Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben voor Ajax in seizoen 1 op zoek naar een goede linksmid, ik wil graag een creatieve middenvelder.

Ik heb 4,5 miljoen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Die heb ik al geprobeerd, maar met de 9.2.0. database heeft hij op het begin al een waarde van 6 mln.

Geplaatst

Hmm vreemd, bij mij niet, maar is het geen idee om Leonardo op te stellen?

Geplaatst

Osmar Ferreyra? :cab: Zal ook wel ergens anders heen zijn.

Geplaatst

@ brandtje: Anders geef je Rodney Sneijder een kans? ;)

Geplaatst
@ brandtje: Anders geef je Rodney Sneijder een kans? ;)

Dat is inderdaad wel een leuk idee, alleen ik heb wel redelijk slechte ervaringen met Rodney. Ik heb nooit het gevoel dat hij groeit namelijk. Misschien ligt het aan mijn trainingsschema maar dat zou ik niet weten

Geplaatst
Ik moet een AMR hebben voor Groningen seizoen 1. Budget is 1,5m, maar ik heb liever dat hij wat minder kost.

Grzegorz Bonin misschien? 24 jaar, AMR en kost je rond de 3 ton. Weet niet of hij in je spel zit, ik heb namelijk Polen geselecteerd. Maciej Rybus eventueel, ook een AMR, 18 jaar en is maar 65k waard.

Geplaatst

Zitten beide niet in mijn spel. De transferperiode is ook net afgelopen, dus ik zal pas in de zomer weer spelers kunnen halen. Ik train wel een andere speler om of gebruik Garcia :cab:

Wel bedankt voor de reactie!

Geplaatst
Zitten beide niet in mijn spel. De transferperiode is ook net afgelopen, dus ik zal pas in de zomer weer spelers kunnen halen. Ik train wel een andere speler om of gebruik Garcia :cab:

Wel bedankt voor de reactie!

Dat kan je inderdaad ook doen. Ik raad je aan voortaan altijd Polen te selecteren bij extra spelers als je met een club uit de eredivisie gaat. Zitten daar zóveel goede spelers voor een prikkie.:checkit:

Geplaatst

Ik vraag me eigenlijk af, kun je 2 linksvoetige CV's naast elkaar opzetten? Of is het beter

dat je één linksvoetige en één rechtsvoetige laat spelen?

Geplaatst

Beter om links en rechtse te hebben maar het maakt volgens mij bijna niks uit

Geplaatst

Want als je nu 2 topverdedigers heb lopen die beiden linksvoetig zijn is toch zonde om

er één op de bank te laten terwijl die wel beter is dan de rechtsvoetige.

Geplaatst

Jaa ik zou gewoon beide linkspoten erin zetten. Ik speel zelf met 2 rechtpoten in het centrum en dat gaat wel goed dus...

Geplaatst

Dat doe je goed :), heb je misschien een screenshot van hem? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed hij dan bij jou is

Geplaatst

Weet iemand een AMR en een VVR voor de backup bij 1.FC Nurnberg, Budget is 1M.

Geplaatst
Dat doe je goed :), heb je misschien een screenshot van hem? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe goed hij dan bij jou is

Heb hem gelijk begin eerste seizoen aangekocht met Derby County, tweede jaar gepromoveerd naar de premier leaque, hij heeft die twee jaar alles gespeeld. Nu staat die in de basis op het Wk 2010 in Afrika. Zal vanavond wel screentje geven.

Geplaatst

Marvin Angulo uit costa rica kan op beide posities en is goedkoop en hugo valencia volgens mij ook

Geplaatst

Goede MC.. voor PSV seizoen 1.

Dus misschien Transfervrij ofzo? Heb transferbudget 1ml ;)