Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Iemand een keeper voor Malmo FF? :)

Zoek iemand voor de lange termijn, graag rond de leeftijd van 23 jaar ;)

Leuke club ben ik ook lang geweest met FM08, heb toen alles gewonnen wat er te winnen viel.

Maar misschien moet je Benoit Costil proberen, is bij mij nu een hele betrouwbare keeper bij Go Ahead Eagles.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Geen enkele spits scoort toch elke wedstrijd :s. Dus zo wisselvallig is hij niet, vind ik. Als een speler 3 wedstrijden achter elkaar scoort en daarna 10 keer niet vind ik het wisselvallig maar dit valt wel mee. Met het schema van jou scoort hij alsnog zo'n 20 keer in het seizoen

Het gaat me niet zozeer alleen om de goals die hij maakt maar vooral om het cijfer wat hij haalt. Het is vooral apart dat hij als hij niet scoort sowieso niet boven de 6,4 haalt.(opzich niet heel vreemd voor een spits.

Zijn laatste cijfers:

6,3

6,2

5,8

8,2(2 goals)

6,4

8,3(2 goals)

Het is dus gewoon af en toe dat hij top is maar het meerendeel van de wedstrijden is het gewoon ondermaats.

Geplaatst

IK heb een VR nodig bij mijn Bayer Leverkusen, Budget 10 M en seizoen 1.

Geplaatst

Ik zoek een spits die beter is dan Huntelaar, echt een scoorder en in het begin van spel tussen 23 en 25 jaar is.

Geplaatst

Weet er iemand een goeie (aanvallende Rechtsback) voor atletico, begin van 3e seizoen.

Type Srna, dus hij moet redelijk goed kunnen voorzetten. (Srna is helaas te duur geworden)

Transferbudget 20mil

Geplaatst
Makakula.

k snap dat die niet in jouw spel zit hij heet namelijk Makukula :p.

Ik zoek een spits die beter is dan Huntelaar, echt een scoorder en in het begin van spel tussen 23 en 25 jaar is.

Misschien moet je eens proberen Pogrebnjak te halen van Zenit St. Petersburg. Die is beter dan Huntelaar en scoort veel. In verhouding goedkoper dan Huntelaar!

Geplaatst
Thanks, probeer nu eduardo costa. Morton heb ik al, maar die is in mijn game niet geweldig. Dus das mn reserve. Met die Argentijn bedoelde je Zuculini denk ik, maar ik zit in het derde seizoen, en nog geen Premier League (lukt volgend seizoen wel) dus die wil niet komen.

Ik speel op het moment ook met leeds, 2e seizoen en ik heb zuculini wel kunnen kopen voor 1.9 miljoen!

Geplaatst

Kopsterke spits voor Vitesse, Lewandowski is 8 maanden geblesseerd, geen zin om te wachten dus.:cab: Zo'n 10mil te besteden.

Geplaatst

Vraagje, is het mogelijk om bij Fiorentina voor 1,1Miljoen een fatsoenlijke VR/VVR te halen? Huur is ook een optie..

of kan dat simpelweg niet, en moet ik eerst nog spelers verkopen, hij moet beter zijn dan Zauri, dus een aardig niveau..

ps: begin seizoen 1

Geplaatst
Kopsterke spits voor Vitesse, Lewandowski is 8 maanden geblesseerd, geen zin om te wachten dus.:cab: Zo'n 10mil te besteden.
Je kan een poging wagen om Laurito over te nemen. Weet niet of het lukt wellicht met een beetje mazzel. Je zit in seizoen 2/3 toch. Ik had hem toendertijd voor 12M, het is natuurlijk ook nog de vraag of hij naar Vitesse wil komen. Maargoed dan heb je wel wat! :thumb:
Geplaatst
Zauri is wel een leuke speler hoor net als Comotto. Maar voor 1.1mil misschien Marvin Angulo.

dankjewel voor je snelle reactie, helaas had ik nog geen savegame, op de 1e na dan, en me pc viel uit.... dus ik kan weer opnieuw beginnen, trainers aanstellen en ontslaan, trainingschema's uploaden, en belangrijker nog, de transfer van Oscar Cardozo is ongedaan gemaakt, dus ik heb meer budget, iemand een leuke VR/VVR voor om en nabij de 7Miljoen? meer wil ik er eigenlijk nog niet aan besteden, tenzij ik veel verkopen kan gaan doen.. Met Fiorentina, 1e seizoen..

Geplaatst

Mazzarani, Santon, Zambelli, Verhaegh, Opare, Gokhan Gonul

@Denniz; Lauritio wilt niet maar ff Di Santo proberen.;)

Geplaatst

oja, nog een vraagje.

Waarom wil opare na de mu III update niet meer naar ajax komen?

Geplaatst
oja, nog een vraagje.

Waarom wil opare na de mu III update niet meer naar ajax komen?

Waarom wel, hij misschien dat zijn band met Real beter is of dat hij misschien dichter tegen het eerste elftal aanzit. Ik weet het niet.