Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Mij ook niet. Zoals alle spitsen van Manchester in real life. Tevez, Rooney, Berbatov, grote namen slechte voetballers.

Ken jij wel iets van voetbal?:cab:

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha, kan ik me ook niet echt in vinden, ik vind Tevez en Rooney toch wereldtop, Berbatov komt hier ook zeker in de buurt, een echte afmaker.

Geplaatst

kijk dit vind ik nou zo´n dikke onzin eh, als een spits één of twee wedstrijden niet scoort is het meteen een slechte voetballer :S, hou nou toch op man.

Geplaatst
kijk dit vind ik nou zo´n dikke onzin eh, als een spits één of twee wedstrijden niet scoort is het meteen een slechte voetballer :S, hou nou toch op man

Als het 1 of 2 wedstrijden zijn wel ja. Ik weet niet maar ze scoren echt geen ene reet voor een spits:

Rooney:

2004/05 wedstrijden 30, goals 11

2005/06 wedstrijden 36, goals 16

2006/07 wedstrijden 35, goals 14

2007/08 wedstrijden 27, goals 12

2008/09 wedstrijden 14, goals 4

Tevez:

2006/07 wedstrijden 26, goals 7

2007/08 wedstrijden 34, goals 14

2008/09 wedstrijden 11, goals 1

Geplaatst
Ken jij wel iets van voetbal?:cab:

Wat hij zegt klopt.

Echte pure spitsen zijn zeer slechte voetballers. Maar dan alleen als je het letterlijk neemt. Neem een type Inzaghi. Een echte spits. Die gozer kan werkelijk niks(passing is niks, techniek is niks, matig schot en kopkracht). Het enigste wat hij wel kan is op het juiste moment op de juiste plaats staan. En dan scoort hij altijd met een lullig intikkertje(lees lelijk doelpunt). Dmv net zn voet uit steken of afvallende ballen binnen tikken.

Dus feitelijk een echte spits kan niet voetballen, alleen ze voegen een heel andere waarde toe aan een team. Wat ook zeer belangrijk is. Het daadwerkelijk score van lelijke doelpunten op de meest belangrijkste momenten. Onmisbaar, maar verder geef ze niet de bal om een actie te maken. Gaat gegarendeerd fout.

Geplaatst

On topic maar weer.

Neig zelf naar een Go aangezien hij graag weg wil. Iemand tips voor vervangers? 3e seizoen btw.

2ry5wtw.jpg

Geplaatst

Ken heel de speler niet. Maar ik zou neigen na een no-go. Wacht nog even een tijdje. Als je assistent echt gelijk heeft dan leverd hij je volgend seizoen wellicht de helft meer op.

Of probeer het bod te verhogen.

tips voor vervanger eventueel. Maak een zoekfilter met zijn naam. Neem aan dat hij in je taktiek past, dus is het wel handig dat je een soort gelijke speler terug vind qua eigenschappen.

Geplaatst

Ik wilde hem ook kopen met Derby, maar had geen geld genoeg meer. Volgens mij scout wordt die 5 of 6 sterren in de premier leque, dus je moet minstens het dubbele vangen

Geplaatst

Dan is het idd verstandig voor een verhoogd bod.

Of hem een verbeterd salaris en rol te geven in het team en af te wachten.

Dat verhoogd ook weer zn waarde. Een langdurig contract.

Geplaatst
  • Auteur

Marseille seizoen 3.

Sakho wil niet verlengen en zn contract loopt dus over een jaar af.

Ik kan hem nu óf voor rond de 30 miljoen + 50% verkopen en er dan op gokken dat ie volgend jaar weer terug wil komen voor niet teveel geld.

Óf nu voor 3,1 miljoen + 50% en terugkoopclausule van 3,5 miljoen verkopen en dus binnen een (half ) jaar terugkopen voor 1,75 miljoen.

Óf houden en hopen dat ie bij tekent, waar ik nog niet op reken.

Wat zou ik doen?

Geplaatst
Marseille seizoen 3.

Sakho wil niet verlengen en zn contract loopt dus over een jaar af.

Ik kan hem nu óf voor rond de 30 miljoen + 50% verkopen en er dan op gokken dat ie volgend jaar weer terug wil komen voor niet teveel geld.

Óf nu voor 3,1 miljoen + 50% en terugkoopclausule van 3,5 miljoen verkopen en dus binnen een (half ) jaar terugkopen voor 1,75 miljoen.

Óf houden en hopen dat ie bij tekent, waar ik nog niet op reken.

Wat zou ik doen?

Ik zou voor optie 1 gaan verkopen voor veel geld met een hoge doorverkoop clausule en als dat terugkopen ben ik niet zo zeker van hoor dat hij dat ook wel wil?

Geplaatst

Vind ik toch een net bedrag voor hem, veel meer kan je denk ik niet krijgen;)

Geplaatst

misschien wel een rare vraag maar toch, Pirlo voor 35 miljoen verkopen, ik neig zelf naar een GO natuurlijk omdat hij toch al bijna 30 is en hijzelf best wel graag een nieuwe uitdaging wil, en het geld kan ik wel goed gebruiken in men eerste seizoen met Milan..

maar ik vraag het toch maar ff :)

Edit: kheb hem al verkocht :)

Geplaatst
misschien wel een rare vraag maar toch, Pirlo voor 35 miljoen verkopen, ik neig zelf naar een GO natuurlijk omdat hij toch al bijna 30 is en hijzelf best wel graag een nieuwe uitdaging wil, en het geld kan ik wel goed gebruiken in men eerste seizoen met Milan..

maar ik vraag het toch maar ff :)

Edit: kheb hem al verkocht :)

Wie is / wordt zijn vervanger?

Edit: Veloso :naughty:?

Geplaatst

Vermaelen voor 18.75 miljoen verkopen aan AC Milan?

Go or no go?

Graag snel reageren? :checkit:

Geplaatst
Vermaelen voor 18.75 miljoen verkopen aan AC Milan?

Go or no go?

Graag snel reageren? :checkit:

Moeilijk...ik neig naar een GO, maar het is een goede speler en wie heb je als vervanging? Welk seizoen zit je? Misschien dat Rivas (Inter) iets is, kost 1.000.000 ofzo.

Geplaatst

Ik heb nog geen vervangingen, maar wel wat jeugd die het verlies kan opvangen tijdelijk.

Ik zit in seizoen 1, in de winterstop :thumb:.

Naja, Criscito komt aan het eind van het seizoen.