Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb met Marseille nu Niang verkocht (wordt afgerond op 2 januari, zit nu op 27 november) voor een kleine 20 miljoen.

Ik gebruikte hem als snelle spits, en nu wil ik dus ook een nieuwe snelle spits kopen. Gignac heb ik al maar ik wil er graag nog een bij. Nu kan ik de volgende krijgen:

Julien Quercia: 2 miljoen

Jimmy Briand: 6,5 miljoen

Bafetimbi Gomis: 14 miljoen

Quercia, is net als Niang snel (16) en kan goed dribbelen (16) en iets minder kopsterk dan Niang.

Briand, is sneller dan Niang maar qua afwerken, koppen en dribbelen minder dan Niang.

Gomis, even snel als Niang, kan beter afwerken en koppen, maar kost meer dan het dubbele van Gomis.

Voor wie zouden jullie gaan en waarom?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Quercia of Gomis, Quercia is wel beetje gelijk aan Briand en ook veel goedkoper, en Gomis is beter dan beide maarja Gomis kost dan ook heel veel.

Geplaatst
Ik heb met Marseille nu Niang verkocht (wordt afgerond op 2 januari, zit nu op 27 november) voor een kleine 20 miljoen.

Ik gebruikte hem als snelle spits, en nu wil ik dus ook een nieuwe snelle spits kopen. Gignac heb ik al maar ik wil er graag nog een bij. Nu kan ik de volgende krijgen:

Julien Quercia: 2 miljoen

Jimmy Briand: 6,5 miljoen

Bafetimbi Gomis: 14 miljoen

Quercia, is net als Niang snel (16) en kan goed dribbelen (16) en iets minder kopsterk dan Niang.

Briand, is sneller dan Niang maar qua afwerken, koppen en dribbelen minder dan Niang.

Gomis, even snel als Niang, kan beter afwerken en koppen, maar kost meer dan het dubbele van Gomis.

Voor wie zouden jullie gaan en waarom?

Ik zou sowieso Briand uitsluiten omdat hij niet veel beter is dan Quercia en het drievoudige kost. Dus dan gaat het tussen Gomis en Quercia. Ik zou voor Quercia + een sterke targetman gaan. Kost je waarschijnlijk minder dan 14 miljoen en je selectie is iets breder.

Kan iemand mij nog hiermee helpen, het einde van het seizoen nadert. Celozzi gaat maximaal € 6.000.000 kosten.

Aangezien Wielaert en Silva wat oud beginnen te worden wil ik een nieuwe speler op VR/VVR bij Ajax die jonger is dan 26 jaar, hij moet niet meer dan €10.000.000 kosten, tenzij het een echt uitzonderlijk geval is.

Voorlopig ben ik uitgekomen bij Celozzi

[spoiler=Celozzi]25qy686.png

Geplaatst

Sorin ( goedkoop) marvin angulo?

Julien Faubert?

EDIT: santacroce? mickael chretien? Vooral die laatste is wel aaridg.

Geplaatst
Ik zou sowieso Briand uitsluiten omdat hij niet veel beter is dan Quercia en het drievoudige kost. Dus dan gaat het tussen Gomis en Quercia. Ik zou voor Quercia + een sterke targetman gaan. Kost je waarschijnlijk minder dan 14 miljoen en je selectie is iets breder.

2 miljoen dus, want voor die sterke targetman heb ik al 2 spelers. En veel zal Quercia denk ik ook niet spelen want heb Gignac er al. Dus ik ga maar voor Quercia. Want 14 miljoen voor een reserve vind ik wat teveel van het goede.

IK ben valencia, wie zouden jullie eerste keeper maken:

Enyeama

Renan

Hildebrand?

Ik zou voor Enyeama gaan.

Geplaatst
Sorin ( goedkoop) marvin angulo?

Julien Faubert?

EDIT: santacroce? mickael chretien? Vooral die laatste is wel aaridg.

Faubert zit bij Man City, Santacroce is een CD, Chretien is inderdaad heel goed, maar is recent naar Villa gegaan voor 12,5 miljoen. Angulo wordt sterk afgeraden door mijn scouts (20/20).

Het wordt Celozzi, bedankt voor de feedback iedereen.

Geplaatst
Ik zoek voor Vitesse begin 2e seizoen:

Cv

Aml

Amr

Amc

Lvv

Spits

budget is 2.5mil

Geplaatst

Ik zoek voor Liverpool een AMC voor max €5 miljoen die direct het niveau aankan. Liverpool heeft maar een budget van €5,3 miljoen en ik wil nog niemand verkopen

Geplaatst

Voor CV, klompe en luqui of lequi gratis proberen. Lvv zo zuid-koreaan. Moet je daar ff bij de clubs kijken heb je aardig wat talentjes voor een grijpstuiver. Probeer ook wat te huren.

Geplaatst

Ik ben PSV in seizoen 1 en ben opzoek in de winterstop naar een goeie AMC/AML/AMR. Ik heb 6 miljoen te besteden, iemand wat namen? Hij hoeft niet per se in de basis, zal wel mooi zijn natuurlijk. Maar het is meer voor de breedte....

Geplaatst
Ik ben PSV in seizoen 1 en ben opzoek in de winterstop naar een goeie AMC/AML/AMR. Ik heb 6 miljoen te besteden, iemand wat namen? Hij hoeft niet per se in de basis, zal wel mooi zijn natuurlijk. Maar het is meer voor de breedte....

Ik heb eind seizoen bij Heerenveen Mirallas kunnen halen voor 6miljoen. is het bets als spits maar op amr kan hij ook overweg en na wat trainen ook op AMC. en voor 8miljoen had ik Dimitri Payet, is echt een geweldige speler.

Geplaatst

Ik weet niet precies hoe duur die is maar Marquinhos is een wonderkind uit Brazilie en kan op AML/AML/AMC en in de spits.

Geplaatst

jongens, hebben jullie misschien DEMICHELIS van bayern gezien hij is egt beest:D

koppen, mandekking, tackelen allemaal 20

bij mentaal zit alles rond de 17 of er boven...

Geplaatst
jongens, hebben jullie misschien DEMICHELIS van bayern gezien hij is egt beest:D

Hij is wel goed bij mij maar zo goed als jij zegt is die bij mij niet.

Geplaatst

Leuk voor VC, maar voor VMC, doe mij dan maar Mascherano als je toch geld genoeg hebt, jonger en nog een tikje beter

Geplaatst
Leuk voor VC, maar voor VMC, doe mij dan maar Mascherano als je toch geld genoeg hebt, jonger en nog een tikje beter

Daarom is zijn beste positie met FM ook VC. Hij hoort qua eigenschappen ook niet meer op de VMC vind ik.

Geplaatst

Ik zoek een spits voor Antwerp(Ondertussen 1e klasse), kan amper geld uitgeven dus liefst huren

Hij moet vooral veel doelpunten kunnen maken:p