Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Fockje.. Begin 3e seizoen, 25 augustus. Roma biedt op Carlos Vela 25 miljoen direct, 20 over 24 maanden en 50% bij doorverkoop.. Zal ik hem laten gaan? Hij past niet echt in mijn systeem (4-4-2), want ik heb betere regens die eraan zitten te komen in de spits, en een echte linksbuiten is hij niet. Maar toch wel handig om te gebruiken als backup voor alles, en hij wil nog wel eens AML, AMC of S spelen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mwah, wel een smak geld, maar zo'n talent zou ik gewoon houden. No go dus. Als je een speler moet gaan halen die qua potentie vergelijkbaar is met Vela moet je zelf ook zo'n smak neertellen, of je moet zo'n standaard spelertje halen :m:

Geplaatst
Fockje.. Begin 3e seizoen, 25 augustus. Roma biedt op Carlos Vela 25 miljoen direct, 20 over 24 maanden en 50% bij doorverkoop.. Zal ik hem laten gaan? Hij past niet echt in mijn systeem (4-4-2), want ik heb betere regens die eraan zitten te komen in de spits, en een echte linksbuiten is hij niet. Maar toch wel handig om te gebruiken als backup voor alles, en hij wil nog wel eens AML, AMC of S spelen.

Ik had hem verkocht. 45.000.000 en 50% doorverkoop voor een speler die niet echt in je systeem past en je hebt betere regens die eraan zitten te komen. Lijkt me een duidelijke GO toch?

Geplaatst

Vela is een held;) Geld heb je daar niet nodig, dus ik hadhem zowiezo nooit laten gaan.

Geplaatst
  • Auteur

Geld is niet per se nodig nee, maar als je zo denkt kan je net zo goed helemaal geen spelers verkopen en zo door alle inkomende transfers alleen maar verlies leiden. Door de spelers te verkopen kan je ook nog sparen voor later evt een nieuw stadion ofzo.

Geplaatst

Matias Fernandez voor 17 miljoe naar Ajax halen.Heb ook al Witsel en als reserve Jimmy Touma.Maar Witsel kan ik ook nog op een andere plek op het middenveld zetten

Geplaatst
Matias Fernandez voor 17 miljoe naar Ajax halen.Heb ook al Witsel en als reserve Jimmy Touma.Maar Witsel kan ik ook nog op een andere plek op het middenveld zetten

Matias Fernandez is super goed, vooral op nummer 10. GO dus.

Geplaatst

Dorin Goian, 7.5 miljoen naar Hull/Napoli of kan ik er meer voor vangen? Ik ben FCT.

Geplaatst

Real Madrid wil zowat al mijn spelers (Manchester United)

Heb al biedingen van respectievelijk 20 en 25 miljoen afgeslagen voor Vidic en Ferdinand.

Nu in de winterstop wordt er 41 miljoen geboden op Tevez.

Mijn basis spitsen zijn Rooney en Berbatov maar Rooney is nu 2 maanden geblesseerd en heb verder geen stand in gekocht.

Go or no go?

Geplaatst
Real Madrid wil zowat al mijn spelers (Manchester United)

Heb al biedingen van respectievelijk 20 en 25 miljoen afgeslagen voor Vidic en Ferdinand.

Nu in de winterstop wordt er 41 miljoen geboden op Tevez.

Mijn basis spitsen zijn Rooney en Berbatov maar Rooney is nu 2 maanden geblesseerd en heb verder geen stand in gekocht.

Go or no go?

Go voor dat geld kun je 2 andere goede spitsen kopen. Of je moet al geld zat hebben en dat tevez het goed doet.

Geplaatst
Go voor dat geld kun je 2 andere goede spitsen kopen. Of je moet al geld zat hebben en dat tevez het goed doet.

Tevez doet het vrij goed;

28l8fvq.jpg

Manchester United heeft wel een schuld van €850 miljoen. Ik moet elke maand €7 miljoen aflossen. Dus het geld is opzich wel welkom.

Voor dat geld kan ik misschien wel een opvolger halen, maar wie dan?

Ik heb al op Aguero geboden maar daar vragen ze echt een abnormaal bedrag voor en Lyon wil €97 miljoen voor Benzema hebben!

Ik dacht zelf aan Santa Cruz of Quagliarella.

Geplaatst

Hem halen voor nac begin 2e seizoen?

mt1ld3.jpg

Geplaatst

Ik verkoop amoah en krijg nog collins john en zon arabier die beide goed zijn voor de basis maar toch niet echte toppers zal ik hem halen dan of toch maar geld betalen voor een topper

Geplaatst

aissati 10miljoen ook go?., hij heeft eerste seizoen niet of nauwelijks gespeeld door blessures :(