Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mijn FC Emmen winterstop seizoen 2012/2013:

basis.jpg

Mooie ploeg moet ik zeggen, voor Emmen toch :) Ook mooie regens, nu nog wat beter proberen te presteren he :D

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@ SH ok nu ga je vertellen hoeveel je aan zoveel geld komt. Begin 2e seizoen.

Ik won in eerste seizoen CL en de Competitie en de beker. Ik kreeg een transferbudget van 50 miljoen.

Geplaatst

Eerste seizoen, gepromoveerd

Tweede seizoen, dertiende geworden

Derde seizoen, zesde in competitie, winnaar fa cup, winnaar community shield

Vierde seizoen, Uefa cup gewonnen, vierde competitie

Eduardo gekocht voor 8 miljoen, verkocht voor 54 miljoen aan Real en een half jaar later teruggekocht voor 7 miljoen. Heb veel spelers voor veel verkocht zoals Fleck voor 57 miljoen, Ochriosil voor 63 miljoen.

2cqloiv.jpg

Geplaatst

laurito, marquinhos, sakho, asenjo allemaal topspelers.

je krijgt van mij een 8.5.

en david silva:D

Geplaatst
laurito, marquinhos, sakho, asenjo allemaal topspelers.

je krijgt van mij een 8.5.

Je vergeet David Silva van Valencia.8)

Geplaatst

Ik won in eerste seizoen CL en de Competitie en de beker. Ik kreeg een transferbudget van 50 miljoen.

Hij kan ook spelers verkopen hé.;)

@ Derby: Erg mooi team, David Silva is een held. 8,9!

Geplaatst

@ Putdus: Heerlijk aankoop en verkoop beleid! Mooie spelers en belangrijker nog David Silva_O_ Ik geef je een 9.1

Geplaatst

Wat een heldig team met een club als Derby. Dat je Silva al hebt weten te halen is echt heldig, een 9,5 :)

Geplaatst

Ik kreeg ook een transfer budget van 50 miljoen, maar ik heb Vucinic voor 40 miljoen verkocht, Julio Baptista voor 19 miljoen verkocht en Jeremy Menez voor 8 miljoen verkocht. plus dat ik twee weken voor het einde van tranferperiode nog eens 30 miljoen kreeg omdat de finaciele situatie zo goed was (120 miljoen).

P.s ik weet niet of jij dat ook heb gehad maar aan het einde van he seizoen kreeg ik een nieuwe hoofdsponsor, nieuwe kledingsponsor en nog een sponsor wat bij elkaar iets van 25 miljoen was.

P.s 2 in het eerste seizoen heb ik ook in totaal voor iets van 30 miljoen spelers verkocht (Cicinho, Perrota, en mijn reserve links en rechtsback(weet even niet hoe ze heten), want ik speel toch zonder backs)

Als je me nu nog steeds niet geloofd vraag je maar om een screen van het een of het ander;sm;

Geplaatst

@Roma; lekker team met Fazio. Een 8,3.

@Derby County; Geweldig team, heerlijke spelers. Een 9,3

Geplaatst

S-H ik zeg niet dat ik je niet geloofde was alleen benieuwd ;)

Oké ja ik zou simpelweg Vucinic niet kunnen verkopen had een bod van 65 miljoen, maar deed het niet omdat ik hem echt een held vond!

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties. Coutinho is een echte aanrader, is ook wonderkind en presteert echt super goed. Marquinhos is helemaal superieur op AMR. Ook Sunny wordt echt goed ook zijn stats groeien nog behoorlijk. Voor de rest heb ik als wissels veel regens ook in me tweede en onder de 18. Eigenlijks hoef ik de komende seizoenen nog niemand te kopen omdat ik gelijk in het begin van het seizoen alle goede jeugdspelers haal die me scouts kunnen vinden. Maar denk wel dat ik nu een nieuw spel ga starten.

Geplaatst

2j2gvwg.jpg

Ik wil het zo nederlandstalig mogelijk houden. Daarom wil ik zorgen dat mijn team alleen uit de nationaliteiten Nederlands en Belgisch bestaat.

Ik zit nu 1 dag voor de Johan Cruijf schaal van seizoen 2(tegen Ajax, de kampioen van vorig seizoen)

:naughty::checkit:

301f1if.jpg

Geplaatst

Originele en ook wel aardig goede aankopen (Maguire en Mirallas) en leuk dat je je team nationaliseert. een 7.8.