Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Voor mijn Tottenham in Dec 2008. dus 1e seizoen een goede

VVR /(Het liefst ook nog MR)

voor 20mil max!

Geplaatst

Hoi, ik ben ajax en zit met het volgende dilemma;

Van Buyten (€3 miljoen, 30.000 salaris per maand) óf Joris Matthijsen(€7 miljoen, 21.000 salaris) ? Tnx alvast (Y)

Geplaatst
Darijo Srna

Rafinha

Srna is net verkocht aan Man City

Rafihna zal ik is gaan kijken :D

btw, heb zelf A Hutton is hij goed genoeg voor de top ? Nee hé?

Geplaatst

haha :P

Als je mijn aanval kijkt :

Pavlyuchenko & Pogrebnyak

Kan er nog wel een rus bij :)

Geplaatst

Goedkope spits (900k) voor Twente? Tuyp en Kufo zijn langdurig geblesseerd en Denneboom en Huysegems zijn verkocht, Rendla verhuurd.

Geplaatst

Wat zijn de spelers bij Ajax slecht zeg. Sulejmani, Suarez, Van der Wiel. Echt super jammer dit.

Geplaatst
Wat zijn de spelers bij Ajax slecht zeg. Sulejmani, Suarez, Van der Wiel. Echt super jammer dit.

Dat valt toch best mee..

Oke, Sulejmani had wat beter gemogen maar die is ook pas 19.

Voor van der Wiel hetzelfde, heeft nog alle mogelijkheden uit te groeien tot een goede verdediger. En Suarez is goed zat, alleen zou hij wat vaker mogen scoren..

Geplaatst
Goedkope spits (900k) voor Twente? Tuyp en Kufo zijn langdurig geblesseerd en Denneboom en Huysegems zijn verkocht, Rendla verhuurd.

SALIHI van Ried uit Oostenrijk, scoort veel en is niet duur!

Geplaatst

@ Jamie vind je het echt mee vallen? Ik vind echt een zware tegenvaller. Sulejmani had zeker wel een wonderkind mogen zijn. Ook De Jong, Anita, Donald, Castellon, Daley Blind, wat toch echt grote Nederlandse talenten zijn, zijn superslecht. Dat vind ik sowieso altijd in FM, ze zeggen ook in het spel dat Ajax 1 van de beste jeugdopleidingen ter wereld heeft maar in het spel komt er zowat nooit een talent vandaan. Dat is toch tegenstrijdig.

Geplaatst
@ Jamie vind je het echt mee vallen? Ik vind echt een zware tegenvaller. Sulejmani had zeker wel een wonderkind mogen zijn. Ook De Jong, Anita, Donald, Castellon, Daley Blind, wat toch echt grote Nederlandse talenten zijn, zijn superslecht. Dat vind ik sowieso altijd in FM, ze zeggen ook in het spel dat Ajax 1 van de beste jeugdopleidingen ter wereld heeft maar in het spel komt er zowat nooit een talent vandaan. Dat is toch tegenstrijdig.

Daar heb je idd wel gelijk in, maar ik zit nu een jaar bij ajax en anita, de jong, donald en van der wiel zijn wel echt veel beter geworden. Castellion heb ik verhuurd aan Omniworld en Blind verhuurd aan Excelsior en doen het allebei erg goed. Maar ik vind wel dat je gelijk hebt wat betreft dat ze niet laten zien dan Ajax een van de beste jeugdopleidingen heeft..

Geplaatst

ben omniworld wie heeft een aantal spelers die haal baar zijn voor de club budget ongeveer 500k

Geplaatst

Probeer te kijken naar wat gratis spelers (Eduardo costa en Sabic bijvoorbeeld) of leen spelers van wat grotere teams ;)

Geplaatst
ben omniworld wie heeft een aantal spelers die haal baar zijn voor de club budget ongeveer 500k

Probeer bij je moederclub (Ajax) wat grote talenten te huren zoals bijvoorbeeld: Rodney Sneijder, Mitchell Donald, Gregory van der Wiel, Siem de Jong, Vurnon Anita, Jeffrey Sarpong en dan misschien voor de doelpunten Stanton Lewis.

Geplaatst
Ik zoek spelers voor Millwall, budget is 100k. Ik zoek vooral een AMC en een spits

Mertens/Zo'n keal van Emmen voor AMC en Sebastian Abreu gratis ophalen mits hij vergunning krijgt? Anders kan je Yildirim desnoods gratis ophalen en als spits gebruiken.

Geplaatst

Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om een screentje van Toto Tamuz te plaatsen (evt. met scouting)? Bij voorbaat dank. Hoop hem weer voor een prikkie op te kunnen halen.

Geplaatst
Mertens/Zo'n keal van Emmen voor AMC en Sebastian Abreu gratis ophalen mits hij vergunning krijgt? Anders kan je Yildirim desnoods gratis ophalen en als spits gebruiken.

Abreu wil niet komen, Yildirim is al weg. Mertens is te duur, maar Pannekoek als je die bedoelt) kan ik wel proberen.

Bedankt(y)