Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je mijn mening vraagt is het erg slecht dat je De Rossi uberhaupt hebt laten gaan. Sommige spelers zijn gewoon niet te koop. Voor de rest gewoon UBERBAAS!!

En ik zou Laurito snel een plek in de basis geven, want bij mij maakt hij me toch een ontwikkeling door! Tering de tering! Je krijgt van mij een 8,8!

Willen jullie mijn team ook even reeten?

161ephf.jpg

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Als je mijn mening vraagt is het erg slecht dat je De Rossi uberhaupt hebt laten gaan. Sommige spelers zijn gewoon niet te koop. Voor de rest gewoon UBERBAAS!!

En ik zou Laurito snel een plek in de basis geven, want bij mij maakt hij me toch een ontwikkeling door! Tering de tering! Je krijgt van mij een 8,8!

Willen jullie mijn team ook even reeten?

161ephf.jpg

Tuurlijk, in feite heb je gewoon gelijk. Maar daarnaast zijn er ook gewoon boden die je niet kunt weigeren. Had ik geweigerd dan zat ik met een ongelukkige De Rossi die niet presteert, en daar heb ik minder aan dan die 70 miljoen. Buiten dat heeft mijn team er niks onder geleden.

Geplaatst

Oh ik wist niet dat ie ongelukkig was. Dat maakt het er niet minder makkelijk om:(. Dan moet je idd conclusies trekken.. En als je team er niets onder heeft geleden is het prima toch:)..

Geplaatst

goeie verkoop De Rossi :) .. met 70 miljoen heb je genoeg andere keuze die van hetzelfde niveau zijn/worden .. bv Inler, Flamini, Toulalan, Moutinho, Diarra en Mascherano zelfs

@Montass: ik wil is zien als jij een bod van zeg 200 miljoen zou krijgen op David Silva of op bv Palombo .. kijken of je dan nog zegt dat sommige spelers niet te koop zijn

Geplaatst
goeie verkoop De Rossi :) .. met 70 miljoen heb je genoeg andere keuze die van hetzelfde niveau zijn/worden .. bv Inler, Flamini, Toulalan, Moutinho, Diarra en Mascherano zelfs

@Montass: ik wil is zien als jij een bod van zeg 200 miljoen zou krijgen op David Silva of op bv Palombo .. kijken of je dan nog zegt dat sommige spelers niet te koop zijn

Bij mijn club Valencia zou ik Villa, Silva en Albiol NOOIT laten gaan. Bij elke andere club waarschijnlijk wel. Tenzij het een favoriet van me is. Maar clubiconen zal ik niet gauw weg laten gaan. En buiten dat heb ik ook nog nooit een bod gehad van over de 100 miljoen gehad.

Geplaatst

tuurlijk dat je bijna nooit zo'n bod krijgt, ik zeg het maar als voorbeeld.. nu zeg je wel van NEE ik laat hem niet gaan, maar als het echt zover is dat je een bod van 200-250 miljoen krijgt, ben ik zeker dat je accepteerd. je kunt wel zeggen van nee, maar ben er zeker van dat je het doet.. dat zou iedereen doen. anders ben je gewoon DOM

je moet ook vooruit denken. en niet denken van; oh dan heb ik mn sterspeler kwijt, en team valt niet op 1 goeie speler, je moet alvast denken wat je met die 200 miljoen ofzo allemaal kan doen, en wie je er allemaal vor terug kan kopen.

Geplaatst
tuurlijk dat je bijna nooit zo'n bod krijgt, ik zeg het maar als voorbeeld.. nu zeg je wel van NEE ik laat hem niet gaan, maar als het echt zover is dat je een bod van 200-250 miljoen krijgt, ben ik zeker dat je accepteerd. je kunt wel zeggen van nee, maar ben er zeker van dat je het doet.. dat zou iedereen doen. anders ben je gewoon DOM

Of je bent gewoon fan van een speler die het daarnaast ook nog eens goed doet. David Silva, David Villa en Raul Albiol zou ik nooit laten gaan. Tenzij mijn bestuur het accepteert. Maarre.. Wat vind je van Bari?:naughty:

Geplaatst

helaas ben ik niet zon kenner dat ik al die spelers van Bari ken... maar Asenjo is een wereldkeeper! Dus das knap als je die met Bari hebt. Santon en Laurito zijn ook toppers. Dus met mijn kennis (voor wat dat waard is) geef ik je een dikke 7.75 en op school ronden we dat altijd af naar een 7.8! Ziet er iig goed uit.

lfcteamw.th.jpg

Dit is mijn trots :)

De rode stippen zijn regens.

Geplaatst

@milanfan, rate gewoon de teams en speel geen welles nietes spelletje over de verkoop van spelers. Als iemand zegt dat hij zijn clubiconen/idolen niet verkoopt voor welk bedrag dan ook, accepteer het.

Mooi teampie dat Bari, met beperkte middelen. Asenjo, Laurito en Kadlec mooie aankopen :)

Geplaatst

Nice team, welke skin gebruik je? En die vlaggetjes zijn prop :hearteyes:

Wel een 7,5 van mij sowieso.

Geplaatst

Hij gebruikt de Stella skin met een BG van de Klasa skin.

Overigens is je team wel lekker Bjorn :<

Zeker met die nieuwe aankopen :D

8,5

Geplaatst

Hij gebruikt de Stella skin met een BG van de Klasa skin.

Overigens is je team wel lekker Bjorn :<

Zeker met die nieuwe aankopen :D

8,5

Wat Tim zegt... Stella skin met Klasa bg.. :)

Thanx beide voor de rates!

En die vlaggetjes zijn ook te downen op MU

Geplaatst

Oke nice, Duitsland is een leuke comp. Ik had een tijdje een game met Gladbach, wou nu met Werder beginnen. Nog aanbevelingen @ duitse talenten?

Geplaatst
Oke nice, Duitsland is een leuke comp. Ik had een tijdje een game met Gladbach, wou nu met Werder beginnen. Nog aanbevelingen @ duitse talenten?

Marko Marin, ken je wel van Gladbach denk ik.

Hummels, aardig spelertje :).

Toni Kroos.

Die ekici ook een kanjer.

Geplaatst

Ekici, Toni Kroos, Levan Kenia, Mats Hummels, Marko Marin..

Geplaatst
FC Bayern München - Seizoen 2009/2010

125tamf.png

Hele mooie ploeg :) 7,8 ;) Heb zelf ook een game met Mönchengladbach in Duitsland, dus is wel fijne competitie.. Sta nu op derde plaats in eerste seizoen na 15 wedstrijden spelen :D

Geplaatst

Valencia is zonder enige transfers al een geweldig team en met de komst van oa Mazzarani en Dos Santos alleen nog maar beter, 9/10