Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hij speelt nu ook zeker 1 seizoen bij mij, en op het einde van het seizoen moet ik een hoger bod uitbrengen dan Sampdoria op hem. ook al lukt dat niet, vind ik het toch niet zo´n ramp, voor die 3,5 miljoen wat ik voor hem heb betaald, zou natuurlijk wel fijn zijn mocht ik dan hoger geboden hebben dan Sampdoria, maar als het niet zo is, zoek ik gewoon iemand anders

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben Groningen begin seizoen 2 zal ik Marcus Berg voor 8mil naar hull laten vertrekken?

Geplaatst

Ja zeker een go!

Ik vindt Berg maar een matige spits in FM

Er zijn voor die 8 miljoen zeker betere vervangers te halen...

Geplaatst

Real doet begin eerste seizoen een bod van 9 miljoen gelijk en 34,5 miljoen over 24 maanden op toure, ik ben dus arsenal, over het bod kan niet worden onderhandeld. Go or No Go?

Geplaatst
Real doet begin eerste seizoen een bod van 9 miljoen gelijk en 34,5 miljoen over 24 maanden op toure, ik ben dus arsenal, over het bod kan niet worden onderhandeld. Go or No Go?

Ik heb het afgewezen. Hij is gigantisch goed en is pas 27, over 2 jaar kan ik hem ook nog verkopen voor zo bedrag.

Geplaatst

idd, gewoon houdden is het verstandigste, en als je hem toch naderant nog wil verkopen, probeer veel contant geld te krijgen voor hem, dat je ook meteen iemand anders kan halen.

Geplaatst

Ik ben groningen begin seizoen 2

Zal ik daniel carvalho AMC hgalen voor 1.3mil heb wel al op die plek pischulini

Zal ik kezman S voor 1.2 mil halen heb wel al smolov lewandowski kleber

Zal ik Kazim-richards AMR voor 2.6mil halen heb hem wel nodig op die positie

ZAl ik Weligton CV van malaga halen voor 2.9mil

Zal ik Kardec S halen voor 6.75mil heb hem niet echt nodig maar is wel beter dan mn huidige spitsen

Zal ik nery castillo AML halen voor 2.5mil heb hem oook beetje nodig

Zal ik albin AMLvan getafe halin voor 1.5 mil halen heeft echt goede stats

ZAl ik nesmanchy VVL halen voor 1.2 mil heb daar alleen stenman

ZAl ik bueno S halen voor 275k

Je moet er wel rekening mee houden dat mn budget maar 5mil is en ik graag rijker wil worden

Geplaatst

gewoon niemand kopen:) klaar. allemaal onnodig, en met maar 5 miljoen budget kun je niet veel

Geplaatst

Begin seizoen 2, ik ben Ajax en heb €14 milj.

Huntelaar scoort niet, Lewandowski scoort niet, Daniel Aquino hetzelfde verhaal. Lewandowski en Aquino zijn nog jong en dus niet afgeschreven.

Keirisson is dus de enige scorende spits:

Saviola voor 4 milj. op transferlijst en wil komen.. GO of NOGO??

Geplaatst
Begin seizoen 2, ik ben Ajax en heb €14 milj.

Huntelaar scoort niet, Lewandowski scoort niet, Daniel Aquino hetzelfde verhaal. Lewandowski en Aquino zijn nog jong en dus niet afgeschreven.

Keirisson is dus de enige scorende spits:

Saviola voor 4 milj. op transferlijst en wil komen.. GO of NOGO??

GO

Wel raar dat Huntelaar en Lewandowski niet scoren. Aquino is idd nog jong en is denk niet echt een goaltjesgetter.

Geplaatst

Helemaal mee eens!!

Ben al eens met Ajax begonnen (toen ik het spel 1 dag had)en daar scoorde Huntelaar aan de lopende band en was ik hem halverwege het seizoen kwijt voor 35 milj.. Nu wil niemand hem hebben.. Had seizoen 1 wel 14 assists.. Lewandowski krijgt op z´n gemak de tijd om te groeien, maar die tijd heeft Huntelaar (normaal gesproken)niet meer nodig.. Bij een bod boven de € 25 milj mag hij dus zeker vertrekken.

Geplaatst
Helemaal mee eens!!

Ben al eens met Ajax begonnen (toen ik het spel 1 dag had)en daar scoorde Huntelaar aan de lopende band en was ik hem halverwege het seizoen kwijt voor 35 milj.. Nu wil niemand hem hebben.. Had seizoen 1 wel 14 assists.. Lewandowski krijgt op z´n gemak de tijd om te groeien, maar die tijd heeft Huntelaar (normaal gesproken)niet meer nodig.. Bij een bod boven de € 25 milj mag hij dus zeker vertrekken.

Misschien moet je de tactiek wat veranderen of de toevoer naar hem toe.

Geplaatst

Lijkt me niet.. Centrale middenvelders geven steekballen en vleugelspelers voorzetten vanaf achterlijn. Met Mata, Gabri, Willians Santana en Bakiricioglu(ofzoiets) lijkt me dat een prima middenveld. 1e seizoen ook kampioen, halve finale UEFA, bekerwinst én de JC schaal..

Geplaatst
Lijkt me niet.. Centrale middenvelders geven steekballen en vleugelspelers voorzetten vanaf achterlijn. Met Mata, Gabri, Willians Santana en Bakiricioglu(ofzoiets) lijkt me dat een prima middenveld. 1e seizoen ook kampioen, halve finale UEFA, bekerwinst én de JC schaal..

Hmm ja beetje vaag is het wel. Maar in ieder geval een Go voor Saviola:huhu:

Geplaatst
Weet ik wel maar toch ik gebruik toch altijd 2 back ups voor mijn 2 centrale middenveld posities. Op dit moment hebben Veloso en Carrick basisplaatsen en zijn Hargreaves/Fletcher/Possebon mijn back ups. Fletcher heeft vorig seizoen in 18 wedstrijden 4 keer gescoord ook wel netjes naar mijn mening.

Hij heeft ook niet zo'n super statistieken maar toch ik hou wel van jongens die nog van hun club houden en vroeger is hij toch wel als opvolger van Beckham neergezet..helaas nooit kunnen waarmaken maar wie zouden jullie als opvolger van hem halen dan ? (die tevreden is met een rol als meestal reserve, want Darren klaagt nooit)

Als je de opvolger van Beckham wilt, haal dan Bentley:checkit: