Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

7 Allemaal leuke namen maar volgens mij 1 nederlander, ja zo'n zeurpiet ben ik :p Ajax moet ook spelers voor het Nederlands elftal leveren :p

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
7 Allemaal leuke namen maar volgens mij 1 nederlander, ja zo'n zeurpiet ben ik :p Ajax moet ook spelers voor het Nederlands elftal leveren :p

Er zijn geen goede Nederlanders meer over :-). Feyenoord wil Wijnaldum niet laten gaan, Heitinga wil komen maar Atletico Madrid vraagt er 50 miljoen voor :moop:

Geplaatst

Feyenoord 2011

teampietg5.jpg

Rood zijn regens... die komen wel ik beste regens topic, wat een helden :D

Geplaatst

Lekker team met Feyenoord

Vincent Kompany

Sunny

Andrey Arshavin

Luis Jiménez

Steven Defour

Giuseppe Rossi

Keirrison

Nicklas Bendtner

Allemaal toppers, een 9!

Geplaatst

Erg goed team.

Met spelers zoals G. Rossi, Arshavin en Defour.

Een 8,6

Geplaatst

Ik post mijn team nu maar voor de transferperiode van de zomer, want ik ben bang dat ik een nieuwe kern zal moeten kopen. Dit is het einde van het 3de seizoen, ik ben kampioen geworden (zie Eindstand-topic in United deel) en de halve finale CL bereikt door met 16 punten groepswinnaar te worden (in een poule met AC Milan, Rangers en Grasshopper) en vervolgens Olympique Lyon en Inter eruit te knikkeren, om eruit geknikkerd te worden door Arsenal (1-2, 1-4), en ik heb de JC-schaal en KNVB-beker gewonnen.

Ik speel eigenlijk met twee teams, de wissels spelen om de wedstrijd.

28akmj4.png

Geplaatst

Houdt de spelers fit en tevreden, voor beker, CL wedstrijden en wedstrijden tegen directe concurrenten gebruik ik natuurlijk wel de beste 11. En de keeper wissel ik nooit. Bovendien zijn ze in ieder geval alle 22 goed genoeg voor wedstrijden tegen subtop en lager in de Eredivisie.

Geplaatst

Ik heb geen screens in de aanbieding, maar ik hoop dat jullie alsnog willen raten.

GK: Asenjo

VL: Nick Shorey

VC: Sakho

VC: Metzelder

VR: De Silvestri

MC: Barry

MC: Kuzmanovich

AML: A. Young

AMR: Giovanni Dos Santos

S: Owen

S: Oscar Cardozo

Davies heb ik verkocht voor 21 miljoen wat veel meer was dan ie waard was en Metzelder die voor 7 miljoen werd aangeboden lever ik geen kwaliteit in, krijg meer ervarenheid, maar wel minder Engelsen.

Toptransfer was Dos Santos voor 30 miljoen.

1e seiozen 4e, nu na 5 wedstrijden nog 7 punten, maar wel in Cl na atletico uit te shakelen.

Geplaatst
Ik heb geen screens in de aanbieding, maar ik hoop dat jullie alsnog willen raten.

GK: Asenjo

VL: Nick Shorey

VC: Sakho

VC: Metzelder

VR: De Silvestri

MC: Barry

MC: Kuzmanovich

AML: A. Young

AMR: Giovanni Dos Santos

S: Owen

S: Oscar Cardozo

Davies heb ik verkocht voor 21 miljoen wat veel meer was dan ie waard was en Metzelder die voor 7 miljoen werd aangeboden lever ik geen kwaliteit in, krijg meer ervarenheid, maar wel minder Engelsen.

Toptransfer was Dos Santos voor 30 miljoen.

1e seiozen 4e, nu na 5 wedstrijden nog 7 punten, maar wel in Cl na atletico uit te shakelen.

Ik ga ervanuit dat je Villa bent?

Het mooie aan Villa in real life vind ik dat ze laten zien met relatief veel Engelsen erg goed kunnen presteren. Helaas zijn bij jou veel Engelsen weg, Davies is een van de beste Engelse verdedigers, die ik had behouden. Asenjo en Sahko goede aankopen, een keeper had je ook wel nodig bij Villa, leuke aankoop dus! Hoe doet Cardozo het? Is Carew niet net zo goed? Ik mis een beetje lijn in je aankopen. Een Italiaan, een Paraguayaan, dan weer een Mexicaan en een Servier. Wat is je beleid? ;)

een 7.5 van mij..probeer iets meer Engelsen erin te verwerken!

Geplaatst
Ik ga ervanuit dat je Villa bent?

Het mooie aan Villa in real life vind ik dat ze laten zien met relatief veel Engelsen erg goed kunnen presteren. Helaas zijn bij jou veel Engelsen weg, Davies is een van de beste Engelse verdedigers, die ik had behouden. Asenjo en Sahko goede aankopen, een keeper had je ook wel nodig bij Villa, leuke aankoop dus! Hoe doet Cardozo het? Is Carew niet net zo goed? Ik mis een beetje lijn in je aankopen. Een Italiaan, een Paraguayaan, dan weer een Mexicaan en een Servier. Wat is je beleid? ;)

een 7.5 van mij..probeer iets meer Engelsen erin te verwerken!

In Carew heb ik geen vertrouwen, zijn afwerken is heel slecht en 1 op 1 mist hij alles, maar hij kan wel goed koppen. Cardozo is daarentegen een echte spits die alles kan en presteert goed. Mijn beleid is goede spelers te kopen, je hebt inderdaad gelijk dat er niet echt een lijn in zit en dat ik veel meer Engelsen kan kopen, maar ik vind kwaliteit altijd het belangrijkste

Geplaatst

Waar is onze held, Sandor van der Heide? Of was ie niet goed genoeg, jammer want in real live is het toch een topper in het team van Cambuur. Is Ruud ter Heide niet goed genoeg voor de basis? Bij mij scoorde hij er altijd op los.

Mooi team hoor, een 8,8 :)

Geplaatst

Anco niet in de basis. das echt een held man:checkit:. Verder leuk team voor Cambuur met spelers als Lucius, Demouge en van Mosselveld. 7,5.

Geplaatst

bedanktt allemaal.

sander van der heide is niet goed genoeg en voor de rest rouleer ik veel met me wissels dus iedereen speelt evengoed wel veel.

voor de rest van mosselveld / demouge en lucius gratis aangetrokken en me hele transferbudget aan mascio uitbesteed. kwam liever naar leeuwarden dan milaan:cab: