Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik denk geen laurito omdat hij hier een beetje uit vorm is.. kijk maar is naar zn gemiddelde;)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik vraag me eigenlijk af hoe je erbij komt om Montolivo daar te zetten .. maarja zoals Villa al zegt, als het werkt, is het goed

Geplaatst

FC Barcelona in het 5de seizoen alweer...

zz95.png

Rode stipjes zijn regens natuurlijk. Vermeer en Maric zitten bij Barcelona B dus

die moet je maar buiten beschouwing laten ;)

Geplaatst

6, minpunten voor suarez aaron ben arfa en vermeer je kon 10x zo goede spelers halen met barca

Geplaatst

Bojan hebben ze transfervrij laten vertrekken aan het einde van seizoen 1 (ik heb hem

toen naar 'mijn' Marseille gehaald :) ). Maar Mansilla is even goed, misschien beter. En

met Sukunza en Teixidor heb ik ook 2 zeer getalenteerde spitsen waarvan Sukunza uit

mijn jeugd geplukt.

Vermeer zit al bij Barcelona B! Die speelt geen rol van betekenis meer in mijn team.

Suarez had ik ook mijn twijfels bij maar die speelt wel altijd goed als hij speelt. Aaron is

gewoon gehaald als backup voor Messi op rechts, Aaron is nog jong en zeer

beloftevol volgens mijn scouts. En Ben-Arfa is gewoon een zotje, waarvoor zou hij een

minpunt zijn dan :?

Oja dit is nog maar mijn eerste seizoen bij Barça hoor, dus de meeste spelers zaten eral

voor ik toekwam... Kijk maar bij mijn novel "Leven als God in Zuid-Frankrijk"...

Geplaatst
Bojan hebben ze transfervrij laten vertrekken aan het einde van seizoen 1 (ik heb hem

toen naar 'mijn' Marseille gehaald :) ). Maar Mansilla is even goed, misschien beter. En

met Sukunza en Teixidor heb ik ook 2 zeer getalenteerde spitsen waarvan Sukunza uit

mijn jeugd geplukt.

Vermeer zit al bij Barcelona B! Die speelt geen rol van betekenis meer in mijn team.

Suarez had ik ook mijn twijfels bij maar die speelt wel altijd goed als hij speelt. Aaron is

gewoon gehaald als backup voor Messi op rechts, Aaron is nog jong en zeer

beloftevol volgens mijn scouts. En Ben-Arfa is gewoon een zotje, waarvoor zou hij een

minpunt zijn dan :?

Oja dit is nog maar mijn eerste seizoen bij Barça hoor, dus de meeste spelers zaten eral

voor ik toekwam... Kijk maar bij mijn novel "Leven als God in Zuid-Frankrijk"...

Ik geef je groot gelijk gozer. Vermeer is een goede keeper om achter de hand te hebben, 3e keeper. Je kan geen 3 Buffons op de bank hebben, dus goede keus!!

Suarez is een goede speler, kan in de spits en op de vleugels, zeker goed om in je selectie te hebben. Aaron is een goede backup ja en spaans + puntje.

Ik geef je zeker een 8.2

Geplaatst

leuk team hoor .. vraag me af waarom Ben Arfa zo word onderschat tegenwoordig .. die man is/word gewoon geweldig. behalve Suarez vind ik een minpuntje. en misschien kun je nog opzoek gaan naar extra middenvelders, VM en MC ofzo

voor de rest ziet het er wel leuk uit.

7.5

Geplaatst

7 Opzich veel leuke spelers, maar voor het geld dat je bij Barca tot je beschikking hebt moet het toch een stuk Spaanser kunnen!

Geplaatst
Napoli, halfweg seizoen 2 alweer

wcefro.png

Bailly, Demichelis, De Ceglie, Laurito en vooral Jankovic _O_

Ik geef je een 8,8 gezien je pas in het 2e seizoen zit :<

Geplaatst

@jordym, jammer dat Hamsik weg is, verder een zeer goed getalenteerd elftal. een 9!!

Zonder die 60 miljoen die ik voor Hamsik kreeg had ik nooit zo kunnen inkopen

Geplaatst
Zonder die 60 miljoen die ik voor Hamsik kreeg had ik nooit zo kunnen inkopen

Lol 60 miljoen, nee inderdaad dan heb je het goed gedaan. Voor dat geld kan je je elftal aanzienlijk versterken.