Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Moet ik Pichu atienza halen met PSG al reserve voor 350k

Zou iemand een future screenshot ander willen plaatsen?

Absoluut halen.
  • Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik kan Ochoa transfervrij aantrekken, maar hij vraagt megaveel salaris (98.000pw) en het wordt mij tweede doelman.

GO/NO GO?

En voor 4 miljoen kan ik een 32jarige Kuyt kopen, die als backup voor de spits gaat fungeren

GO/NO GO?

Ochoa GO, hij vraagt veel salaris maar je kan hem waarschijnlijk een seizoen later voor veel geld verkopen.

Kuyt NO Go

Geplaatst

Kuyt zou ik juist wel doen, en Ochoa niet. Kuyt vind ik echt een held, en als backup vind ik hem nog wel een leuke spits die je misschien daarna aan je staff kunt toevoegen. 98000 pw voor een backup keeper vind ik echt teveel, ervan uitgaande dat hij niet veel zal spelen.

Geplaatst

Ach, tja.. als je Kuyt haalt, ben je wss een redelijke grote club, en kan je denk ik die 4 miljoen wel missen, maar dat is maar net hoe het zit met de financiën.

Geplaatst
  • Auteur

Hij is Heerenveen geloof ik.

Maar met Ochoa ben je zeg maar zo'n 5 miljoen kwijt aan het salaris 1 jaar. En met Kuijt 4 miljoen + salaris wat rond de 2 miljoen zal liggen en dus al meer. En Ochoa kan je wel makkelijker doorverkopen.

Nee, ik ben niet zo'n fan van Kuijt :p

Geplaatst
Monzon

Oke, ik ga dus voor Drenthe, want zo blijft er wat meer geld over voor een VC, want de VC's die ik op het oog heb zijn vrij prijzig :cab:

Geplaatst
Oke, ik ga dus voor Drenthe, want zo blijft er wat meer geld over voor een VC, want de VC's die ik op het oog heb zijn vrij prijzig :cab:

kijk ook naar Insua(y)

Geplaatst

Beter 1 goede aankoop dan twee halve:checkit:

Geplaatst
Beter 1 goede aankoop dan twee halve:checkit:

Anderhalve, 1 VC en, zoals jij het noemt, een halve VL

Geplaatst

Barca heeft zonet al Anderson voor 25 miljoen bij me weg gekocht, en nu hebben ze ook 21.5 miljoen op Darren Fletcher geboden, nu twijfel ik of ik hem weg zal doen want hij is wel een kind van de club.

Ik heb deze zomer mijn eigen versterkt met Miguel Veloso voor de centrale middenveld positie (zomer 2009).

Geplaatst

Ik zeg GO, ondanks dat hij jongen van de club is vind ik het toch maar een middelmatige voetballer. Kun je een veel betere voor terug halen, als je dat nodig vind.

Geplaatst
GO! Veloso > Fletcher

Weet ik wel maar toch ik gebruik toch altijd 2 back ups voor mijn 2 centrale middenveld posities. Op dit moment hebben Veloso en Carrick basisplaatsen en zijn Hargreaves/Fletcher/Possebon mijn back ups. Fletcher heeft vorig seizoen in 18 wedstrijden 4 keer gescoord ook wel netjes naar mijn mening.

Ik zeg GO, ondanks dat hij jongen van de club is vind ik het toch maar een middelmatige voetballer. Kun je een veel betere voor terug halen, als je dat nodig vind.

Hij heeft ook niet zo'n super statistieken maar toch ik hou wel van jongens die nog van hun club houden en vroeger is hij toch wel als opvolger van Beckham neergezet..helaas nooit kunnen waarmaken maar wie zouden jullie als opvolger van hem halen dan ? (die tevreden is met een rol als meestal reserve, want Darren klaagt nooit)

Geplaatst

Je kunt Moutinho halen, kun je dan in de basis zetten ipv Carrick. Hij kan vast wel goed samenspelen met Veloso.

Anders misschien Javi Martinez,

Geplaatst

Ja als ik nu ook nog Moutinho haal heb ik Nani op links, Veloso en Moutinho centraal en Ronaldo hangend op rechts.

Lijkt me een beetje TE Portugees niet?:P

Maar ik heb hem toch maar gehouden, aangezien mijn winst dit seizoen in september al op 120 miljoen staat.

Geplaatst

TE Portugees? Ik denk dat dat juist goed zou gaan, allemaal dezelfde taal, gewend van bij de nationale ploeg.

Haal anders quaresma en adrien als back-ups:clap:

Geplaatst

ben net nieuwe game begonnen met Fiorentina, ik zit niet goed in de financien dus daarom probeerde ik paar spelers te verkopen .. 1ste die juist wegging is Kuzmanovic.. die ik voor 22 miljoen contant en 35 procent doorverkoop bonus heb verkocht. Is toch een goeie deal eh neem ik aan? khad daarvoor Palombo gedeeltelijk gekocht voor 3.5 miljoen voor 1 jaar dusja, Kuzmanovic kon ik missen :)

Geplaatst

Persoonlijk zou ik Kuzmanovic niet verkopen..

Maar ben je nu alleen gedeeld eigenaar van Palombo of speelt die nu ook voor jou?