Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

net team julian een 8.

kan je misschien screentjes van cristaldo , wijnaldum geven? en zijn er nog veel nederlandse talenten doorgebroken?

Geplaatst

ik geef je een 7.5.

net team, alleen had ik wel meer doorgebroken Nederlands toppers verwacht.

Ik zit ook in Seizoen 4, maa rhet barst echt van Nederalnds talent.

Geplaatst
ik geef je een 7.5.

net team, alleen had ik wel meer doorgebroken Nederlands toppers verwacht.

Ik zit ook in Seizoen 4, maa rhet barst echt van Nederalnds talent.

goede jonge nederlandse regens zijn moeilijk te vinden, eredivisieniveau wel, maar voor Europees.

Geplaatst

Dit is mijn team QPR...

eerste seizoen gepromoveerd, en nu net na de zomertransferperiode van het 2de seizoen...

Aquino is wel standaard, maar ik had er nog nooit van gehoord toen ik mijn game begon en gewoon voor 400.000 op de transferlijst gevonden.

Andere 1ste seizoensaankopen zijn:

-Kovacevic van derby, een goede degelijke verdediger die op de vleugels als in het centrum zijn mannetje kan staan

-Enam, gevonden bij een of ander afrikaanse club, een keiharde centrale verdediger, pakt veel kaarten maar houdt het ook goed dicht vanachter

-Todorov, volgens mijn assistent een supertalent uit Bulgarije, heeft soms heerlijke wedstrijden maar soms ook totaal onzichtbaar, maar omdat hij maar 18 is geef ik hem toch veel speeltijd en hij groeit goed

-Rini, italiaanse spelmaker, heeft soms ook goede wedstrijden maar soms ook totaal onzichtbaar, ook nog jong

-Stewart, gratis voor de breedte

-Alberti, dacht dat ik de opvolger had voor Tomassi, maar is niet echt iets geworden

-Murphy voor de breedte

-Rat, DE HELD van het team, voor 3 miljoen overgenomen van Shaktar en was echt een beest in de championship, enorm veel assists en mijn 2de topscoorder na Aquino...

-Aquino, kwam moeilijk op gang, maar blijven vertrouwen geven, en laten spelen en tegen het einde van het seizoen kwam het beest in hem los en zo toch nog van de 7de plaats naar de 4de kunnen stijgen en de play offs gewonnen.

2de seizoensaankopen zijn wel wat bekendere namen dusja, vooral veel breedte aankopen gedaan...

Zeg maar wat jullie er van vinden. En als je begint van weinig engelsen dat komt omdat goede engelse spelers echt onbetaalbaar zijn vind ik persoonlijk. Al die clubs zijn veel te rijk

1805696172_QPR2deseizoen.JPG.50571c81eb55d925f006a79117341f02.JPG

Geplaatst

Dan moet je naar een site als tinypic.com. Daar upload je de foto zodat ie op internet staat. Vervolgens krijg je een URL-link, en die dien je hier op het forum tussen de en tags te zetten.

Als dit niet duidelijk genoeg is, PM me dan maar. ;)

Geplaatst
K.A.A. Gent, seizoen 1:

mv016.jpg

Leuk ploegje, maar die opa's wat je hebt rondlopen mogen intussen wel wel en je hebt wel veel buitenlanders. Maar voor Smolov alleen al verdien je een 8.5 ;)

Geplaatst
  • Auteur

Heerlijk elftal, maar wat doe je met Theo Janssen in de basis :D Een 9,2 en als cardozo erbij komt een 9,5!

Geplaatst

Theo Janssen is erg goed gemaakt op het spel, hij heeft voor vrije trappen o.a. 19. Hij had in het 2e seizoen er 10 in liggen en werd bij het 1e seizoen Beste speler van de Champions League, vandaar dat hij basis staat. Als Gattuso komt gaat Janssen misschien wissel, maar dat weet ik nog niet.

Geplaatst

wat een gruwelijk team heb je daar gebouwt :clap:

wel knap dat je ronaldo en gatusso hebt weten te strikken :mrgy: 8,5

Geplaatst
Lekker team met Feyenoord

Vincent Kompany

Sunny

Andrey Arshavin

Luis Jiménez

Steven Defour

Giuseppe Rossi

Keirrison

Nicklas Bendtner

Allemaal toppers, een 9!

Deze game begint steeds meer op Fifa manager te lijken, en wordt niet meer geremd door enig realisme! Kompany, Arshavin, Rossi! Bij Feyenoord! Hahaha.

Geplaatst
Deze game begint steeds meer op Fifa manager te lijken, en wordt niet meer geremd door enig realisme! Kompany, Arshavin, Rossi! Bij Feyenoord! Hahaha.

JA en? ik heb Montolivo en Ben Afra er ook nog bij kunnen kopen, realisme is idd ver te zoeken, maar als ze aangeboden worden en ze willen komen, of hun contract is afgelopen. wie ben ik dan om ze te laten lopen _O_

Geplaatst
Dit is mijn team QPR...

eerste seizoen gepromoveerd, en nu net na de zomertransferperiode van het 2de seizoen...

Aquino is wel standaard, maar ik had er nog nooit van gehoord toen ik mijn game begon en gewoon voor 400.000 op de transferlijst gevonden.

Andere 1ste seizoensaankopen zijn:

-Kovacevic van derby, een goede degelijke verdediger die op de vleugels als in het centrum zijn mannetje kan staan

-Enam, gevonden bij een of ander afrikaanse club, een keiharde centrale verdediger, pakt veel kaarten maar houdt het ook goed dicht vanachter

-Todorov, volgens mijn assistent een supertalent uit Bulgarije, heeft soms heerlijke wedstrijden maar soms ook totaal onzichtbaar, maar omdat hij maar 18 is geef ik hem toch veel speeltijd en hij groeit goed

-Rini, italiaanse spelmaker, heeft soms ook goede wedstrijden maar soms ook totaal onzichtbaar, ook nog jong

-Stewart, gratis voor de breedte

-Alberti, dacht dat ik de opvolger had voor Tomassi, maar is niet echt iets geworden

-Murphy voor de breedte

-Rat, DE HELD van het team, voor 3 miljoen overgenomen van Shaktar en was echt een beest in de championship, enorm veel assists en mijn 2de topscoorder na Aquino...

-Aquino, kwam moeilijk op gang, maar blijven vertrouwen geven, en laten spelen en tegen het einde van het seizoen kwam het beest in hem los en zo toch nog van de 7de plaats naar de 4de kunnen stijgen en de play offs gewonnen.

2de seizoensaankopen zijn wel wat bekendere namen dusja, vooral veel breedte aankopen gedaan...

Zeg maar wat jullie er van vinden. En als je begint van weinig engelsen dat komt omdat goede engelse spelers echt onbetaalbaar zijn vind ik persoonlijk. Al die clubs zijn veel te rijk

Ik ben met Derby, Heb ook Rat, hij is wel vaak man van de wedstrijd, maar heeft niet veel goals en ook niet veel assists. Welke positie speelt die bij jouw en welke instellingen? Voor hoeveel heb je kovacevic gekocht?

Wie is die Kovacevic? Want die zit niet bij mij en ik ben Derby, en kan ook geen Kovacevic vinden die bij Derby heeft gespeeld. Of hebben zij hem het eerste seizoen gekocht?

Geplaatst
Ik ben met Derby, Heb ook Rat, hij is wel vaak man van de wedstrijd, maar heeft niet veel goals en ook niet veel assists. Welke positie speelt die bij jouw en welke instellingen? Voor hoeveel heb je kovacevic gekocht?

Wie is die Kovacevic? Want die zit niet bij mij en ik ben Derby, en kan ook geen Kovacevic vinden die bij Derby heeft gespeeld. Of hebben zij hem het eerste seizoen gekocht?

Rat speelt bij mij linksback met veel aanvallende inpulsen. Op het veld staat hij vaak aan de linkerhoek van het strafschopgebied en komt vandaar vaak voor het doel en vandaar geeft schiet hij ze wel eens binnen. En anders gaat hij buitenom en geeft hij de voorzet vanaf de achterlijn...

Kovacevic komt idd niet van Derby, maar van Dundee United... Blijkbaar door elkaar gehaald.

Ik ben nu in december, dus half jaar in de Premier League, maar sta pas 20ste, ondanks soms goede prestaties tegen topploegen wil het nog niet echt lukken. Maar straks komt er een makkelijker deel van mijn wedstrijdschema, hopelijk kan ik daar wat punten sprokkelen om zo degradatie te voorkomen... En als ik dan nog wat geld krijg van het bestuur een sterke spits kopen want dat mis ik toch wel een beetje.