had al wel iets beter gekund in seizoen 3. Een 7,3 van mij ;) Mag ik btw een screentje van Van Wolfswinkel?

Geplaatst

Leuk team, heb je een screen van van la Parra, Buttner en Mertens?

Omdat je een beetje AZ achterna gaat met jeugdige spelers uit Nederland halen een 8.

Geplaatst

Dank voor reacties ;)

[spoiler=Mertens]2r6pjbn.jpg

Gebruik Mertens enkel als vervanger, hij heeft me namelijk 1ste seizoen teleurgesteld, hij scoorde slechts 1 keer. 2de seizoen scoorde hij maar 2 keer, maar wel 2 belangrijke goals, beide de winst tegen Feyenoord en Psv.

[spoiler=Van Wolfswinkel]16b0ql2.jpg

Ricky is gewoon een held, 1ste seizoen scoorde hij 13 keer (mede omdat hij Lasse Nilsson nog voor zich moest dulden) en het 2de seizoen scoorde hij 18 keer. Hij kwam slechts 3 goals tekort om topscorer van de Eredivise te worden. Kalinic (Ajax) en Tuyp (Vitesse) gingen hem voor.

[spoiler=Van la Parra]23sw0ia.jpg

Hem kwam ik op het spoor toen ik scoutte in Frankrijk. Vorig seizoen binnengehaald met de wintertransfers en toch nog 11 wedstrijden gespeeld. Geen geweldige stats maar hij doet het echt beestachtig goed.

[spoiler=Büttner]2lnfm91.jpg

Hij heeft veel blessures maar de wedstrijden die hij speelt laat hij zich wel meteen gelden. Vorig seizoen nog een 3 maanden eruit gelegen.

Geplaatst

Van la Parra heeft inderdaad niet erg goede stats. Mertens en Buttner zijn wel erg goed.

Geplaatst

1199iqd.png

Na de winterstop in seizoen 1. Heb grote schoonmaak gehouden en de selectie wat uitgedunt. Paar talentjes voor de toekomst gekocht (Laurito, Medunjanin en Boerrigter). Ook Andrejev nog in mijn -19 + nog wat regens die over een paar jaar kunnen gaan debuteren.

Geplaatst
Is dit je team waar je het op msn over had (waar je novelle mee gaat beginnen ?):D

Waar ik al een novelle mee ben begonnen ;)

Timon, bedankt voor je rate. Laurito is toch wel dé transfer geweest ja :p

Geplaatst

Pff dat zijn toch wel de spelers waar je als de graafschap zijnde iets moois zou kunnen gaan bereiken... Succes daarmee iig!