Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Weet iemand nog goede spelers voor Napoli eerste seizoen, heb 71 miljoen transfergeld. Hoef geen linksachter en geen spits, voor de rest is het allemaal niet veel waard. Veel spelers willen niet komen. Iemand nog tips?

Cohade, Gourcoff, Adu, Veloso(?), Sergio Mota.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Voor Napoli: Zambelli, Asenjo, Bellushi, Bolzoni???

Geplaatst

Asenjo zou ik sowieso halen, Bolzoni is ook wel een goede speler, maar ik denk dat je betere kunt krijgen. Belluschi zou ik halen als je krap zit in de vleugelspelers. Anders niet.

Geplaatst

Wellenberg van twente is naar mijn mening ook een goeie back voor psv! kun je transfervrij overnemen 2e seizoen, en een nederlander;)

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een linksmid/linksbuiten voor Laval (Division National, 3e niveau Frankrijk), budget is 250K. Iemand een advies :)?

Edit: Ik heb al een goede aanwinst voor de linksmidden positie gevonden, Emir Jasarevic van SC Feyenoord heb ik gratis kunnen aantrekken.

Geplaatst

Brondby anno 2008 is op zoek naar een nieuwe spits. De speler in kwestie moet snel en beweeglijk zijn en een goede pass is ook een pluspunt.

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties voor spelers voor Napoli, heb nu Buanotte( die argetijn AML AMC), Veloso, Aquino, Bolzani, Santon, Crscito ( komt volgend seizoen pas), Moutinho, Kan ook nog Di Maria halen voor 7,50 mil, denken jullie dat die ook AMR kan?

Geplaatst
Bedankt voor jullie reacties voor spelers voor Napoli, heb nu Buanotte( die argetijn AML AMC), Veloso, Aquino, Bolzani, Santon, Crscito ( komt volgend seizoen pas), Moutinho, Kan ook nog Di Maria halen voor 7,50 mil, denken jullie dat die ook AMR kan?

Hij is linksbenig.. Maar in theorie zou het kunnen als je hem niet te veel langs de lijn laat lopen maar naar binnen laat trekken. En omtrainen ofcourse.

Geplaatst

@Carero: check even ruscudella! heeft behoorlijk goede stats, heb hem met mijn leeds game gehaald en speelt wekelijks echt de sterren van de hemel.. en dat voor 190k

Geplaatst
Voor Napoli:

D'Alessandro

Torbinskiy

Whow die Torbinskiy is wel goed, maar heb net twee linksbuitenspelers aangetrokken

Edit: weet iemand goede centrale verdediger voor Napoli begin eerste seizoen? Budget ong 10 mil maar het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Is Thiago Silva goed genoeg? Bij mandekking heeft die maar 15.

Geplaatst
Een goede keeper voor De Graafschap budget 2,3 miljoen Vermeer wil tot nu toe nog niet verlengen :S

Mauricio Acosta, Alisson, Wevers (goedkope noodoplossing).

Ik ben zelf ook de Graafschap (2011 - 2012) en ik heb Vermeer en een hele goede regen in het doel staan.

Geplaatst

@Vinci: kijk eens bij wolfsburg, die tjech.. eeh simunek ofzo? pas 22 en nu al een behoorlijke verdediger! zeker wel een aanwinst voor hoffenheim en denk wel dat je hem voor 4 mil kunt krijgen. anders thiago silva, david van palmeiras

Geplaatst

Hij is zeker goed ja, zal hem proberen te halen, zo niet dan kijk ik nog even naar die anderen.;)

Ze vragen 7.5 voor simunek:S en die andere 2 zijn ook te duur:( maar ik kijk nu even naar Mendes da Silva.

Kan simunek toch halen voor 5.75 en mendes da silva ook, weet niet wie?:S