Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sagnol misschien of Zambrotta .. zijn wel al aan de oudere kant, maar nog altijd uitstekende vleugelspelers, die zeker makkelijk nog 2 hele seizoenen kunnen spelen

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@ MICHIEL RAFC: Misschien Manuel Vargas van fiorentina(maar ik weet niet zeker of het een rechtsback is) of Dani Alves of Cristian Maggio van Napoli.

;)

Geplaatst

Weet iemand nog een redelijk techische snelle spits voor Atheltic Bilbao, budget is ongeveer 6 mil.

Het is voor Athletic, het mogen dus alleen baskische spelers zijn.

Geplaatst

ik zoek een rv voor portsmouth begin1e seizoen budgwt 7mil

Geplaatst
Weet iemand nog een redelijk techische snelle spits voor Atheltic Bilbao, budget is ongeveer 6 mil.

kepa:thumb:

Geplaatst
Jongens ik zit aan het begin van seizoen 2 met standard luik. In seizoen 1 heb ik vooral talenten gekocht.

Dit is nu mijn team:

Bailly

Marcos

Onyewu

Sarr

Dante

Witsel

Morton

Defour

Aquino

Mbokani

Smolov

En verder heb ik in mijn selectie

Deasselaire, Jovanovic, De Vriendt, Goraeux, Sneijder, Mascio, Ivens, Yoon Bit Garam, Kim don-ki, Mazzola, Mikulic en een linksback waar ik effe de naam niet van weet.

Ik vraag jullie niet om mijn team te raten want zo byzonder is die nog niet maar zit nu aan het begin van seizoen 2 en heb 8 Miljoen te besteden.

Welke Positie vinden jullie dat ik moet versterken en dan graag ook namen van spelers. Zelf dacht ik aan Willians Santana en dan Aquino de spits in en Witsel naar rechts.

Alvast bedankt

Misschien nog iemand een idee

Geplaatst

Morton vervangen mischien door Wijnaldum of Carioca

Misschien nog iemand een idee
Geplaatst

Patrick Zonneveld van Haarlem

Weet er iemand een doelman voor FC dordrecht, eerste seizoen ? budget 85k ...
Geplaatst

Begin v/h seizoen.

Spits voor Twente die ook achter de spits kan. Wil hem een beetje om n'Kufo heen laten cirkelen.

Budget = 4 miljoen.

Mn voorkeur gaat uit naar een Nederlands/Belgische speler. Leeftijd maakt niet uit.

Geplaatst
Begin v/h seizoen.

Spits voor Twente die ook achter de spits kan. Wil hem een beetje om n'Kufo heen laten cirkelen.

Budget = 4 miljoen.

Mn voorkeur gaat uit naar een Nederlands/Belgische speler. Leeftijd maakt niet uit.

Vossen

Geplaatst
Begin v/h seizoen.

Budget = 4 miljoen.

Er is geen speler die aan jouw eisen kan voldoen. Of het is een slechte speler.

Geplaatst

Zat ik al aan te denken maar lijkt me nog niet geschikt voor een basisplaats.

Geplaatst

Haha dacht ik al, Dunne presteerde wel aardig toen Zapata geblesseerd was maar gaat weer terug naar de bank dan. :)

Kan hem eigenlijk het best verkopen gezien mijn spelers maar vind het zonde om zo'n clubicoon weg te doen ..

Geplaatst
Haha dacht ik al, Dunne presteerde wel aardig toen Zapata geblesseerd was maar gaat weer terug naar de bank dan. :)

Kan hem eigenlijk het best verkopen gezien mijn spelers maar vind het zonde om zo'n clubicoon weg te doen ..

Wie heb je centraal mid mid staan?

Geplaatst
Hamsik en Veloso ;)

verrassend. Geen johson ( of hoe heet die engelsman van 20, wonderkind) Doen ze het goed bij jouw? Veloso heeft zeker altijd beetje rond de 7? Blinkt niet uit maar is ook niet slecht?

Geplaatst

Misschien in de toekomst, idd redelijk constante speler Hamsik is meestal de man van de uitschieters (naar boven en naar beneden) ;)

Geplaatst
Weet iemand nog een redelijk techische snelle spits voor Atheltic Bilbao seizoen 1, budget is ongeveer 6 mil.