Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik weet niet of hij wil, maar Pedro Lopez is wel een topper. En aangezien Valladolid vaak degradeerd is hij denk ik wel betaalbaar.

Geplaatst

Ik heb weer eens een dilemma :m:

Ik zit bij Feyenoord in de winterstop van seizoen 3, ben vorig seizoen kampioen geworden en overwinter dit jaar in de champions league. Mijn spitsenduo bestond uit Bojan en Lewandowski maar die laatste was ontevreden omdath hij naar een grotere club wou en is dus weg. Ik heb een groot talent (regen) in mn team rondlopen maar die heeft dit jaar al voor 2 verschillende clubs gespeeld dus die kan ik niet gebruiken.

Nou moet ik kiezen tussen Huntelaar die in 18 wedstrijden voor Real Madrid maar 5 keer heeft gescoord, en Keirrison, die jonger is maar wel 6 miljoen meer kost. De stats van Huntelaar zijn minder dan in het begin.

Voordelen van Huntelaar: Goedkoper (5.25m), meer ervaring, , nederlands.

Nadelen: Kan niet in de cl spelen en kost ook wat meer salaris, ook is het maar de vraag of hij nog de oude word.

Voordelen van Keirrison: Is jonger en heeft dus meer restwaarde, wil erg graag voor mijn team spelen, kan in de Cl spelen.

Nadelen: Kost veel (11.25m) en is dus een groter risico.

Mijn gevoel zegt Keirrison, maar ik kan jullie hulp goed gebruiken :m:

Geplaatst
Ik heb weer eens een dilemma :m:

Mijn gevoel zegt Keirrison, maar ik kan jullie hulp goed gebruiken :m:

Dit zegt genoeg, ga voor die jongen het is een groot talent, hij kan nog in de CL spelen en scoort aan de lopende band. Hij is ook een stuk jonger dan Huntelaar.

Geplaatst

Ik zou ook voor Keirrison gaan, hoewel KJ Nederlands is. Ik denk dat je die 5 miljoen extra uiteindelijk wel terugverdient als ook hij naar een grotere club wil :) Daarnaast toch wel belangrijk dat je hem in de CL kan gebruiken.

Geplaatst

Het is Keirrison inderdaad geworden, bedankt voor het advies ;)

Geplaatst

Ben opzoek naar een MC voor bij mijn Salzburg, het liefst een echte all-rounder die goed ballen kan afpakken maar ook aanvallend zijn steentje kan bijdragen ben van plan niet meer dan 8 miljoen uit te geven ;)

Alvast bedankt :)

Geplaatst

He. Ik zoek voor mijn game met Celtic nog spelers voor 3 posities;

1. MC, met veel aanvallende impulsen creativiteit etc (soort spelmaker)

2. VL, gewoon een goeie linksback, die ook aanvallend mee kan helpen

3. MR/AM®, Voor deze positie zoek ik nog een tallentje die Nakamura zou kunnen vervangen.

Budget: 10 miljoen

Alvast bedankt

Geplaatst
1. mascio

2. Die Marokkaan van NEC

3. Wijnaldum

Das niet zo moeilijk;c

El ach..... van NEC is al naar feyenoord zoals gewoonlijk, en die mascio is wel goed maar moet een speler hebben die er direct staat!

Wel bedankt

Iemand andere suggesties?

Geplaatst

Begin eerste seizoen man city. jo en robinho zijn geblesseerd. Wie zouden jullie nu in op de twee posities in de spits zetten: Fleck, Aquino, Evans, Sturridge en Paloschi? Welke twee?

Geplaatst
El ach..... van NEC is al naar feyenoord zoals gewoonlijk, en die mascio is wel goed maar moet een speler hebben die er direct staat!

Wel bedankt

Iemand andere suggesties?

eduardo van bahia als linksback of jeremy mattheu(??)

Geplaatst
Aquino en Paloschi

Paloschi presteert echt heel slecht, heb nu die calceido ook terug geroepen. Echt klote als je ze geen spitsen hebt, Robinho voor 5 a 6 maanden uitgeschakeld

Edit: Aquino nu ook geblesseerd:S

Edit: Sturridge speelt nu de laatste 4 duels en heeft 4x gescoord:)

Geplaatst

Goedkope spelertjes nodig voor Chievo. Budget is slechts 675k. Graag een goede MC/AMC en een goede VMC. Ik heb Enoh al op 't oog.