Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik had met AC Milan een bod op Anderson van Manchester United gedaan, ze gingen akkoord. Alleen vond Anderson naar de Serie A gaan een stap omlaag dus kwam hij niet. Is het nog mogelijk om zo'n speler aan te trekken als je goede prestaties haalt in champions leaque enzo?

Geplaatst

Hoe is Rafael Forster eigenlijk in FM 2009? In de games die ik heb gehad kon ik hem niet vinden....

Geplaatst

Ik ben vorig jaar gedegradeerd en wordt dit seizoen waarschijnlijk makkelijk kampioen. Nu heb ik 1 probleem: Welke keeper stel ik op? Mark Weir is een groot talent, maar mijn andere keeper is 23 en wel beter.

Wat moet ik doen in de seizoen. Aan de ene kant wil ik natuurlijk een goede keeper, maar aan de andere kant wil ik ook mijn talent laten groeien en dat kan wel met weinig tegenstand.

Geplaatst

@ BartjeBartje, als je de CL wint en ook wel is kampioen wordt in de Seria A dan zou het mij niet verbazen dat hij wil komen.

Geplaatst

meestal wil anderson na 1 seizoen alweer weg bij man utd! en is hij voor 10 miljoen wel op te halen, bij mij althans

Geplaatst
Mascio? beetje standaard maarja;) ik zoek vm/cm voor real budget 75 mil.

Daniele De Rossi, Palombo, Veloso, Camacho, Javi Martinez, Nocerino, Marchisio, Sankhare.

Geplaatst

@ Boegbeeld: Kijk eens rond in de 1e divisie. Lopen voor Sparta wel goede VC's rond, zoals Botteghin. Weet trouwens niet of je die voor 200k kunt krijgen.

Geplaatst
Ik ben op zoek naar een centrale verdediger voor Sparta. Budget is rond de 200K, iemand suggesties?

Hugo van deportivo brasil, ook standaard maargoed, wel een heerlijke verdediger voor 1k

Geplaatst
Ik ben op zoek naar een centrale verdediger voor Sparta. Budget is rond de 200K, iemand suggesties?

Robert van Boxel

Geplaatst
Hoe is Rafael Forster eigenlijk in FM 2009? In de games die ik heb gehad kon ik hem niet vinden....

Hij heeft een negatieve PA van -9. Best goed talentje dus.