Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Klopt, zijn uithoudingsvermogen is laag van nature, dit kan je wel wat trainen natuurlijk maar deze wordt nooit veel hoger. Tevens zijn inderdaad zijn overige fysieke eigenschappen zwaar onder de maat.

Haruna lijkt mij een betere optie, voor hetzelfde geld.

2i1cdfk.png

Oordeel zelf.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hurricane, lewandowski is heldig hoor!

Voor de mensen onder ons die denken dat ik de editor gebruik om zaragoza bij elkaar te krijgen, hier het bewijs dat jullie ongelijk hebben: de transfers in 3 seizoenen.

wjdiiq.jpg

noxdeu.jpg

2q390du.jpg

Geplaatst
Ahja en hier Lewandowski voor jou Batigoal.

r93pl1.png

Thnx, als ik wist dat hij zou goed kon worden had ik hem niet verkocht voor 6 mil. met mijn Lazio:wall:

Edit:

@ Mikel20: Zo, dat heb je netjes gedaan. Ik snap alleen niet hoe je het voor elkaar krijgt dat Villa op dat moment al wil verkassen naar Zaragoza, ook omdat ze 2 seizoenen geleden nog een divisie lager speelden:thumb:

Geplaatst

ja dat klopt, en ik had hem al 2 jaar complimenten gegeven en aangegeven dat ik hem absoluut wilde contracteren. toen zag ik dat hij mij ook bij het favoriete personeel had staan, geloof het of niet?! en daarna werd hij ongelukkig! wou eigenlijk alleen wel wat van de prijs afhalen maar daar viel helaas niet over te discuseren...

Geplaatst
Gelijk iemand gek noemen, beetje jammer zo op de man spelen op een forum!

Moet je luisteren knaapje;

2008-2009 komt Zaragoza uit in de Segunda Devision.

2009-2010 zou hij dan uit kunnen komen in de Primera Devision (als hij promoveert in het eerste jaar).

HIJ KAN DAN DUS NOG GEEN CL INKOMSTEN HEBBEN!!!!!!!!

Hij zit nu pas in het begin van het 3e seizoen, dus zou hij zich voor de cl geplaatst kunnen hebben, oftewel alleen 4,4 miljoen heeft gehad.

Denk effe na voordat je mij gek noemt knaapje. In 1 jaar Premera Devision zonder CL haal jij echt geen 150 miljoen op.

Wie speelt er nou op de man dan?

Maar goed, dan schrap je die CL inkomsten. Dan blijft er nog geld over van de bekers, eindrangschikking en TV-geld. Daar bovenop komen nog weer de transfers. Als je het goed doet kun je verkopen voor gemiddeld 50 miljoen in het seizoen. Edit: Zoals hij al heeft bewezen met zijn screens.

On-topic maar weer anders loopt het uit de hand ;)

Geplaatst
ja dat klopt, en ik had hem al 2 jaar complimenten gegeven en aangegeven dat ik hem absoluut wilde contracteren. toen zag ik dat hij mij ook bij het favoriete personeel had staan, geloof het of niet?! en daarna werd hij ongelukkig! wou eigenlijk alleen wel wat van de prijs afhalen maar daar viel helaas niet over te discuseren...

Oke dat doe je goed dan:thumb:. Ik geloofde je uiteraard wel.

Geplaatst

Ok, jongens nu is het genoeg, vanaf nu gaan we weer teams raten, als je een screen van iemand of een transfer wilt zien, pm je degene.

Geplaatst

Het was niet mijn bedoeling om zo'n onrust te scheppen :-D

Mikel20: Zeker goed team, al is het wel enigszins ongeloofwaardig, maar met het het aan- en verkoop beleid dat jij voert is het niet onmogelijk (al is 33,5 mil in het eerste seizoen voor Ricardo Oliveira wel enigszins discutabel). Ik geef je een 8,3

Geplaatst

ja klopt, die 33,5 miljoen is erg veel, maar city wou hem hebben! ik bood hem aan voor 35 miljoen en toen boden ze dat bedrag;)

Geplaatst
sorry voor dubbelpost maar proef ik een beetje jaloerzie?! ik meen serieus niet dat ik heb gecheat! heb bijvoorbeeld navas voor 50 mil verkocht zal zo een screentje plaatsen

Jaloezie, nee niet echt heb namelijk zelf ook een aardig teampje!! Maar ik vond het nogal ongeloofwaardig, maar oké ik geef je het voordeel van de twijfel, aardig team! Ook een redelijk aantal spanjaarden in je selectie. Asenjo en Martinez zijn toch de toekomstige toppers! Wat zijn je resultaten pm anders even.

Geplaatst

Toch blijf ik het vaag vinden. Waarom zou Albiol naar iemand willen die net gepromoveerd is. Je kan ook nog managers van andere clubs zijn geweest. Als het echt waar is dan heb je het natuurlijk super gedaan!

Geplaatst

Je moet ook geluk hebben met sommige spelers. Mooie transfers met Zaragoza vooral de spelers die je verkocht hebt. :clap:

Geplaatst
Toch blijf ik het vaag vinden. Waarom zou Albiol naar iemand willen die net gepromoveerd is. Je kan ook nog managers van andere clubs zijn geweest. Als het echt waar is dan heb je het natuurlijk super gedaan!

echt waar? de screens spreken de waarheid dus weet niet waarom er nog twijfel bestaat.. maar albiol wou idd toen ik kampioen werd dus heb ik hem gehaald omdat ik toch nog geld genoeg had..

Geplaatst

Screens zeggen inderdaad weinig! Maar laten we er maar over ophouden. Zoals ik al zei leuk team, veel spanjaarden!!

Geplaatst
Ik ben Real MAdrid na een jaar

okyct5.jpg

Mich, bedankt voor je antwoord !!!!!!

Wel een beetje teveel transfers hè. Een 6je

Geplaatst

Montolivo rechtermiddenvelder :? en ook wel erg aanvallend team ..

je kan je tactiek veel mooier instelllen met die spelers die je hebt

Geplaatst

idd Montolivo rechtermiddenvelder?

je heb opzich een goede selectie, maar met de spelers die je heb zou ik een andere tactiek toepassen ;)

Van mij een 7 ;)

Geplaatst

@IFCFAN95

probeer eens een 4-5-1

-------------- X -------------

X --------------------------- X

---------- X ----- X ---------

------------- X --------------

X -------- X ----- X --------- X

Zoiets lijkt me veel beter voor je ..

Geplaatst
Nog een paar rates?

Erg goed team hoor, waarom heb je Laurito er niet in? Een 8,5.