Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zoek voor psv in het 1e seizoen in de winterperiode nog een hele talentvolle vvl. Hij moet gehaald worden als back up voor razvan rat waar ik een bod op heb lopen. Mijn budget is op dit moment nog 27,5 miljoen euro.

Geplaatst
Zoek voor psv in het 1e seizoen in de winterperiode nog een hele talentvolle vvl. Hij moet gehaald worden als back up voor razvan rat waar ik een bod op heb lopen. Mijn budget is op dit moment nog 27,5 miljoen euro.

Kijk is bij zuid korea daar loopt nog een jongen van 18 jaar die voor 1 a 2000 te halen is.

Geplaatst

Insua!

Geplaatst

misschien joe mattock proberen, maar die is volgens mij wat duurder... al kan je altijd nog proberen:thumb:

Geplaatst

Hoe spelen jullie het altijd klaar om spelers met optie tot koop te huren? Als ik dat wil proberen, geef ik de club in kwestie niks voor het huren, en dan zet ik bijvoorbeeld het bedrag waar de speler voor op de transferlijst staat bij de optie tot koop, maar dit wordt vrijwel altijd afgewezen?

Geplaatst

Ik zoek een betaalbare verdedigende middenvelder die Van Bronckhorst kan opvangen in het midden of aan het eind van het tweede seizoen. Ik speel met Feyenoord en ik denk dat ik zo'n 10 mil wil uitgeven aan deze positie.

Geplaatst
Ik zoek een betaalbare verdedigende middenvelder die Van Bronckhorst kan opvangen in het midden of aan het eind van het tweede seizoen. Ik speel met Feyenoord en ik denk dat ik zo'n 10 mil wil uitgeven aan deze positie.

Franco Zuculini of misschien Banega als die wil komen!

Geplaatst

rafael carioca;) wonderkind;sm;

Geplaatst
Danku, ben ze alle drie aan het scouten, wel jammer dat Carioca al bij Heerenveen zit. Nog andere tips?

Renan, Sao Paulo

Geplaatst

Ik ben met Derby County begonnen. Competitie die onder de premier leque zit. Ik heb een gigantisch slecht team. Wel 7.3 euro tranfsergeld.

Heb de volgende posities nog nodig:

keeper

rechtsachter

linksachter

centrale verdediger

mid mid

linksmid

rechtsmid

spits

Eigenlijks alles dus:) Het liefst jonge talentvolle spelers waaraan ik nog wat kan verdienen in de toekomst. Bvd.

Geplaatst
Cana!
Geplaatst

hoelang duurt het om een favoriete actie aan te leren? ik probeer aquino aan te leren om schoten te plaatsen, hij is er al langer dan 1.5 maand mee bezig..

Geplaatst
Ik ben met Derby County begonnen. Competitie die onder de premier leque zit. Ik heb een gigantisch slecht team. Wel 7.3 euro tranfsergeld.

Heb de volgende posities nog nodig:

keeper

rechtsachter

linksachter

centrale verdediger

mid mid

linksmid

rechtsmid

spits

Eigenlijks alles dus:) Het liefst jonge talentvolle spelers waaraan ik nog wat kan verdienen in de toekomst. Bvd.

Voor doelman heb ik Vermeer aangetrokken en linksachter Rat. Zit ook met die werkvergunning te klootzakken. Iemand anders nog spelers?

Geplaatst
hoelang duurt het om een favoriete actie aan te leren? ik probeer aquino aan te leren om schoten te plaatsen, hij is er al langer dan 1.5 maand mee bezig..

Duurde bij mij volgens mij iets van een half seizoen.