Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@seleznyov leuke team van valencia gemaakt, lkkr veel talent een 8

Qpr seizoen 2011-2012

14m9gqw.png

ik doen niet aan nationaliseren, ik vind kwaliteit belangrijker. dus van daar zo weinig engelse.

jose sabino is een regen, is wel een aardige talent

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Begin seizoen 2, net gepromoveerd, uit de schulden.

http://img16.imageshack.us/my.php?image=sheffieldprtsc.jpg

Afbeelding lukt niet..

Momenteel zo'n 10 wedstrijden gespeeld. Sta momenteel 8e en speel nog in beide bekers. League Cup Manchester United thuis uitgeschakeld in de 2e ronde. Schneiderlin is mijn grootste briljantje samen met Bojan. Laurito groeit ook erg gestaag. Bojan overigens transfervrij gehaald. Naughton is een eigen product en doet het goed als rechtsback. Verder de beste eigen spelers behouden. Kilgallon en Morgan erg complementair duo achterin. Montgomery is de stofzuiger.

Geplaatst

@ Sheffield: Lekker team met Bojan en Laurito in de spits, een 7,5.

@ QPR: Ook een mooi team, hoe doet Evans het? Volgens mij is hij echt een held. Mag ik een screentje?

Geplaatst

ched evans is inderdaad een heldje maar hij zit nu nog vaak op de bank omdat ik daar an huntelaar en lewandowski heb en hier is een screentje

2w52jox.png

Geplaatst

Afbeelding lukt niet..

Momenteel zo'n 10 wedstrijden gespeeld. Sta momenteel 8e en speel nog in beide bekers. League Cup Manchester United thuis uitgeschakeld in de 2e ronde. Schneiderlin is mijn grootste briljantje samen met Bojan. Laurito groeit ook erg gestaag. Bojan overigens transfervrij gehaald. Naughton is een eigen product en doet het goed als rechtsback. Verder de beste eigen spelers behouden. Kilgallon en Morgan erg complementair duo achterin. Montgomery is de stofzuiger.

Bojan in het 2e seizoen naar Sheffield United :O]:

Geplaatst
Bojan in het 2e seizoen naar Sheffield United :O]:

Hij zegt toch dat hij net gepromoveerd is en Bojan wil echt wel naar de Premier League komen.

Ched Evans is trouwens erg goed. Misschien wat vaker opstellen? Ook al zijn zijn stats niet super, hij schiet er erg veel ballen in.

Geplaatst
Ik denk niet dat je in het 2e seizoen al Torres en Iniesta kunt halen bij Valencia. Hij probeerde gewoon zo snel mogelijk z'n hele elftal Spaans te maken en dat is het goed gelukt.

Nee dat is waar, maar Merida is bij mij nog NOOIT uitgegroeid naar een fatsoenlijke speler. En Moya is bij ook zeker geen super keeper achter Casillas etc. Llorente was bij mijn Athletic Bilbao game een leuke spits, maar om nou te spreken van een topper. Nee. In mijn opinie is dit gewoon een slecht team. Sowieso vind ik het leuk dat hij nationaliseerd, maar dat probeer ik in een ruime zin te doen. De spelers die ik haal spreken Spaans. Dat is voor mij de enige criteria, tenzij hij heel goed is en ik hem halen wil..

Geplaatst
Nee dat is waar, maar Merida is bij mij nog NOOIT uitgegroeid naar een fatsoenlijke speler. En Moya is bij ook zeker geen super keeper achter Casillas etc. Llorente was bij mijn Athletic Bilbao game een leuke spits, maar om nou te spreken van een topper. Nee. In mijn opinie is dit gewoon een slecht team. Sowieso vind ik het leuk dat hij nationaliseerd, maar dat probeer ik in een ruime zin te doen. De spelers die ik haal spreken Spaans. Dat is voor mij de enige criteria, tenzij hij heel goed is en ik hem halen wil..

Misschien is Llorente in zijn game wel een topper, en past hij precies in het systeem die hij speelt. En met een goede training kan Merida echt wel uitgroeien tot een goede speler. Moya heb ik zelf geen ervaring mee, maar hij zal wel goed zijn in zijn game.

Geplaatst

Afbeelding lukt niet..

Schneiderlin = _O_

Verder mooi team hoor, een 8 van mij :)

Geplaatst

NAC Breda seizoen 12/13

Eerste elftal:

5yi8o7.png

Reserves:

2vj7amc.png

Veel buitenlanders in het eerste maar dat is puur omdat je geen andere keuze hebt met NAC aangezien je begint met 0 euro.. langzaam maar zeker zullen de NL spelers het overgrote deel vd buitenlandse spelers uit het eerste elftal gaan verbannen, alles op zn tijd :)

Geplaatst

Mooi team Alex! Ik geef een 9! Doet Idabdelhay het nog steeds zo goed? Mag ik misschien weer een screen :)?

Geplaatst
Mooi team Alex! Ik geef een 9! Doet Idabdelhay het nog steeds zo goed? Mag ik misschien weer een screen :)?

Thnx en tuurlijk :checkit:

10f7vat.png

Moet er wel bij zeggen dat ie het laatste jaar maar vrij weinig gespeeld heeft omdat ik gewoon teveel betere spelers voor zijn positie heb.

Geplaatst

Bedankt man, ik ga binnenkort jouw tactiek proberen: goede transfers. Hoe kom je aan al die gratis spelers? Je deed verder niks met instructies toch? Ik laat de resultaten wel via pb aan je zien :)

Geplaatst
Bedankt man, ik ga binnenkort jouw tactiek proberen: goede transfers. Hoe kom je aan al die gratis spelers? Je deed verder niks met instructies toch? Ik laat de resultaten wel via pb aan je zien :)

Graag gedaan en mijn taktiek proberen? Je weet dat dat gewoon standaard 4-4-2 is he ;) En ik doe idd niets met instructies enzo. Die gratis spelers is een makkie, ik heb een enorme verlanglijst en zodra speler transfervrij is ben ik er als de kippen bij.. als je dan ook nog eens de CL gewonnen hebt komen ze allemaal nog graag ook :)

Geplaatst
Leeds United 2013-2014

2i9mejm.png

Mag ik mss een screentje van Vaughan, Derbyshire en Wilshere ? Bvd ;)

Geplaatst
Graag gedaan en mijn taktiek proberen? Je weet dat dat gewoon standaard 4-4-2 is he ;) En ik doe idd niets met instructies enzo. Die gratis spelers is een makkie, ik heb een enorme verlanglijst en zodra speler transfervrij is ben ik er als de kippen bij.. als je dan ook nog eens de CL gewonnen hebt komen ze allemaal nog graag ook :)

Hoe bedoel je standaard 4-4-2?

Gewoon bij tactieken en dan standaard 4-4-2 kiezen of doe je alles afgevinkt en mentalitiet op aanvallend of ook de mentaliteit in het midden?

Geplaatst
Mag ik mss een screentje van Vaughan, Derbyshire en Wilshere ? Bvd ;)

Uiteraard

[spoiler=Derbyshire, Wilshere& Vaughan]

Derbyshire:

vwzo85.png

Wilshere:

2583tsn.png

Vaughan:

29mnoqq.png

Geplaatst
Uiteraard

[spoiler=Derbyshire, Wilshere& Vaughan]

Derbyshire:

vwzo85.png

Wilshere:

2583tsn.png

Vaughan:

29mnoqq.png

Bedankt voor de screens, had wel iets meer van Vaughan verwacht :)

Geplaatst

Mooi team Rik. Geef je een 8. Leuk dat je Delph nog heb weten te behouden. Komt alleen jammer genoeg net wat tekort voor de absolute top (bij mij). Leuke regens ook!

Geplaatst

Dankje, bij mij is Delph wel goed genoeg voor de top en een bepalende speler. Wel vaak geblesseerd jammer genoeg.