Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Is dat elke keer zo dat je dat doet of is het eenmalig ?

Nee ik doe vaak al in juni beginnen dan heb je wat meer tijd met spelers bekijken enz. Maar totti was 2 maanden geblesseerd en er gebeurd dan weinig op de transferlijst dus ik dacht, ik begin het spel wel alvast in juli. Toen viel me dit op. Vind het wel raar.

Voor Vaughan een go trouwens.

Edit: In Juli heeft Roma een andere voorzitter dan in Juni!!!

Geplaatst
Denk dat het eenmalig is;)

Hoe bedoel je eenmalig? Kijk anders is bij jou, heb je in juni een andere voorzitter dan in juli bij roma?8)

Als er een andere voorzitter bij een club komt, dan heb je tohc kans dat je meer geld krijgt enz?

Edit: 25fkgsi.jpg

Dit komt er bijna gelijk voor, als je in juni begint.

Geplaatst
Dit gebeurd dus als je elke keer een new game start ?

Als je in juni begint wel, als je in juli begint niet.

25i1xdw.jpg

Geplaatst

weet iemand een tallentvolle vm/mc voor qpr 4seizoen hij moet wel champions league aan kunnen, geld is geen probleem ;)

Geplaatst
Oké , alleen snap ik het probleem niet ?

Ik vond het raar dat je in juli een andere voorzitter hebt dan in juni. Maar nu ben ik er dus achter dat er in de maand juni een wijziging plaats vindt.

Geplaatst
weet iemand een tallentvolle vm/mc voor qpr 4seizoen hij moet wel champions league aan kunnen, geld is geen probleem ;)

hernines ( kan fout geschreven zijn) braziliaan, als je hem niet kan vinden moet je hem zoeken bij brazilie want hij speelt interlands.

Geplaatst
hernines ( kan fout geschreven zijn) braziliaan, als je hem niet kan vinden moet je hem zoeken bij brazilie want hij speelt interlands.

Hernanes bedoel je

Geplaatst

seleznyov en villa, bedankt voor jullie reactie voor die spits, ik heb boden geplaatst!

Geplaatst

zou je je save game kunnen laden in je data editor ? en klopt het dat je geen regens kunt vinden in je data editor? en hoe kun je eigenlijk de spelers met het hoogste potentieel vermogen zien in je data editor in een lijst ?

Geplaatst

je save game kan je volgens mij niet laden in je editor...

en je kan niet in een lijst kijken wie het hoogste potentieel vermogen hebben, kijk eens rond op de fora en google dan vind je vanzelf wel zo'n lijst

Geplaatst

Pff moeilijke keuzes inderdaad. Die rechtsbacks ontlopen elkaar bijna niets. Voor VMC zou ik toch Veloso doen. Wel handig om op die positie een iets ervarener speler te hebben.

Omdat ze allemaal zo'n beetje even goed zijn, zou ik kijken of je team behoefte heeft aan jonge of ervaren spelers, en wat hun karakters zijn (Bij spelers profiel onder 'persoonlijk') en of dat bij je teamkarakter aansluit.

Geplaatst

Ik zoek goedkope (het liefst gratis) spelers voor de graafschap het eerste seizoen..

En nu ik toch bezig ben weet iemand ook goede tactiek? ik weet dat het niet goede forum is.

Geplaatst

Ik vind van die drie alleen Soley.. misschien nog wat anderen? Ik heb al geboden op Davids, Trabelsi, Kallon en Gravesen.

Geplaatst

Stephen Appiah, Ugur Yildirim

En als je in het zoekbalkje: school intypt, dan krijg je iets van 5 zuid-koreaanse clubs waar wel goede jonge spelers tussen zitten. Als je 0 op ze biedt krijg je ze meestal al.

Geplaatst
Yoon Bit-Garam bijv.

Heldje :oops:

Die kan ik niet vinden, heb ik met erg veel spelers. Ik heb wel grote database..

Geplaatst

zoek voor feyenoord een goede of die goed wordt VM hoeft niet gelijkt te spelen pas na 1a2 seizoenen max 1.5mil

Geplaatst

Hello,

Kunnen jullie mij helpen...ik zit in 2014 en heb momenteel een dmc en dr van wereldklasse, maar heb ook twee ongekend grote talenten gevonden die in mijn ogen zo ongeveer gelijkwaardig zijn aan mijn twee huidige spelers. Geld is overigens geen issue (als ik de huidige verkoop en de andere twee koop, dan maak ik dikke winst, mar dat doet er niet toe want heb in dat opzicht geld genoeg).

Het gaat dus puur en alleen om kwalitatief, wat te doen bij onderstaande keuzes?

RECHTSBACK

Lassana Diarra

diarrabg2.jpg

Francesco Trombetta

trombettacd3.jpg

DEFENSIVE MIDFIELDER

Miguel Veloso

velosovl1.jpg

OR

Pierluigi gentili

gentileeh3.jpg