Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Real draaide al een paar jaar onder de maat, cassilas wou daarom weg en ik kocht hem voor 75 miljoen

75 miljoen :? lol .. voor dat geld had je Beter Akinfeev of Frey kunnen halen man, was je maximum de helft kwijt geweest

niemand is 75 miljoen waard

Geplaatst

@Marin: Mooi team hoor met Zaragoza ;)

Van mij krijg je een 9! :D

Geplaatst

@Bokeoke12: Echt een heldig team, 9,9 omdat je de beste doelman ter wereld hebt. Snap niet dat er hier wordt gezeken om die 75 miljoen, want ik zou het nog doen als hij 150 miljoen kostte!

Geplaatst
75 miljoen :? lol .. voor dat geld had je Beter Akinfeev of Frey kunnen halen man, was je maximum de helft kwijt geweest

niemand is 75 miljoen waard

als je nou een spits kan kopen die er 50 per seizoen inlegt, je balans is 600 miljoen en hij kost 75 miljoen...

Geplaatst

Dit is mijn team met AJAX eind seizoen 3:

[spoiler=team]35cjz3m.jpg

Henrique, Fazio, Neves, Bendtner en Mata werden door hun clubs op de transferlijst gezet, dus die heb ik meteen gehaald.

Ik heb Goossens omgetraind naar AMR, en hij doet het erg goed daar (9 goals, 16 assists, 7 MoM in 23(13) wedstrijden).

[spoiler=Gomez]2071736.jpg

p.s.

Hoe maak ik een spoiler?

Geplaatst

[spoiler = blabla] tekst [/ spoiler]

[spoiler=blabla]tekst

Zonder de spaties dus ;)

Geplaatst
als je nou een spits kan kopen die er 50 per seizoen inlegt, je balans is 600 miljoen en hij kost 75 miljoen...

Dan nog niet, als je fatsoenlijk zou scouten haalde je die spits eerder voor pakweg 5 miljoen

Geplaatst

Mijn team Feyenoord in maart 2010 (2e seizoen):

[spoiler=team]ri9jkm.jpg

En dan in mijn reserves lopen nog Erasmus en janota(beide uitgeleend)

Mascio:

[spoiler=Mascio]v2rc53.jpg

Geplaatst

Mijn PSV 1e seizoen na de laatste transferperiode. Zoals jullie kunnen zien heb ik vooral nederlands talent ingekocht die met wedstrijden tegen mindere clubs en bij de reserves hun minuten moeten maken. Ook krijgen ze een goede training in de hoop dat ze uitgroeien tot steunpilaren voor mijn elftal.

[spoiler=selectie]9ktogw.jpg

[spoiler=tactiek]20u8h02.jpg

[spoiler=transfers]2agvr00.jpg

Geplaatst

Aub geen opmerkingen over mijn nationaliseer mania, ik heb nu +- 50 miljoen transferbudget maar het is me niet gelukt om nog een portugese topspeler aan te trekken.

1zl6rzd.png

edit: ik ben nu 2 seizoen aan een stuk 2e geworden achter porto en ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gepeeld.

Geplaatst

Queens Park Rangers 17 december 2011:

6f58cm.png

Rood: regens

Groen: kwamen gratis

Ik weet het, veel buitenlanders, maar kwaliteit primeert op dit moment nog. Eens ik een stevige topper ben, ga ik wel gaan nationaliseren.

Geplaatst
Hoeveel games heb je wel niet gehad in FM09 :cab:?

veel te veel volgens m'n rapport (school):cab:

Geplaatst

Richards was de enigste aankoop die mij wat koste dit seizoen, nl 25 miljoen. Mijn volledige transferbudget in seizoen 4. Daarnaast verkocht ik ook al pak spelers, ook doorverkopen deed ik, en daardoor nog wat geld over voor talenten te kopen.

Kadlec:

2rcbeyc.png