Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Criscito kan ook goed in het centrum spelen, dus ik zeg GO voor Vermaelen. Ik ben het eens met Bigboz, misschien kun je Fazio met de tijd halen (of Sakho)

Geplaatst

Criscito komt pas aan het eind van het seizoen. Daarbij heb ik wel de mogelijkheid om Zapata te halen, maar ik heb ook al Simunek gekocht voor de VCR positie. En als ik Criscito heb dan staat hij zo ie zo op de VCL plek.

Geplaatst

Ik zou hem nog even bij Ajax laten en aan het einde pas weer verkopen dan krijg je er veel meer voor en dan weet je zeker dat je verdediging goed staat.

Geplaatst
Criscito komt pas aan het eind van het seizoen. Daarbij heb ik wel de mogelijkheid om Zapata te halen, maar ik heb ook al Simunek gekocht voor de VCR positie. En als ik Criscito heb dan staat hij zo ie zo op de VCL plek.

Zapata zou ik sowieso halen als je daar de kans voor hebt. Een van de beste verdedigers in FM. Lekkere verdediging dan trouwens. Hoe ziet de rest van je team eruit?

Geplaatst
Zapata zou ik sowieso halen als je daar de kans voor hebt. Een van de beste verdedigers in FM. Lekkere verdediging dan trouwens. Hoe ziet de rest van je team eruit?

ik zal na de winterstop mijn team plaatsen. Maar dan zit Criscito er nog niet bij. Die komt na 't seizoen.

Geplaatst
Ik heb nog geen vervangingen, maar wel wat jeugd die het verlies kan opvangen tijdelijk.

Ik zit in seizoen 1, in de winterstop :thumb:.

Naja, Criscito komt aan het eind van het seizoen.

Kijk of je kan onderhandelen dat hij aan het eind van het seizoen pas weg gaat.
Geplaatst

Seizoen 1 met Man City,

Ik heb Dunne en Barca heeft 11 miljoen geboden?

GO of NO GO??

Geplaatst

Zeker no go. Prima speler voor City, en geld heb je neit nodig;)

Geplaatst
Wie is / wordt zijn vervanger?

Edit: Veloso :naughty:?

Diego :p .. dacht eerst aan Aquilani maar hij was toch wel wat te duur,, kheb Diego voor 30 mil gehaad, dus nog winst gemaakt ook :D

Geplaatst

Seizoen? Ik vind het zeker een goede speler, maar denk dat ie voor Liverpool, en de ultieme top toch wat tekort komt (ookal ontwikkeld hij zich volledig), maar dat kan natuurlijk per game verschillen. Ik zeg no go..

Geplaatst

Mata naar Inter van Barca voor 3 miljoen na 2,5 seizoen:cab: Ik ben Inter voor de duidelijkheid en heb hem niet nodig.

Geplaatst
Mata naar Inter van Barca voor 3 miljoen na 2,5 seizoen:cab: Ik ben Inter voor de duidelijkheid en heb hem niet nodig.

Jij bent dus Inter en kan hem kopen voor 3 miljoen? GO, verhuur hem anders als je hem niet nodig hebt. Dan kan je er mooi op verdienen.

Geplaatst

Ik denk dat ik ook wel gewoon koop. 3 miljoen is niks voor Inter en ik verhuur en verkoop hem gewoon door als die niet presteert.

Geplaatst

Ik kan Ochoa transfervrij aantrekken, maar hij vraagt megaveel salaris (98.000pw) en het wordt mij tweede doelman.

GO/NO GO?

En voor 4 miljoen kan ik een 32jarige Kuyt kopen, die als backup voor de spits gaat fungeren

GO/NO GO?

Geplaatst

Moet ik Pichu atienza halen met PSG al reserve voor 350k

Zou iemand een future screenshot ander willen plaatsen?