Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zou een hele leuke spits voor mij zijn, maar zoals ik al zeg mag Bilbao alleen spelers met de Baskische nationaliteit aantrekken.

Is lastig om daar spelers voor te vinden daarom vraag ik het hier.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zoek nog 2 centrale verdedigers, een LinkerMiddenvelder en een spits voor brecia, vantaggiato heb ik (;

liefst italiano's , budget 2.2 miljoen

Geplaatst
Zou een hele leuke spits voor mij zijn, maar zoals ik al zeg mag Bilbao alleen spelers met de Baskische nationaliteit aantrekken.

Is lastig om daar spelers voor te vinden daarom vraag ik het hier.

kepa is een bask...

Geplaatst
Ik zoek nog 2 centrale verdedigers, een LinkerMiddenvelder en een spits voor brecia, vantaggiato heb ik (;

liefst italiano's , budget 2.2 miljoen

Gladkyi voor de spitspositie. ;)

Geplaatst
Johnson is die volgens jullie goed genoeg als mid mid bij city?

Ja.

Geplaatst

Mijn voorzitter heeft vier dagen voor de transferwindow een bod op Lewandowski van 10 miljoen geaccepteerd. Moet dus voor max. 11 miljoen een goede vervanger hebben in de spits.. Ideëen? Het liefst een beetje een kopsterke speler.

Geplaatst

Ik zoek een jonge rechtsback die in seizoen 2 naar Millwall wilt komen. Ik zit in het championship. Ik verwacht een speler die de potentie heeft om door te groeien naar top championship/premier league niveau, maar wel gelijk een versterking is voor Millwall. Maximaal budget: 600K. Mag overal vandaan komen, zolang die maar een werkvergunning krijgt en aan de eisen voldoet! BvD.

Geplaatst

Daniel Opare misschien? Heb ik met Leeds en hij doet het prima in de Championship. Misschien niet goed genoeg voor Premier League, maar hij kost daarentegen bijna niks. En fysiek erg sterk, hij draagt aanvallend ook veel bij in mijn game.

Geplaatst

Eardley

Ik zoek een jonge rechtsback die in seizoen 2 naar Millwall wilt komen. Ik zit in het championship. Ik verwacht een speler die de potentie heeft om door te groeien naar top championship/premier league niveau, maar wel gelijk een versterking is voor Millwall. Maximaal budget: 600K. Mag overal vandaan komen, zolang die maar een werkvergunning krijgt en aan de eisen voldoet! BvD.
Geplaatst

Probeer Davide Santon te halen of anders Silvestri, als die te duur zijn?weet ik zo niet uit mijn hoofd:m: kijk hier dan even: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=20664:mrgy:

Geplaatst

Eardley even bekijken

Saton, waarde = 2.5 miljoen, te duur

Opare: _O_ Heldje zonder club. Effe kijken wat de scout ervan zegt :)

EDIT: Scouting-reports:

Eardley: Kost 1 miljoen, kan topper in Championship worden

Santon: Geen interesse

Opare: Gratis, kan topper in Premier League worden. Geil.

Dankuwel :) Keuze is gevallen op Opare, ff contractje aanbieden.

Geplaatst

Ik dacht aan Michael Morton, maar de vraag is of hij een werkvergunning krijgt. Ik denk dat Jens Janse wel een mooie optie is voor die positie.

Geplaatst

Jens Janse is idd een prima rechtsback, ik heb hem ook bij NEC en hij heeft de afgelopen 4 seizoenen iedere keer minimaal een 7.16 gescoord gemiddeld. Hij is inmiddels ook aanvoerder en ik ben met hem in de basis 2x kampioen geworden, 2x beker gewonnen en kwartfinale CL.

Heb hem zomer 2009 gehaald voor 400K, hij is nu 6,5M waard

Geplaatst
Eardley even bekijken

Saton, waarde = 2.5 miljoen, te duur

Opare: _O_ Heldje zonder club. Effe kijken wat de scout ervan zegt :)

EDIT: Scouting-reports:

Eardley: Kost 1 miljoen, kan topper in Championship worden

Santon: Geen interesse

Opare: Gratis, kan topper in Premier League worden. Geil.

Dankuwel :) Keuze is gevallen op Opare, ff contractje aanbieden.

Heb je het al gedaan of niet.. zo niet dna is dit mischien nog wat;)

Alexandre Pasche:mrgy:

Geplaatst

Balzoni van Inter heb ik gekocht, hij is nog niet goed genoeg voor de basis en in het tweede komt die niet aan spelen toe, ook wil niemand hem huren. Hij moet eigenlijks wel spelen anders wordt die niet zo goed zoals die kan worden. Ik ben City, iemand tips? Ik heb dit met meerdere spelers.

Geplaatst

Dank iedereen. Die Zuid-Afrikaan is meer een VM. Jens janse en Pasche kent die beiden niet, aangezien ik alleen Engeland geselecteerd heb. Maar goed, heb het bij Opare gehouden, (2 dagen later kwam mijn scout met een lekker regentje voor 4K op de proppen, nouja ook maar meegenomen hè :)).