Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zoek een goede Rechtshalf voor mijn groningen als tussen oplossing voor volgend jaar wanneer ik meer tb heb. Mag een speler op zn retour zijn. Als hij maar niet meer als 400K per jaar vraagt. Tb is 1M.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik zoek een goede Rechtshalf voor mijn groningen als tussen oplossing voor volgend jaar wanneer ik meer tb heb. Mag een speler op zn retour zijn. Als hij maar niet meer als 400K per jaar vraagt. Tb is 1M.
Appiah kan je gratis halen, ik weet niet hoeveel hij per jaar zal vragen.
Geplaatst

Zoek een goede aanvaller naast Jo en Robinho en

een goede verdediger naast Kompany en Richards voor Manchester City!

Transferbugdet is 52 mil. Iemand ideeën?

Geplaatst
Appiah kan je gratis halen, ik weet niet hoeveel hij per jaar zal vragen.

Appiah kan ik niet vinden denk ik. Krijg alleen maar spelers -18 en een VMC van 27.

Delorge is te duur qua salaris. Iemand nog een andere optie?

Geplaatst

VC: Radoi, Felipe(Udinese), Albiol

S: Cardozo, Gignac

Geplaatst

Dankje wel, Ik heb op Bendtner en Felipe van Udinese een bod gedaan.

Met 52 miljoen moet dat wel lukken denk ik!

Bedankt.

Geplaatst

Ik zoek een vrije spits voor Ajax, ik speel alleen maar met 0-0 of 1-1 gelijk of ik verlies met 1-0 of ik win met 1-0. Verdedigen gaat dus goed, maar het aanvallen is echt bagger. De speler moet dus wel gemakkelijk kunnen scoren;)

(Transferperiode is dus al afgelopen...)

Geplaatst

Ik zoek een goede spits voor PSV. Eentje die er 25-30 per seizoen maakt maar misschien is dat wel teveel gevraagd. :P

Budget: 8,6 mil.

Geplaatst
Ik zoek een vrije spits voor Ajax, ik speel alleen maar met 0-0 of 1-1 gelijk of ik verlies met 1-0 of ik win met 1-0. Verdedigen gaat dus goed, maar het aanvallen is echt bagger. De speler moet dus wel gemakkelijk kunnen scoren;)

(Transferperiode is dus al afgelopen...)

Haha, dat probleem heb ik ook al met ajax, heb Balotelli van Inter gehuurt en samen met Huntelaar in de spits staan. Na een paar omzettingen in mijn opstelling en tactiek gaat het nu beter. Je moet gewoon tijd nemen en misschien suarez een met huntelaar proberen

Geplaatst
Ik zoek een goede spits voor PSV. Eentje die er 25-30 per seizoen maakt maar misschien is dat wel teveel gevraagd. :P

Kijk eens naar Jack Tuyp van Volendam

Zeer overschat maar zijn stats zijn goed!

En je kan hem voor weinig geld krijgen!

Geplaatst
Haha, dat probleem heb ik ook al met ajax, heb Balotelli van Inter gehuurt en samen met Huntelaar in de spits staan. Na een paar omzettingen in mijn opstelling en tactiek gaat het nu beter. Je moet gewoon tijd nemen en misschien suarez een met huntelaar proberen

IK heb dat probleem ook al. Hebben jullie als je tijdens de wedstrijd naar tactiek---> posities gaat, dat de nummer 10 en de spits dubbel naast elkaar staan? Twee x de zelfde naam. Huntelaar zie ik dus 2x staan en Aissati 2x. Dus 13 man. Het lijkt wel als ik met dat 3d speel dat ik zowat geen kansen krijg. Meer mensen dit?

Geplaatst

Dat komt omdat ze op die posities spelen waarschijnlijk. Ik denk dat SI dat nog wel gaat verhelpen.

Nog een tip: kijk voor Steven Appiah, ze zien Sulejmani als mijn beste middenvelder, en hij is veel beter;)

Geplaatst

ik ben volendam, jaar 1. budget inmiddels 7K.

weet iemand een goede, (en dus goedkope) centrale verdediger??

tnx.

Geplaatst

IK heb ook appiah gehaald, Sulejmani speelt elke keer heel slecht. Bij voorbeschouwing staat elke keer dat ik sulejmani en suarez niet kan motiveren, het loopt nog voor geen kant.

Edit: @ Rick92 Kijk voor Matias Liqui en Eduardo Costa, die zijn gratis.

Edit again: Of voor Klompe die is gratis en nog erg goed!!

Geplaatst

Cardozo of Gignac

Geplaatst

Een goede VC voor Arsenal, begin seizoen 2 ±20-30 miljoen

Een VVR ±15 miljoen

Geplaatst

Iemand nog een goede vrije spits voor Ajax, na de transferperiode??? Ik krijg echt geen beweging voor de goal met dit Ajax:(

Geplaatst

Hahah ik heb dat ook. Ook schiet ik elke wedstrijd wel minimaal 2x op de pal of lat. Is er nergens een topic over Ajax?