Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ben Twente in het eerste seizoen en zoek een spits en daarnaast ook nog een goede buitenspeler. Ik kan Beerens voor 3,1 miljoen krijgen, maar ik twijfel nog. Want wordt hij wel beter? Heb 6 miljoen budget.

EDIT: Heb net Vantaggiato gekocht voor 1,8mln en Bailly voor 2,0mln. Heb nu nog maar 2,2mln over. Dit is voor een goede aanvallende middenvelder links en/of rechts.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
aanbieden voor uitelenen en dan gewoon 0 % salaris vergoeding

Dat doe ik alleen niemand wil ze huren.

Kun je ze niet onderbrengen bij satellietclubs!

Of ze daar komen te spelen is ook de vraag waarschijnljk wel maar het niveau is slecht.

Geplaatst
Beide niet haalbaar. Iemand van een iets lager niveau.

Je zit in 2013 dan zal er vast wel een goede regen zijn, gewoon ff zoeken. Anders misshcien guardado, maar die zal ook wel niet haalbaar zijn.

Geplaatst

Het is Palladino geworden. 5,5 miljoen heeft hij me gekost, een toppertje!

Bedankt voor de snelle reacties in ieder geval.

Geplaatst

Ik moet een AMR hebben voor Groningen seizoen 1. Budget is 1,5m, maar ik heb liever dat hij wat minder kost.

Geplaatst
Ik moet een AMR hebben voor Groningen seizoen 1. Budget is 1,5m, maar ik heb liever dat hij wat minder kost.

Marvin Angulo Borbon.

Geplaatst
Is geen AMR bij mij, bij jou wel dan?

kan er wel heel goed staan. Villaluz dan of is die te duur?

Geplaatst

ik weet het pirrilo ofzo een spanjaard ik zal ff kijken voor de goede naam.

Edit: perico is een hele goede rechtsbuiten en kan je ook voor aardig veel verkopen. .Haal dan gelijk samuel van elche hele goede centrale verdediger voor weinig geld.

Geplaatst

Perico wil niet komen en Samuel is al naar Stade Rennais. Wel bedankt voor de snelle reactie!

Geplaatst

Is wel een goede speler, maar ook geen AMR. Ik speel 433 met een AML en een AMR, dus heb ik het liefst een echte AMR op die positie in plaats van een MR. Bjarnason is MRLC.

Geplaatst

Beerens op afkoop? Beerens is namelijk een echte held, die je eventueel voor 2.5 miljoen kan halen! Misschien lukt 't?

Geplaatst

-een back die aan beide kanten kan spelen in de verdediging voor feyenoord 1e seizoen, zo jong en goedkoop mogelijk.

-een doelman

Geplaatst
Beerens op afkoop? Beerens is namelijk een echte held, die je eventueel voor 2.5 miljoen kan halen! Misschien lukt 't?

Ik heb het geprobeert, ik dacht er ook al aan om hem te halen. Ze verkopen hem helaas niet voor weinig geld. Heerenveen en Groningen zijn aardsrivalen. Een bod van 8 miljoen werd pas geacccepteerd.:(