Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Vdv en Mata allebei kopen als je het geld hebt. Je kan laat ze gewoon beetje om en om spelen. Je kan er klauwen vol met geld aan verdienen.
Dan verschillen we toch van mening, want een team heeft in een zekere zin stabiliteit nodig om goed te ontwikkelen. Als je steeds switcht op een belangrijke positie, komt dat het spel waarschijnlijk niet ten goede. En ze gaan snel mekkeren als ze er een tijdje buiten staan.
  • Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga toch voor Mata. Hij is goedkoper, jonger, kan meer groeien volgens mijn scout en zie het zelf meer in hem zitten dan in vdv.

matavsvdv.png

Maar er zijn nog veel andere clubs geinterresseerd in Mata, dus maar hopen dat ie komt en anders toch maar vdv.

Geplaatst

Okej die ene van Huntelaar was toch NO GO, MAAR! Nu krijg ik het volgende voor hem, van Chelsea:

5.000.000 meteen

20.000.000 gespreid over 24 maanden

7.500.000 na 20 wedstrijden

12.500.000 na 20 doelpunten

50% van verkoop (niet van profit)

vriendschappelijke wedstrijd

dus... ?

Geplaatst

Jonathan de Guzman na Ajax halen voor 23Mil.?

Zou mooi zijn, aissatti, affelay, suaréz, en dan de Guzman erbij

En dan Kennedy B. verkopen?

Geplaatst

Tja als ik zou moeten kiezen tussen Kennedy en de Guzman had ik de Guzman gehaald. Waarschijnlijk heb je toch geld zat dus ik zeg een GO.

Geplaatst

Als FM speler: Go, leuke speler

Als Feyenoord-fan: No Go, helemaal niet realistisch omdat hij toch nooit voor Ajax gaat spelen

Geplaatst
Als FM speler: Go, leuke speler

Als Feyenoord-fan: No Go, helemaal niet realistisch omdat hij toch nooit voor Ajax gaat spelen

Mwah weet ik niet. Het zijn toch een paar flinke stappen vooruit.

Geplaatst
Mwah weet ik niet. Het zijn toch een paar flinke stappen vooruit.

zeker de leukste thuis:cry::p

Geplaatst

Ik wil Veloso als back up voor Mascherano halen bij Liverpool en Chielini als back up voor Agger. Graag jullie reacties en ervaringen. Thanx

Geplaatst

Veloso sowieso halen is qua stats denk de beste van het spel. Ik denk dat Agger een back van Chielini wordt.

Geplaatst

Adrian Mutu van Chelsea kopen voor 21 miljoen (hij is 30), hij wil zelf ook graag komen.. ik heb als aanvallers Totti en Cavani, en ik speel met maar 1 spits.. Meestal Totti, en als Totti niet speelt zet ik Totti als AMC, dus wat zou ik doen? kan hem eventueel ook als AML gebruiken, daar ik heb nu Menez staan(die het wel heel goed doet).

Geplaatst
Adrian Mutu van Chelsea kopen voor 21 miljoen (hij is 30), hij wil zelf ook graag komen.. ik heb als aanvallers Totti en Cavani, en ik speel met maar 1 spits.. Meestal Totti, en als Totti niet speelt zet ik Totti als AMC, dus wat zou ik doen? kan hem eventueel ook als AML gebruiken, daar ik heb nu Menez staan(die het wel heel goed doet).

Jij bent ac Milan? Ik zou het denk ik niet doen.

Geplaatst

Ik zou het niet doen. Hij is al 30 jaar en voor de posities waar je hem voor haalt heb je al goede spelers (Totti en Menez). Dan zou je dus 21 miljoen uitgeven voor een oude bankzitter. Ik zeg NO GO.

Geplaatst
Jij bent ac Milan? Ik zou het denk ik niet doen.

ik ben Roma ;sm; maar oke ik doe het wel niet

Edit: kheb Cavani 1 seizoen geleden gekocht en hij speelde best wel goed .. nu heeft Manchester 41.5 geboden voor hem, wat ik ook eigenlijk vroeg voor hem :) want eerst hadden ze rond de 24 miljoen geboden ofzo .. dusja verkopen voor 41.5 miljoen of behouden..(ps. dan moet ik opzoek gaan naar een nieuwe spits)

Geplaatst

Ismael Aissati verkopen voor €500.000 + €9.500.000 over 24 maanden + 30% bij doorverkoop.

Aissati draaide vorig seizoen een goed seizoen bij mij, 24 wedstrijden, 4 doelpunten, 6 assists, 5x MOTM en een gemiddelde rating van 7.26

Ik heb als vleugelaanvallers ook nog deze spelers.

Moussa Dembélé

Luis Suárez

Miralem Sulejmani

David Odonkor

Go or No Go

@Milanfan: Go, en dan zou ik proberen Pazzini of Rossi te kopen

Edit:

A.C Milan biedt €20.000.000 over 12 maanden + 40% bij doorverkoop

Geplaatst

Bod van Milan wel doen, zo heb ik 'm ook verkocht.

Nu de mijne:

Van der Vaart voor 6 mln naar Ajax?

Juan Manuel Torres voor 325k naar Ajax?

Ik speel 4-4-2 op lijn, voor de ene mc heb ik op het moment Enoh en de ander Pedró Leon.

Go or No Go?

Geplaatst

ben Manchester United, bod voor Rio Ferdinand van real madrid

20 miljoen gelijk, 24 miljoen gespreid betalen

doen of niet?

weet iemand evt dan een vervanger?

mijn cv die ik nu heb zijn:ferdinand Vidic, evans, fazio en wes brown

Geplaatst
Bod van Milan wel doen, zo heb ik 'm ook verkocht.

Nu de mijne:

Ik speel 4-4-2 op lijn, voor de ene mc heb ik op het moment Enoh en de ander Pedró Leon.

Go or No Go?

Go en Go

Geplaatst

@ Kjeld Go

@ Jomar Natuurlijk een dikke Go

@ Mufc Heb je het geld hard nodig? Hoe oud is Ferdinand? ( zit er nu niet achter), Criscito van Juventus is heel goed en ook een argentijnse centrale verdediger van Sevilla en natuurlijk Sakho. Als je Ferdinand niet verkoopt zou ik Brown verkopen en gelijk Sakho halen.

Geplaatst
nu heeft Manchester 41.5 geboden voor hem, wat ik ook eigenlijk vroeg voor hem

GO en dan misschien toch maar Mutu halen? Of kijk naar spitsen als Bojan, Rossi of een leuke Italiaanse spits.

Ismael Aissati verkopen

A.C Milan biedt €20.000.000 over 12 maanden + 40% bij doorverkoop

GO voor het bod van AC Milan.

Go or No Go?

Ik zeg beiden GO. Van der Vaart is een geweldige speler en Juan Manuel Torres kost je toch niks. Hij kan af en toe een wedstrijdje meespelen of anders uitgeleend worden om vervolgens met winst verkocht te worden.

ben Manchester United, bod voor Rio Ferdinand van real madrid

20 miljoen gelijk, 24 miljoen gespreid betalen

doen of niet?

weet iemand evt dan een vervanger?

Hoe oud is hij en heb je het geld nodig? Als je een speler als Sakho kan halen zeg ik GO, anders NO GO.