Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

mmm heel jammer:p

heb hem nu verkocht aan willem 2 voor 700k + 50% doorverkoop. dus als die weggaat krijg ik er de helft nog van.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik krijg Higuain aangeboden einde eerste seizoen bij Ajax voor 11 miljoen zal ik dat doen

Geplaatst

Zeker een GO! het is idd een held, alleen niet kopen als je financiele situatie heel slecht is.

Geplaatst

Koos hij hun boven Ajax:p, had je zeker erg weinig geld geboden.

Geplaatst
Milevsky halen naar feyenoord?

No Go

Gezien de hoeveelheid informatie die je hebt gegeven ga ik er voor de gemakkelijkheid maar van uit dat ie 38 jaar oud is, 48 miljoen moet kosten en je serieus over je loonbudget gaat als je hem haalt.

Geen dank

Geplaatst

Geef eens wat meer informatie over de situatie. Zo is het moeilijk om te zeggen. Milevsky is een prima speler voor Feyenoord, maar je moet wel rekening houden met een hoop factoren.

Geplaatst
No Go

Gezien de hoeveelheid informatie die je hebt gegeven ga ik er voor de gemakkelijkheid maar van uit dat ie 38 jaar oud is, 48 miljoen moet kosten en je serieus over je loonbudget gaat als je hem haalt.

Geen dank

hahahahaha :clap::-D

Geplaatst

Kerlon voor 4.3 miljoen naar AZ halen april 2009?

Hij zou dan niet een basisplaats hebben maar als wissel dus.

Oja en Balboa (die ene van Real Madrid) halen voor 3.4 miljoen? ook als wissel

Geplaatst

ik ben valencia, winterstop eerste seizoen. Bod van 35 miljoen op Silva? Go or No go?

Denk dat jullie No go zeggen, maar ik heb ook mata op die positie en heb geen tranfsergeld meer en wil eigenlijks wel een paar aankopen doen.

Geplaatst
ik ben valencia, winterstop eerste seizoen. Bod van 35 miljoen op Silva? Go or No go?

Denk dat jullie No go zeggen, maar ik heb ook mata op die positie en heb geen tranfsergeld meer en wil eigenlijks wel een paar aankopen doen.

Jammer dan, maar Silva moet je niet onder de 65 miljoen laten gaan

Geplaatst

Oke heb No Go gezegd. Dacht ik zelf ook wel aan. Hij heeft hele geode balkjes maar is toch bijna nooit de gene die me de overwinning bezorgt door een assists of goal ofzo. Bedankt voor de reacties.

Geplaatst

NO GO, Silva zou ik nooit laten gaan. Een betere linksbuiten is er bijna niet.

Geplaatst

@ElMarcos: Lol :? en er zijn nog zat genoeg linksbuiten speler die evengoed zijn of van hetzelfde niveau zijn,, bv Ribery, C. Ronaldo, Vicente, Ronaldinho, Quaresma, Neves etc