Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mwa, niet echt nee.

EDIT: beetje je vraag aanpassen he :@.

Een goede back is het wel hoor

Geplaatst

wat hangt van je club af ? heeft niks met de club te maken of een back goed is of speelt .. als je dat bedoeld

Geplaatst

tuurlijk wel voor ado is het een hele goede maar meschien voor een grote top club wat mindere

Geplaatst

Ik heb een vraagje ; wat doen jullie met spelers die een tik hebben gekregen maar toch verder kunne spelen?

Laten Jullie ze toch staan, of halen jullie ze eruit?

Geplaatst

Ik haal ze eruit, neem geen risico's op dat gebied. Je kan zo'n speler, als jij hem door laat spelen, een paar week eruit krijgen. Liever 1 wedstrijd dan een paar wedstrijden.

Geplaatst

Belangrijke wedstrijd hou ik ze erin (trouwens alleen bij spelers die bepalend zijn.), anders wissel ik ze;)

Geplaatst

Ok, herformuleren. Kan Arbeloa goed mee met een club die ambities in Europa (CL) heeft? Laten we zeggen, een club als Fiorentina ofzo.

Geplaatst
Ok, herformuleren. Kan Arbeloa goed mee met een club die ambities in Europa (CL) heeft? Laten we zeggen, een club als Fiorentina ofzo.

Leuk voor backup denk ik wel. Vraag voor de zekerheid toch Villa maar even want hij weet hoe spelers bij andere mensen presteren.

Geplaatst
Ik heb een vraagje ; wat doen jullie met spelers die een tik hebben gekregen maar toch verder kunne spelen?

Als je ze de hele wedstrijd uit laat spelen heb je dikke kans dat ze geblesseerd raken in de wedstrijd zelf. Worden ze dat niet dan zijn ze na de wedstrijd bijna altijd wel gebleseerd. Je moet ze dus niet te lang door laten spelen. Fftjes kan wel maar niet lang.

Geplaatst

Oké bedankt. Ja ik dacht dat ik bij zon Tip las: Als je hem laat staan heb je kans dat hij zich weer hersteld :P Maar zal wel iets hebben gestaan van dat hij zich bleseerd ofzo!

Geplaatst

ik kijk naar de conditie van de spelers die een tik hebben gekregen, en of ze verbeteren. Als ze op 40 zitten meteen er uit natuurlijk

Geplaatst
Leuk voor backup denk ik wel. Vraag voor de zekerheid toch Villa maar even want hij weet hoe spelers bij andere mensen presteren.

Snapjeeee

Maar is wel een leuke speler als je, je backs niet te vaak laat op komen. Zal zo nu en dan falen door zn snelheid tegen snelle flankspelers.

:m:

Geplaatst

tuurlijk joh

ligt eraan, als zijn conditie dan heel erg is verminderd bv van 80 naar 40-50 ofzo, dan haal ik hem meteen eruit, maar als zijn conditie nog behoorlijk goed is bv rond de 70 ofzo laat ik hem soms nog erin (als hij goed bezig is, en goed in de wedstrijd zit) .. anders haal ik hem meestal eruit.

Geplaatst

ligt eraan, als zijn conditie dan heel erg is verminderd bv van 80 naar 40-50 ofzo, dan haal ik hem meteen eruit, maar als zijn conditie nog behoorlijk goed is bv rond de 70 ofzo laat ik hem soms nog erin (als hij goed bezig is, en goed in de wedstrijd zit) .. anders haal ik hem meestal eruit.

Ik keek eerst wel eens wat de assistent zei, dan zei hij dat die speler een tik heeft gehad maar wel door kan spelen. Na de wedstrijd kreeg ik een bericht dat die speler er 3 maand uit was.:cab: Vanaf toen haal ik gewoon altijd een speler eruit die een tik heeft gehad.

Geplaatst

Seizoen 2.

Vervangers voor Salcido, Brechet en ROdriguez.

Brechet en Rodriguez wisselde dus 2 CV aub.

budget 15-20mil ;) 't liefst nog jong.

heb Sakho ook al ;)

Geplaatst
Ik keek eerst wel eens wat de assistent zei, dan zei hij dat die speler een tik heeft gehad maar wel door kan spelen. Na de wedstrijd kreeg ik een bericht dat die speler er 3 maand uit was.:cab: Vanaf toen haal ik gewoon altijd een speler eruit die een tik heeft gehad.

mwah dat wil niet zeggen dat elke speler zolang uit is eh, je hebt gewoon eens toevallig pech gehad dan. maar begrijp wel dat je dat risico liever niet meer neemt.

Geplaatst

Vraagje voor milwall begin seizoen 3 goede AMC die naar de Coca cola championship wil komen.

Ik heb 3 mil max budget en als loon kan ik hoogsten 17,5 k per week geven

Geplaatst

ik zoek een talent volle keeper die naar santa cruz wil komen 3 div bra max 1mil

Geplaatst
Vraagje voor milwall begin seizoen 3 goede AMC die naar de Coca cola championship wil komen.

Ik heb 3 mil max budget en als loon kan ik hoogsten 17,5 k per week geven

Mischien kun je eens kijken bij de reserve teams in de premier leage!

Geplaatst
ik zoek een talent volle keeper die naar santa cruz wil komen 3 div bra max 1mil

Giorgi Makaridze. Dinamo Tblisi.

Ik heb hem zelf voor 1.6 gehaald, maar dat was omdat meer clubs zich ermee gingen bemoeien toen ik de eerste keer navraag deed. heeft een PA van -9 iig.

Vraagje, Ropotan is over gekomen. Die speelt nu samen met Janssen op CM.

Nu heb ik dus Tiote en Brama als reserve. Welke van de 2 kan ik het best verkopen? Tiote ziet er qua stats belovender uit, brama presteerd beter...