Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@putdus ferdinand is 29, geld heb ik niet erg nodig. ik heb nu 2 ton nog maar, maar ik heb dan verder ook geen spelers meer nodig. die argentijnse verdediger van sevilla heb ik, dat is fazio.(als je die bedoelt) brown verkopen en sakho kopen is wel een goed idee, sakho wordt een topper

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

@ Jomar

Van der Vaart uiteraard een GO. Bij Torres ligt het er een beetje aan wat je achter Enoh nog hebt. Wat heb je gedaan met Gabri / Vertonghen / Lindgren?. Ik neig naar een No Go, ook al kost ie maar een paar stuivers.

Geplaatst

sakho is wel goed, maar ik vind hem ietwat langzaam (snelheid:10), en zo veel zal dat ook niet toenemen. het geld heb ik niet per se nodig... hij is 29 maar ik denk als ik sakho koop, dan brown verkoop.

Geplaatst
sakho is wel goed, maar ik vind hem ietwat langzaam (snelheid:10), en zo veel zal dat ook niet toenemen. het geld heb ik niet per se nodig... hij is 29 maar ik denk als ik sakho koop, dan brown verkoop.

Dan zou ik Ferdinand wel binnen 2 jaar verkopen. Na zijn 31ste verdien je vaak wat minder aan spelers. En nu al vast criscito van juventus halen als je Sakho te sloom vind.

Geplaatst

oke, ik kan criscito krijgen voor 8.25 miljoen, hij is echter wel 3 maanden geblesseerd :S

moet ferdinand ook nog verkopen, maar dat zal wel lukken

Geplaatst

Go. Ik vind Bendtner niet erg goed in 09. En met 35 miljoen kan je een veel betere spits kopen. Balotelli bijvoorbeeld.

Geplaatst
bentner voor €35.000.000 verkopen aan man city

GO

En koop voor dat geld een paar talentvolle spitsen (bijvoorbeeld Guilherme, Saivet, Aquino).

Geplaatst
bentner voor €35.000.000 verkopen aan man city

Zeker een GO

Er zijn genoeg spitsen die voor het helft van het bedrag nog naar Arsenal(?) gaan.

Geplaatst

Mexes verkopen voor 45 miljoen, kheb zelf Albiol, Barzagli en Huth.

Frey kopen voor 31 miljoen(29 jaar), kheb dringend een doelman nodig omdat ik Doni had verkocht. geld is helemaal geen probleem, Ochoa is ook een Optie, moet rond de 23 miljoen kosste, of Reina

Geplaatst

NO GO voor Mexes een betere verdediger vind je haast niet.

GO, voor Frey erg goede keeper.

Geplaatst

Inderdaad No Go voor Mexes. Ik persoonlijk zou Frey niet halen aangezien hij al bijna 30 is. Dan vind ik Ochoa wel een beter optie of misschien Asenjo.

Geplaatst

go voor mexes. Het is veel geld. Haal vervolgens Sakho of Criscito en je kan weer jaren vooruit.

Frey no go. Probeer een jongere keeper. Asenjo, Akinfeev, Ochoa, Gomis.

Geplaatst

khad Mexes gister toch maar behoudde en Frey gekocht gister, omdat ik nog maar een paar dagen tijd had voor een keeper te kopen, en Aangezien Akinfeev net naar Zenit was gegaan voor 35 miljoen ongeveer, en Ochoa ik ook maar gelaten had, had ik Frey en Bouzanis maar gekocht :)

Geplaatst

ook nette aanwinsten;) bij de leeftijd van een keeper hoef je niet zo nauwkeurig te kijken. Zijn topjaren zitten volgens het spel van 29 tot 34 ofzo?

Geplaatst
ook nette aanwinsten;) bij de leeftijd van een keeper hoef je niet zo nauwkeurig te kijken. Zijn topjaren zitten volgens het spel van 29 tot 34 ofzo?

ja zoiets, dus heb ik toch nog voor een paar jaar een topkeeper in mn team, en als Frey dan minder goed begint te worden is Bouzanis in die tijd al heel wat gegroeid(als ik hem dan nog niet verkocht heb). of anders na die jaren koop ik gewoon een andere

Geplaatst

Precies, ik heb met FM 2008 altijd goede ervaringen met Bouzanis. Prima keeper.

Weet niet of hij ook zo goed is in 09;)

Geplaatst

31-35, dus met Frey kun je nog wel een aantal jaren vooruit. ;)

Geplaatst

Barcelona biedt mij 44 miljoen voor Jonas ( Newcastle ) gespreid over 24 maanden. Is wel een basisspeler en een dodelijke rechtsbuiten...zou dus wel een hele goede vervanger moeten halen. Geld kan ik wel gebruiken, heb nu geen budget. Go or no Go?

Geplaatst
Barcelona biedt mij 44 miljoen voor Jonas ( Newcastle ) gespreid over 24 maanden. Is wel een basisspeler en een dodelijke rechtsbuiten...zou dus wel een hele goede vervanger moeten halen. Geld kan ik wel gebruiken, heb nu geen budget. Go or no Go?

Er wordt in dit spel echt super veel gebruikt gemaakt van de regel gespreid over 24 maanden, bijna wel bij elke aankoop. Is wel jammer vind ik, maar is in het echt natuurlijk ook zo.

Om ff op jouw vraag terug te komen: Ik weet niet hoeveel tranfsergeld je gelijk van die 44 miljoen weer als tranfsergeld mag gebruiken. IK zou zeggen GO. rechtsbuiten mischien Downing ofzo?

Geplaatst

ik ben begonnen met cambuur en mboua is grootverdiener. wordt hij nog veel beter of is het handig om hem te verkopen?

GO OR NO GO