Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Iemand die een goede aanvallende rechter verdediger weet voor Feyenoord seizoen 2? Seizoen 1 ben ik kampioen geworden maar ik wil niet al te veel aan een rechtsback uitgeven. Zo'n 4 mil max.

Geplaatst

Ik zoek goede spelers voor vitesse begin seizoen 2 budget is zon 2mil

Geplaatst
Iemand die een goede aanvallende rechter verdediger weet voor Feyenoord seizoen 2? Seizoen 1 ben ik kampioen geworden maar ik wil niet al te veel aan een rechtsback uitgeven. Zo'n 4 mil max.

Is Tiendalli niks?

Bij mij Feyenoord doet hij het erg goed als aanvallende rechtsback.

Anders misschien Marvin Angulo

Geplaatst

Ik weet niet waar ik dit moet vragen, dus doe ik dat hier:

Iedereen heeft het over eensgezindheid mij men club en is ongelukkig, wat kan ik hier aan doen?

Geplaatst
die Michael Morton misschien?

Mwoa, ben er niet kapot van maar misschien wen leuk als backup.

Is Tiendalli niks?

Bij mij Feyenoord doet hij het erg goed als aanvallende rechtsback.

Anders misschien Marvin Angulo

Tiendalli heeft in het eerste seizoen 50 wedstrijden gespeeld met een gemiddelde van 7.17. Hij heeft echter maar 9 assists gegeven en zijn stat voor voorzetten is maar 5.... Hij is nu gewilt door bepaalde clubs en als ik kan cashen doe ik dit.

Geplaatst

Een plaatje van Suarez maar in fm met Feyenoord spelen,

Ik denk, maar weet niet zeker, dat je teveel trainers enz hebt die people management laag hebben.

Geplaatst

Goh, Ajacieden zouden ook echt konijnenoortjes op de kop van Suarez doen.

Geplaatst
Ik zoek een goede spits met lengte, koppen, springen en afmaken.

Budget is maximaal 3 miljoen.

Denis Maccan

Geplaatst

Ik zoek een goeie linker verdediger voor Man Utd, aangezien Real Madrid 36 miljoen voor Evra bied, en dat vang ik nooit meer voor hem, dus laat maar eens horen.

Geplaatst

Vrije spits voor RBC, graag ervaren, maar niet al te oud. Moet vaak kunnen scoren, in welke tactiek ook...

Geplaatst

Aangezien Wielaert en Silva wat oud beginnen te worden wil ik een nieuwe speler op VR/VVR bij Ajax die jonger is dan 26 jaar, hij moet niet meer dan €10.000.000 kosten, tenzij het een echt uitzonderlijk geval is.

Voorlopig ben ik uitgekomen bij Celozzi

[spoiler=Celozzi]25qy686.png

Geplaatst

Ik zoek voor Vitesse begin 2e seizoen:

Cv

Aml

Amr

Amc

Lvv

Spits

budget is 2.5mil

Geplaatst

Weet iemand toevallig een goede Centrale Verdediger voor Feyenoord Winterstop seizoen 1. Vlaar is ongelukkig omdat hij niet mag vertrekken, maar ze bieden veel te laag. Hij zal uiteindelijk toch wel weg gaan dus moet ik wel een vervanger hebben. Budget is waarschijnijk niet hoger als 7M.

Geplaatst

Ik zit nu in de winterstop seizoen 1 met Feyenoord. Maar nu krijg ik weer dat gezeik dat ze gaan bieden, en worden ze allemaal weer ongelukkig als ik het bod afwijs. Echt zwaar klote, ze bieden op De Guzman, ik weiger een bod van 8,5M en dan wil hij zelf een tranfser aanvragen etc.. Nu doet Ajax wel een goed bod op Vlaar. Namelijk 15M :) daar kan ik wel een mooie verdediger voor terug halen volgens mij!

Geplaatst

weet iemand een verdediger en en keeper die naar Hoffenheim willen komen beide van prijsje rond 3 a 4 miljoen ?

Alvast bedankt