Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mijn scout zei dat Cuellar een sterspeler is in de competitie, en bij Campbell zeiden ze dat ie net zo goed als Raul kan worden, dus...

Als je de spelers zelf traint worden ze natuurlijk altijd wel iets beter, maarja hoop voor jou dat ze ook zo goed worden natuurlijk ;)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

In plaats van Lavezzi, moet je er nu Bojan bij denken, die had ik op de laatste dag nog binnen kunnen halen :D

Geplaatst

Nee heb Marcelo het meeste op linksback staan... En ik heb Frazier Campbell paar keer gescout, en bij de laatste scoutingsreporten zeiden ze dat ie net zo goed als Raul kan worden...

Geplaatst

Klopt wel, heb heb bij Man Utd ook gewoon bij het eerste, kan net zo goed worden als Rooney.

Geplaatst

Kerel ;e Rooney is een held, hij scoort bij mij 20 en heeft 15 assists. Tevez heeft 21 goals en 9 assists en Berbatov 24 goals en 13 assists. Rooney doet dus niks onder voor mijn andere 2 spitsen, en had ook nog eens een hoger gemiddelde.

Geplaatst
In 100 wedstrijden?

Ik speel met 2 spitsen, en dus roteer ik met hun 3. Allemaal hadden ze volgens mij zo'n 35 tot 40 wedstrijden gespeeld.

Geplaatst
Ik speel met 2 spitsen, en dus roteer ik met hun 3. Allemaal hadden ze volgens mij zo'n 35 tot 40 wedstrijden gespeeld.

Oke. Maar 20 goals in 35 tot 40 wedstrijden bij een club als manchester is toch ook niet echt super?

Geplaatst

@ Patrique: Mooi team 8.2;). Alleen heb jij zeker niet de laatste update. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Arshavin in seizoen 2 al wil komen vanaf Arsenal. Toch een goed team met Quagliarella en Cavani.

Geplaatst

heb wel de nieuwste update maar hij stond op tl en was ongelukkig :d

cavani was topper in eerste seizoen maar suarez heeft hem eruit gespeeld

quagliarella heeft me nog niet weten te overtuigen

Geplaatst

Oke des te knapper:). Jammer van Quagliarella. Maar misschien kun je em met winst verkopen;). Zo ook Cavani;).

Geplaatst

mooi team hoor voor ajax! een 8 :checkit: alleen verdedigend kan het misschien nog wel beter maar verder cker een sterk team

Geplaatst

@ mikel20

ja maar asl hij niet scoort heb ik er weinig aan !!

en als ik mooi bod krijg waarom dan niet !

@basmanII

het zijn miss niet de beste spelers van europa maar had vorig seizoen maar 9 tegen goals

dus maak me over hun wienig zorgen

Geplaatst

Mijn FC Emmen winterstop seizoen 2012/2013:

basis.jpg

heleselectie.jpg

(deze winterstop de twee AZ'ers Sergio Romero en Moisander aangetrokken)

Aanvoerder is Bas Sibum (geboren Drenthenaar die zijn carrière bij Emmen begon, teruggehaald anderhalf seizoen geleden)

Vice-aanvoeder is Jan Nespor (rechtsback die inmiddels al jaren bij Emmen speelt, sinds seizoen 2009/2010)

Zoals te zien richt ik mij qua talenten vooral op de Tsjechische markt, o.a. Kadlec heeft al veel gepresteerd maar hij is op dit moment verhuurd met een optie tot koop. Hij zal dus waarschijnlijk niet in Emmen terugkeren.

Hier screens van de regens in de basis:

Jan Nespor: http://i139.photobucket.com/albums/q289/bjornborg/jannespor.jpg

Milos Ilic: http://i139.photobucket.com/albums/q289/bjornborg/milosilic.jpg

Kamil Cieslar: http://i139.photobucket.com/albums/q289/bjornborg/kamilcieslar.jpg

Jan Trojan: http://i139.photobucket.com/albums/q289/bjornborg/jantrojan.jpg

Screens van andere spelers op aanvraag

Overigens ben ik met Emmen in mijn 1e seizoen als 8e geëindigd (in de Eerste Divisie).

Het jaar daarop werd de 3e plaats bereikt, helaas dwongen we geen promotie af.

2010/2011 werd anders gedaan, we waren al een tijdje zeker van de Nacompetitie, ik gaf wat mensen rust en we eindigden weer als 8e. Echter waren we wel scherp bij de play-offs en werd promotie afgedwongen.

Het 1e seizoen in de Eredivisie was moeizaam maar zeker niet slecht. We kwamen in een lange degradatiestrijd terecht maar door een sterk slot eindigden we als 13e (pas op de laatste speeldag veilig)

Dit seizoen gaat het prima, ik heb een goede tactiek gevonden en we staan 7e op dit moment! Wel al veel laag geklasseerde teams al thuis gehad echter.

Aanvoerder is Bas Sibum (geboren Drenthenaar die zijn carrière bij Emmen begon, teruggehaald anderhalf seizoen geleden)

Vice-aanvoeder is Jan Nespor (rechtsback die inmiddels al jaren bij Emmen speelt, sinds seizoen 2009/2010)

Zoals te zien richt ik mij qua talenten vooral op de Tsjechische markt, o.a. Kadlec heeft al veel gepresteerd maar hij is op dit moment verhuurd met een optie tot koop. Hij zal dus waarschijnlijk niet in Emmen terugkeren.

Hier screens van de regens in de basis:

Jan Nespor:

Milos Ilic:

Kamil Cieslar:

Jan Trojan:

Screens van andere spelers op aanvraag

Overigens ben ik met Emmen in mijn 1e seizoen als 8e geëindigd (in de Eerste Divisie).

Het jaar daarop werd de 3e plaats bereikt, helaas dwongen we geen promotie af.

2010/2011 werd anders gedaan, we waren al een tijdje zeker van de Nacompetitie, ik gaf wat mensen rust en we eindigden weer als 8e. Echter waren we wel scherp bij de play-offs en werd promotie afgedwongen.

Het 1e seizoen in de Eredivisie was moeizaam maar zeker niet slecht. We kwamen in een lange degradatiestrijd terecht maar door een sterk slot eindigden we als 13e (pas op de laatste speeldag veilig)

Dit seizoen gaat het prima, ik heb een goede tactiek gevonden en we staan 7e op dit moment! Echter al wel veel laag geklasseerde teams in eigen huis gehad.

Graag jullie mening! Mocht iemand trouwens nog een goede, in 2013 haalbare, linksback weten dan hoor ik het graag;e