Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
[spoiler=Man.City seizoen 1]Iemand tips voor een goede opstelling??

2poqzkm.png

srna-1

Veloso-1

Aquino-1

palombo -1

Naldo+1

given+1

bridge+1

de jong+1

palacio+1

een 7

Valencia 2e seizoen, eerste game met de nieuwe patch

69l07k.png

Geplaatst

Eerst geef je Aquino -1 bij wilfred119, en je hebt hem zelf ook. Neemt niet weg dat je gewoon een topteam hebt met Valencia :D 8.5

Geplaatst
Eerst geef je Aquino -1 bij wilfred119, en je hebt hem zelf ook. Neemt niet weg dat je gewoon een topteam hebt met Valencia :D 8.5

klopt, maar als je een spaans team aan het bouwen bent kan je gewoon niet om aquino heen toch?

QPR Mei 2015

***plaatje***

mooi team, screentje asenjo?

Geplaatst

Plaatje

8

Mag ik een screen van Llorente? Voor hoeveel heb je hem gehaald?

Geplaatst
8

Mag ik een screen van Llorente? Voor hoeveel heb je hem gehaald?

[spoiler=Fernando Llorente]2w5rdrb.png

hij doet het zeer goed naast villa, ik heb 8 miljoen voor hem betaalt

Geplaatst
Leuk teampje seleznyov mag ik vragen hoeveelste je het eerste seizoen geworden bent?

1e seizoen 5e, maar toen was mijn team wel wat slechter als nu, nu sta ik 4e op 2 punten van de 2e

Geplaatst

Hoe kan ik mijn team laten raten door jullie want ik weetniet hoe ik zon foto moet uploaden van me team iemand die me kan helpe?? graag

Geplaatst

1.druk op de toets PRTSCRN of iets dergelijks van je toetsenbord (printscreen)

2.open paint, rectermuisknop->plakken

3.sla de afbeelding op

4. ga naar http://www.tinypic.com

5. laad de opgeslagen afbeelding

6.kopieer de inhoud van het balkje voor forum en plak het in je bericht.

Geplaatst
klopt, maar als je een spaans team aan het bouwen bent kan je gewoon niet om aquino heen toch?

mooi team, screentje asenjo?

2lxje5t.png

Nog ratings voor mijn QPR?

Geplaatst

@ mark hughes

ik geef je team een 6,5 omdat je veel te veel spelers hebt gekocht en ook nog eens omdat buonanotte in de basis staat en niet moutinho

Geplaatst

@ Joep: Kerel als je het geld ervoor hebt, dan ga je toch spelers kopen. Ik vind het wel een vet team, alleen de meeste aankopen zijn wel standaard: 7,5.

@ QPR: Echt een geweldig team, neem aan dat die regens ook erg goed zijn, dus een 9 van mij. Erg origineel team. Mag ik een screentje van Randall?

Geplaatst

ja, maar als je dalijk veel te veel spelers hebt dan willen die weg en dan verkoop je ze voor minder geld en dan heb je verlies en kijk dan welke spelers hij nu in de wissel heeft staan, die zullen echt wel gaan zeuren hoor

Geplaatst

MH: Ik geef je een 6, omdat je Moutinho en Kuzmanovic haalt en niet in de basis staan.

Hurricane: Lekker team man, een 9,5 van mij :)

Geplaatst

seleznyov mag ik screentje van die Azpillicueta? Is het toch een regen? Mooi team trouwens een 8 en manchester city een 7, je hebt weinig aankopen, maar het is goed dat je niet al je geld verspilt.

Geplaatst
srna-1

Veloso-1

Aquino-1

palombo -1

Naldo+1

given+1

bridge+1

de jong+1

palacio+1

een 7

69l07k.png

7 Alleen omdat je de boel verSpaanst hebt. Voor de rest vind ik het een matig elftal. Fernando Llorente, Merida, Jose Enrique, Navarro en MOya zijn echt Valencia onwaardig en daar heb jij een grove duit voor neergelegd.

Het doet zelfs pijn om dit te zien als Valencia-fan:(.

Geplaatst
7 Alleen omdat je de boel verSpaanst hebt. Voor de rest vind ik het een matig elftal. Fernando Llorente, Merida, Jose Enrique, Navarro en MOya zijn echt Valencia onwaardig en daar heb jij een grove duit voor neergelegd.

Ik denk niet dat je in het 2e seizoen al Torres en Iniesta kunt halen bij Valencia. Hij probeerde gewoon zo snel mogelijk z'n hele elftal Spaans te maken en dat is het goed gelukt.

Geplaatst

Llorente doet het zeer goed naast villa met redelijk veel goals en een paar assists. Merida is een supertalent, ik moet niet uitleggen dat hij goed genoeg is voor de top. Jose enrique is een van de beste spaanse linksbacks die naar valencia willen. Navarro is een goed backup en moya is een van de beste keepers van spanje (asenjo, casillas en valdes voor hem).

@ bakker, azpilicueta is een wonderkind, ik zal morgen een screentje maken want FM staat nu af.