Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Btw,

Als ik 5ml+ Mendez(Waarde 4.5) is 9.5.. kan ik dan ook niet beter de Clausule doen en mendez verkopen ?

Edit.. Ik kan er nog iets afhalen zelfs. 4-4.5mil :D dan doe ik 't ! ThanQ!

Edit2.. Eindstand 3.7+Mendez+15% :D

Geplaatst

Fout aangepakt. Assenjo is pas jonge keeper en je zou hem voor een extreem bedrag kunnen verkopen, nu geniet de oude werkgever er ook van.

Geplaatst

Ja nooit % doorverkoop op goede jonge spelers

Weg gegooid geld, liever nu iets meer betalen dan later je winst moeten afstaan

Geplaatst

Dringende hulp nodig.. Miquel Veloso in de winterstop seizoen 2 voor 35 miljoen naar Man Utd laten gaan?

Waarde Veloso 17,5 miljoen.. eventuele vervanger is al wel gehaald Adrien..

Doen of niet doen?

Geplaatst
NO GO idd! Zelfde reden als MystisPp + vind Adrien niet echt een waardige opvolger qua kwaliteiten

Adrien heeft goede stats bij mij, alle scouts verwachten ook dat hy het net zo goed schopt als Veloso :)

Maar ik heb het bod geweigerd.. bedankt!

Geplaatst

Ik zie het probleem niet, je kan het geld meteen als transferbudget gebruiken en je krijgt er elke maand mooi zo'n €150k bij.

Geplaatst
2rdkizr.jpg

Kopen voor 375k?

Ben Wigan Athletic.

Hij gaat nu zijn kansen krijgen. Ben erg tevreden over het aankopen van hem. Heeft me uiteindelijk 400k gekocht, hier het resultaat:

2rhbsx5.png

Groeit dus erg lekker, verwacht dat hij binnenkort zijn eerste basisplaats krijgt :)

Geplaatst

Gabri voor 5.5 miljoen waarde 3.3 heb nog paar normale spelers achter de hand zoals,enoh,siem de jong,aisatti,sarpong en lindgren

Seg het maar..

Geplaatst

GO, je hebt genoeg goede spelers die op zijn positie kunnen spelen en je kunt eventueel nog een vervanger halen voor het geld dat je krijgt.

Geplaatst

En dan nog 1 Luis suares speel met 2 spitsen en niet via de flanken, heb vanger love nog huntelaar, cvitanich en sulejmani dusja voor 18.5 miljoen moet ik toch gewoon doen en suares is dit seizoen bij mij niet geweldig...

en voor dat geld kan ik nog een leuke vervanger halen ook:D

Geplaatst

Hah te gek, hij hoort eerder thuis bij opvallende screenshots omdat ik het antwoord al wel weet ;) maar toch: go or no go??

Ben alleen wel bang dat ie zelf niet wil want ik ben Leeds en speel (nog) in de championsip.

Zit in 2011 trouwens, dus hij is nog 24.

giovincohf4.jpg

Geplaatst

Derby begin seizoen 3, sunderland doet bod op Vermeer van 2 miljoen in 1x en 9 miljoen in 24 maanden plus een percentage van 25% op de winst bij doorverkoop. Denk No Go he?

Geplaatst

No Go, je had zelf aangegeven dat hij het uitstekend deed en 1e keeper was bij NL elftal? en ik ben zelf niet zo'n fan van over 24 maanden betaald krijgen

Geplaatst
No Go, je had zelf aangegeven dat hij het uitstekend deed en 1e keeper was bij NL elftal? en ik ben zelf niet zo'n fan van over 24 maanden betaald krijgen

Nee ik ook niet. Heb het niet gedaan.