Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zohé, Andrea Poli kan dus zo ziekelijk goed worden :<

Waar zie jij het screentje van Poli dan? Of ga jij enkel en alleen van het (te) hoge transferbedrag uit wat deze heer voor hem heeft betaald? Prijs zegt namelijk vrij weinig. Zoals al eerder vermeld, Poli zijn uithoudingsvermogen is een drama. Er zijn veel betere opties.

@hurricane, aardig teampje!! mooie club!! hoop dat je de cl pakt!!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Andrea Poli heeft een poepuithoudingsvermogen voor een VM.

Waar zie jij het screentje van Poli dan? Of ga jij enkel en alleen van het (te) hoge transferbedrag uit wat deze heer voor hem heeft betaald? Prijs zegt namelijk vrij weinig. Zoals al eerder vermeld, Poli zijn uithoudingsvermogen is een drama. Er zijn veel betere opties.

Tja, jullie hebben wel gelijk allebei ja. Maar zijn waarde zag er zo mooi uit dat hij wel eens heel goed zou kunnen zijn, dus daar ging ik dan ook van uit, er niet bij stil te hebben gestaand dat dit gewoon het transferbedrag is dat hij voor hem heeft betaald. Overigens heb ik hem zelf alleen om later door te verkopen :oops:

Geplaatst

Waar zie jij een screenshot dan? Of ga je enkel uit van je vermoedens over een laag uithoudingsvermogen.

Geplaatst
Waar zie jij een screenshot dan? Of ga je enkel uit van je vermoedens over een laag uithoudingsvermogen.

Zijn uithoudingsvermogen is in hun games blijkbaar niet dusdanig hoog dat ze hem een goede VM kunnen noemen. In mijn game is zijn uithoudingsvermogen 14, wel redelijk dus. Maar de rest van zijn fysieke eigenschappen zijn niet zo denderend, ik zou hem dus denk ik ook niet als VM in mn eigen team gebruiken :oops:

Geplaatst
Zijn uithoudingsvermogen is in hun games blijkbaar niet dusdanig hoog dat ze hem een goede VM kunnen noemen. In mijn game is zijn uithoudingsvermogen 14, wel redelijk dus. Maar de rest van zijn fysieke eigenschappen zijn niet zo denderend, ik zou hem dus denk ik ook niet als VM in mn eigen team gebruiken :oops:

Klopt, zijn uithoudingsvermogen is laag van nature, dit kan je wel wat trainen natuurlijk maar deze wordt nooit veel hoger. Tevens zijn inderdaad zijn overige fysieke eigenschappen zwaar onder de maat.

Haruna lijkt mij een betere optie, voor hetzelfde geld.

Geplaatst
Klopt, zijn uithoudingsvermogen is laag van nature, dit kan je wel wat trainen natuurlijk maar deze wordt nooit veel hoger. Tevens zijn inderdaad zijn overige fysieke eigenschappen zwaar onder de maat.

Ik zal eens een screentje plaatsen van Poli, hij is een held. En speelt als CM, met Kacar naast hem. Dus zijn fysieke stats zijn niet hét belangrijkste op die positie, aangezien hij een beest als Kacar naast zich heeft.

En screens van de regens komen nog wel eens!

Geplaatst
Ik was het beu om telkens net naast de prijzen te grijpen, daarom maar eens stevig ingekocht en verkocht. Ik ga voor de eerste titel in de geschiedenis van Q.P.R., anno seizoen 2014-2015.

29xch6s.png

Mag ik een screen van lewandowski zien?:D

Geplaatst

@ Mikel

Ik zie hem wel. Geweldig dat je Villa al hebt weten te halen. Super team! Een 9.

Wie doet er een bod op Martinez?

Geplaatst

Nou zijn de fysieke eigenschappen (naast zijn uithoudingsvermogen) ook niet op en top hoor. Dan zou ik liever voor Poli gaan.

Zaragoza begin seizoen 3.

29elx4.jpg

edit: weet niet of jullie het kunnen zien maar ik zie hem helaas niet:s

Hoe kom je aan al dat geld :o:<

Geplaatst

@Mikel 20

Hoe kan jij nou in het begin van je 3e seizoen al zoveel aankopen gedaan hebben.

Toch alles bij elkaar boven de 150 miljoen, dat haal jij echt niet op binnen 2 seizoenen gast, kan je nog zo veel verkopen maar lukt echt niet.

Denk je dat we gek zijn, je hebt met de editor lopen kutten.

Geplaatst
@Mikel 20

Hoe kan jij nou in het begin van je 3e seizoen al zoveel aankopen gedaan hebben.

Toch alles bij elkaar boven de 150 miljoen, dat haal jij echt niet op binnen 2 seizoenen gast, kan je nog zo veel verkopen maar lukt echt niet.

Je krijgt CL tv geld van 25 miljoen (misschien wel 2x over), geld voor de eindstand in de competitie, geld voor bekerprestaties en daarboven op nog geld van transfers. Dus wie is nou gek?

@Mikel20 Mooi team joh! 8,5

Geplaatst
Je krijgt CL tv geld van 25 miljoen (misschien wel 2x over), geld voor de eindstand in de competitie, geld voor bekerprestaties en daarboven op nog geld van transfers. Dus wie is nou gek?

@Mikel20 Mooi team joh! 8,5

Gelijk iemand gek noemen, beetje jammer zo op de man spelen op een forum!

Moet je luisteren knaapje;

2008-2009 komt Zaragoza uit in de Segunda Devision.

2009-2010 zou hij dan uit kunnen komen in de Primera Devision (als hij promoveert in het eerste jaar).

HIJ KAN DAN DUS NOG GEEN CL INKOMSTEN HEBBEN!!!!!!!!

Hij zit nu pas in het begin van het 3e seizoen, dus zou hij zich voor de cl geplaatst kunnen hebben, oftewel alleen 4,4 miljoen heeft gehad.

Denk effe na voordat je mij gek noemt knaapje. In 1 jaar Premera Devision zonder CL haal jij echt geen 150 miljoen op.

Geplaatst

Ik ben op dit moment bezig met Liverpool. Ik vroeg om extra geld en kreeg er 30 miljoen bij. Plus dat ik een flinke schoonmaak heb gehouden in mijn selectie. Spelers als Balotelli, Asenjo, Fazio, Marquinhos, Vargas aangetrokken. Screen plaats ik later wel!

Geplaatst

Wat maakt het in godesnaam uit ofdat hij met die editor heeft lopen kutten. Oordeel gewoon op zn team, moraalridder

Geplaatst
Wat maakt het in godesnaam uit ofdat hij met die editor heeft lopen kutten. Oordeel gewoon op zn team, moraalridder

Met een editor een super team bij elkaar krijgen is geen kunst. Een mooi team opbouwen met de geboden middelen des te meer. Wat is het nut ervan als iedereen hier zijn Fc Emmen gaat uploaden met 11 messi's erin, gaat het topic toch kapot. Teams die zonder cheats, editors verkregen zijn dienen beoordeeld te worden.

p.s. Valt me op dat er hier veelal zeer jonge posters zijn die bij het minste of geringste op de man gaan spelen. Jongens dat doe je niet op een forum!!

Geplaatst

Iedereen moet toch zelf weten hoe hij of zij speelt? Als iemand wil gaan cheaten, laat ze. Ik hou er in ieder geval niet van. Ik hou er van om bij een topclub veel talenten te halen en ze daarna te gaan trainen en ze klaar te stomen naar het eerste. Over twee seizoenen heb ik daar weer veel profijt van.

Geplaatst
Met een editor een super team bij elkaar krijgen is geen kunst. Een mooi team opbouwen met de geboden middelen des te meer. Wat is het nut ervan als iedereen hier zijn Fc Emmen gaat uploaden met 11 messi's erin, gaat het topic toch kapot. Teams die zonder cheats, editors verkregen zijn dienen beoordeeld te worden.

p.s. Valt me op dat er hier veelal zeer jonge posters zijn die bij het minste of geringste op de man gaan spelen. Jongens dat doe je niet op een forum!!

Het doel van het topic lijkt me om een team te beoordelen aan de hand van de spelers die er zijn aangekocht. De manier waarop vind ik dan niet erg belangrijk. Ik geloof niet dat de meneer met het team van QPR gecheat heeft, en het is een heel mooi team. Maar, het is niet realistisch om te denken dat die club op zo'n korte termijn zo'n selectie heeft. Ook bij hem beoordelen we hem op zijn spelers. Daarom zeg ik, de manier waarop maakt niet veel uit. En ik speelde op de man, omdat ik ook specifiek tegen één persoon gericht was.

Geplaatst

Onmogelijk is het niet, en al zou die cheaten laat hem lekker, als hij dat leuk vind om zo te spelen, who cares?

Het is indd geen kunst om zo een team bij elkaar te krijgen, maar als dat zijn manier van doen is, och...

Beoordeel gewoon zijn team en stop met zeiken, genoeg mensen hier die cheaten...

@ Zaragoza, 8, goed team maar indd een beetje ongeloofwaardig, wat erg jammer is, laat anders eens een screentje van je transfers zien, kunnen we meteen zien of het klopt of niet

Geplaatst
@Mikel 20

Haha grapjas, ik hou niet van cheaten. zal wel screentje plaatsen van transfers.. en proberen die van vorige seizoenen

Geplaatst

sorry voor dubbelpost maar proef ik een beetje jaloerzie?! ik meen serieus niet dat ik heb gecheat! heb bijvoorbeeld navas voor 50 mil verkocht zal zo een screentje plaatsen