Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Goede keeper nodig die beter is dan Vermeer. Begin seizoen 4. Ik ben Derby. Ik heb ook die italiaan Foriollo net gratis gehad maar ik denk niet dat dat wat wordt. Iemand tips? Ook een echt goede mid mid is welkom, budget maakt niet echt uit. Ik ga Uefa cup spelen.

Probeer Oscar Ustari ;)

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
@ kaassie: Appiah is in het begin gatis te halen.

@ putdus: Probeer Asenjo te halen, al begrijp ik niet waarom Fiorillo niks wordt. Hij is een held.

105vfqv.jpg

Vindt hem niet echt goed geworden. Hij heeft ook amper gespeelde de laatste 3 seizoenen. Denken jullie wel dat hij nog top kan worden.

Geplaatst

Hij zal inderdaad nog wel groeien, maar als hij de afgelopen drie seizoenen niet veel heeft gespeeld, bereikt hij waarschijnlijk niet zijn PA.

Geplaatst

Als hij gewoon veel speelt en goede training krijgt wordt hij denk ik nog steeds wel een geweldige keeper.

Geplaatst

@abe

haha zoek ik ook naar. Miller is idd wel aardig goed.Maar misschien dat ik toch Fiorillo voor de leeuwen gooi.

Wie zouden jullie halen bale, drenthe, baines, marcell jansen of mattock? Begin seizoen 4, ik ben Derby.

Geplaatst
@abe

haha zoek ik ook naar. Miller is idd wel aardig goed.Maar misschien dat ik toch Fiorillo voor de leeuwen gooi.

Wie zouden jullie halen bale, drenthe, baines, marcell jansen of mattock? Begin seizoen 4, ik ben Derby.

Ik zou zowieso een Engelse halen, alleen omdat dat toffer is. Dan zou ik gewoon kiezen wie je het goedkoopst kunt krijgen. Volgens mij zijn Bale, Baines en Mattock allemaal helden.

Geplaatst
Ik zou zowieso een Engelse halen, alleen omdat dat toffer is. Dan zou ik gewoon kiezen wie je het goedkoopst kunt krijgen. Volgens mij zijn Bale, Baines en Mattock allemaal helden.

Ik heb ook liever engelse, mattock moet ongeveer 20 miljoen kosten, baines 17, bale weet ik nog niet maar dat is geen engelse he. Baines valt sowieso al af want dat vind ik te veel geld voor hem. Mattock weet ik niet zouden jullie dat doen? 37,5 miljoen wijzen ze nog af op bale.

Geplaatst

Hoe goed is Baines bij jou dan? Wil je eens een screentje posten van Mattock en Baines? En als ze 37.5m nog weigeren op Bale zou ik hem niet halen nee.:m:

Geplaatst

Andrea Mazzarani van Udinese

Ik zat even verkeerd te kijken, paar pagina's terug vroeg iemand naar rechtsback voor Napoli

Geplaatst
Positie: Keep'r

Nationaliteit: Nederland'r

Euro's: Minder dan 15 miljoen.

Seizoen: Begin 4'e.

veldhuiz'n, vermee'r, Kru'l o'f 'n goed'e reg'n:D

Geplaatst

zoek 2 CV's voor feyenoord seizoen 1 die hofland en bahia kunnen vervangen budget 12mil

Geplaatst

mensen ik ben op zoek naar een amr/aml

ik ben hoffenheim

2e seizoen

budget: 20

Geplaatst
mensen ik ben op zoek naar een amr/aml

ik ben hoffenheim

2e seizoen

budget: 20

Marquinhos. Beste AMR van het spel.