Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@Losmerengues: renella, palmiteri willen zowieso wel! Erick delgado kun je in de winterstop gratis aantrekken, topkeeper!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@ Mikel20 ; Renella zit niet in mijn game ,Palmetieri wil niet komen en Delgado is veel te duur. Toch bedankt voor de moeite(y)

Geplaatst

Wie weet er een goede keeper voor Herta BSC in het eerste seizoen? :huhu: Prijs heb ik liever niet hoger dan 6 miljoen. Weidenfeller wou ik al een contract gaan aanbieden in de winterstop, maar die komt dan pas aan het einde van het seizoen.

Geplaatst
Enyeama, Vermeer?

Bedankt voor de reactie, maar ik ben op zoek naar iets orginelers, dus Bailly ofzo hoor ik liever ook niet ;)

Geplaatst
oke ik ga mascio proberen!

Mascio speelt al 2 jaar bij Genoa en is nu 8 miljoen waard

nog iemand anders AMC

max 3 mil en 17,5k loonbudget

Begin seizoen 3 Coca cola championship millwall promotiekandidaat

Geplaatst

Poeh, je bent alweer wat seizoentjes verder, maar ik zou zeggen probeer Fernando Forestieri eens. Anders kijk even naar spelers als Lasse Schöne, Goran Lovre en andere Eredivisie spelers. Misschien zijn ze nog haalbaar.. succes (y).

Geplaatst
Wie weet er een goede keeper voor Herta BSC in het eerste seizoen? :huhu: Prijs heb ik liever niet hoger dan 6 miljoen. Weidenfeller wou ik al een contract gaan aanbieden in de winterstop, maar die komt dan pas aan het einde van het seizoen.

Renan van Botafogo.. Echt een toptalentje, was bij mijn Hoffenheim ook uitgegroeit tot Wonderkind. ;)

Geplaatst

Het contract van Taylor liep af en hij wilde niet verlengen, heb hem dus verkocht voor 3 mil in de winter. Ben nu opzoek naar een nieuwe linkshalf met een budget van rond de 2,5 miljoen euro. Iemand ideeën??

Ben zelf Wigan Athletic

Geplaatst
Weet iemand misschien een goede spits voor Roma ik heb maximaal 24 miljoen te besteden?

Ik zat te denken aan Gabriel Milito?

Zjin wel betere voor dat geld. Lewandowski, Keirrison, Marquinhos, Aquafresca,

Geplaatst

Keirrison heb ik al voor 2.8miljoen die kerel scooooort alles :D

Ja, maar ik vind al die standaard aankopen niet zo leuk verpest het spel een beetje.

Vind dat Lewandowski nooit bij AS Roma zal gaan spelen en daar dan dus ook niet hoort.

Geplaatst

Ja, maar ik vind al die standaard aankopen niet zo leuk verpest het spel een beetje.

Vind dat Lewandowski nooit bij AS Roma zal gaan spelen en daar dan dus ook niet hoort.

Hij kon niet voor niets afgelopen zomer naar Lazio Roma en andere clubs, let op je woorden.

Iemand nog tips voor mij, kijk iets boven je

Geplaatst

Razvan Ochirosii van Steaua zou je eens kunnen bekijken. Best een groot talent en geeft een poeplading assists elk seizoen.

Geplaatst

Dus jij wil beweren dat keirrison geen standaard aankoop is?:checkit:

Geplaatst

rusculleda! een goedkope, goeie argentijn aan de linkerkant. en vergeet datolo van boca niet, ook goed voor lage prijs

Geplaatst
Poeh, je bent alweer wat seizoentjes verder, maar ik zou zeggen probeer Fernando Forestieri eens. Anders kijk even naar spelers als Lasse Schöne, Goran Lovre en andere Eredivisie spelers. Misschien zijn ze nog haalbaar.. succes (y).

oke ty ik ga ze ff bekijken

Geplaatst

ik ben opzoek naar een goede, sterke linksback voor PSV

seizoen 2011/2012

ik ben een fan van Bale maar Everton (waar hij sinds 2009 speelt) wil hem niet laten gaan.

ik heb misschien op het oog;

Sakho (PSG) (maar hij is eerder CV, dan een LV)

insua (Liverpool) (LV)

Bale (LV)

Jose Enrique (LV)

zelf beschik ik over, (LV)

Zonneveld,

Eduardo,

Vidal (die nu CV is, en daar ook blijft)

jullie nog andere suggesties of raden jullie een van de spelers aan?