Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn club: Aston villa

Kopen: Jovetic 33 miljoen Go or No Go

Palischo(?) 12.25 miljoen aan Parma betalen en 12.25 miljoen aan AC milan Go or No Go

Btw: zijn allebij Wonderkids .. zit begin seizoen 2 :) heb al zon 150 miljoen besteed.

Cardozo is btw HELD!!! :|:|:|:|!!. In premier league .. begin seizoen 2 in eerste 5 wedstrijden 12 goals. Nu wel 1 maand geblesseerd :(, maar dan kan Agbonlahor en 1 van de bovenstaande talentjes tijd krijgen

Geplaatst

Jovetic is zoiezo geen diepe spits als die 2 andere. Maar is een superheld op AM(L)C. En Paloschi is wel rond de 15 te krijge denk ik zo.

Geplaatst
Go zeker deze? Moet alleen nog werkvergunning maar bon

gonogoes9.jpg

EDIT

- Hijs nu 3.5 mil nog steeds halen of niet?

Geplaatst

Als die gratis is halen. Als je 3.5miljoen voor hem moet betalen, NO GO.

Ben Leeds United begin seizoen 6

Speel in 2013

Ashley Young kopen voor 8.5mil. Hij is 27 jaar.

OF

deze Japanse regen halen voor 13mil.

japandq5.jpg

w844.png

Matias Fernandez wil niet komen.

Geplaatst
Als die gratis is halen. Als je 3.5miljoen voor hem moet betalen, NO GO.

Ben Leeds United begin seizoen 6

Speel in 2013

Ashley Young kopen voor 8.5mil. Hij is 27 jaar.

OF

deze Japanse regen halen voor 13mil.

japandq5.jpg

w844.png

Matias Fernandez wil niet komen.

wat is je doelstelling in dat seizoen?

Geplaatst

dan is young wel goed. hij komt net te kort voor de absolute top vind ik. voor een subtopper is het echter een fantastische speler dus GO

Geplaatst

Young is een fantastische speler maar vind het zelf altijd ook wel leuk als ik zo'n kleine Aziaat in mijn team heb. Ik zou voor Young gaan omdat het nationaliseren beter is.

Geplaatst

Help me eens mensen..

Ik speel op t moment met Aalborg (Denemarken..) en zit in het 3e seizoen. Resultaten tot nu :

1e seizoen : beker, competitie en groepsronde CL

2e seizoen : halve finale beker, 4e competitie, groepsronde CL > UEFA Cup 1e rond RU.

3e seizoen : halve finale beker, 3e competitie (Wat recht geeft op Uefa Cup voetbal)

Heb nu een aanbod van Tottenham Hotspur, Transferbudget van 41 miljoen, en een loonbudget van 1,2 miljoen. Ze hebben op zich een mooie selectie rondlopen. Kwa prestaties doen ze het alleen niet super.

1e seizoen : 7e

2e seizoen : 5e

3e seizoen : 7e

Niet echt super dus, vooral als je je beseft dat de Spurs ambities hebben om structureel bij de top van Engeland te horen. Dat is dus de afgelopen jaren niet het geval geweest. Dus mijn vraag is :

Van Aalborg naar de Spurs (seizoen 2011/2012) ?

Geplaatst

Hangt ervan af of je nog ambities hebt met Aalborg. Het is op zich wel een goede aanbieding en voor 41 miljoen kun je wel dusdanige versterkingen halen dat je minstens top 4 kunt halen. En 7e plek in Engeland geeft toch recht op Uefa Cup? Wat dat betreft ga je er dan iig ook niet op achteruit. Ik zou het wel doen.

Geplaatst

Ambities met Aalborg zijn er wel. Ik wil eigelijk nog wel een keer de titel pakken en de beker. Champions League of UEFA Cup pakken zit er gewoon simpelweg niet in. Omdat ik financieel niet kan bieden wat de overige clubs bieden. Ook is de Deense competitie gewoon simpelweg niet aantrekkelijk genoeg voor de betere spelers zeg maar.

Gezien de competitie en de financien ga ik er wel op vooruit. Kwa loon ook wel. Maarja, Aalborg is wel een mooie club en ik heb er nog wel ambities mee... Erg moeilijk =(

Geplaatst

150 miljoen Sergio Ramos naar Man City halen? Hij is nu 26 jaar mijn selectie is in de breedte al helemaal perfect heb dus anders geen idee wie ik dan kan halen..

Geplaatst

Sla je spel op onder Aalborg en accepteer het bod vervolgens en sla dan op onder Spurs. Opzich wel onrealistisch (ikzelf zou het niet doen) maar als je in beide clubs wel trek hebt is dat opzich wel een leuke oplossing. Dan kan je gewoon verder met Aalborg en heb je een nieuwe game erbij met Tottenham ;)

Geplaatst

Heb besloten om het aanbod af te wijzen. Ben aan het werken aan een nieuwe taktiek. Ik wacht nog effe af tot er een echte topclub langskomt :)

Geplaatst
150 miljoen Sergio Ramos naar Man City halen? Hij is nu 26 jaar mijn selectie is in de breedte al helemaal perfect heb dus anders geen idee wie ik dan kan halen..

No go :cab: €150M is sowieso al te veel, voor welke voetballer dan ook en zeker als je hem niet eens nodig hebt :cab: :cab:

Geplaatst

Nog andere tips dan wie ik kan halen? :oops: Probeer nu Nani of Walcott..

Geplaatst
Ik betwijfel of je zo makkelijk een topclub krijgt als jij bij Aalborg zit, Spurs is dan al een hele grote stap

Das waar.. Maar ik probeer het toch wel effe.. En mocht er een subtopper aankomen.. Dan trek ik liever naar Spanje of Italie :)

Geplaatst
Nog andere tips dan wie ik kan halen? :oops: Probeer nu Nani of Walcott..

Als je kern al goed zit, moet je helemaal niemand halen..