Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb tot nu toe de minste doelpunten tegen gekregen van allemaal. 6 minder als de 2de minste Juventus.

Abbiati maakt tot nu toe een meer dan degelijke indruk zonder blunders of grove fouten. En ik heb al eens rondgekeken voor andere keepers, maar daar moest ik zo 30 miljoen voor betalen. Dus blijf ik nog even bij Abbiati

Geplaatst

Een 6.5 Niet echt een leuk teampje ofzo, en ik had kaka liever achter de spits gezien inplaats van rechtvoor. Maar dat is jou keuze, veranderd het cijfer ook niet van maarja :D

Geplaatst

Seizoen 3 bij de Swans, eerste seizoen was vechten tegen degradatie, tweede middenmoot, en nu heb ik als doelstelling het linkerrijtje en wie weet zit er meer in, na 8 wedstrijden met 17 punten tweede met het volgende team:

team.png

Geplaatst
marquinhos, lewandowski, bojan, aquino, allemaal heel standaard maar toch een zeer sterk team.

EEN 8

edit: mag ik een screentje met de waarde van de spelers er bij?

jordyM?

Geplaatst

@Hellymonder: Quentin Westberg is echt een fantastische keerp in FM, voor de rest ook aardige spelers, maar promoveren moet toch wel lukken in drie seizoenen?

Van mij krijg je een 7,0 :).

Geplaatst
Paar weekjes verder, maar dat boeit niet.

6hrp6a.png

dankje, mooi om te zien hoe lavezzi in waarde gegroeid is.

Geplaatst
Marquinhos, Aquino, Lewan, Lavezzi, Bojan en Laurito :| 3-3-4? _O_ Heerlijk team hoor! 9

Marquinhos en Aquino op het middenveld in een 442 ruit ;)

Geplaatst

SC Heerenveen | augustus 2011

inwxsw.png

[spoiler=van der Velden]2lt0k81.png

Geplaatst

Zeker paar mooie transfers gedaan,8.0

Mag ik vragen hoe Jo het bij jou doet? Bij mij faalt hij echt altijd, Bij man city game nu en ook bij Amiens game =/

Geplaatst

In me B-team waar hij het meest speelt loopt hij 1 op 1.

Als backup is hij dus wel aardig en kon hem gratis halen.

Geplaatst
psg seizoen 2

f28q39.png

1e seizoen 2e, dit seizoen 1e na 5 matchen

Goed team, jammer van Sakho want dat is echt een standaardaankoop en dat je veel Fransen hebt snap ik ook niet. Je leert je talen veel beter met een diverse spelersgroep. De kwaliteit is wel top dus geef ik je een 8,5

Geplaatst
Goed team, jammer van Sakho want dat is echt een standaardaankoop en dat je veel Fransen hebt snap ik ook niet. Je leert je talen veel beter met een diverse spelersgroep. De kwaliteit is wel top dus geef ik je een 8,5

Sakho zit standaard bij PSG

En hij nationaliseert, waarom zou je dan talen willen kunnen ?

Geplaatst

Ja maar dan moet je hem verkopen, want iedereen heeft hem en talen voor als hij naar andere club gaat.

Geplaatst

wat een *****onzin.

Ik nationaliseer voor de voordelen in samenspel en de harmonie in de ploeg.

Ik vind dit soort team veel fijner dan een bijeengekocht vreemdelingenlegioen. Sakho daar reageer ik niet op want dat hebben anderen al gedaan...